Pystyisin luettelemaan tältä istumalta kymmenen parempaa lomanviettotapaa. Ne kaikki sisältävät kuitenkin aineksia, jotka ovat joko laittomia, lihottavia tai hengenvaarallisia, joten pidän ne omana tietonani
AngryBird kirjoitti:Kahden viikon romujen sortteerauksen jälkeen mulla on noin rekkakuormallinen kirppikselle tai johonkin vastaavaan joutavaa tavaraa
Taas.
Etkös sä oo muuttanut ainakin pari kertaa tässä viime vuosina? Ootko roudannu kaikki nuo tavarat paikasta toiseen?
AngryBird kirjoitti:Kahden viikon romujen sortteerauksen jälkeen mulla on noin rekkakuormallinen kirppikselle tai johonkin vastaavaan joutavaa tavaraa
Taas.
Etkös sä oo muuttanut ainakin pari kertaa tässä viime vuosina? Ootko roudannu kaikki nuo tavarat paikasta toiseen?
En tietenkään.
Olleet varastossa mm. mun vanhempien luona.
Taas.
En tietenkään.
Olleet varastossa mm. mun vanhempien luona.
küllküll kirjoitti:Pystyisin luettelemaan tältä istumalta kymmenen parempaa lomanviettotapaa. Ne kaikki sisältävät kuitenkin aineksia, jotka ovat joko laittomia, lihottavia tai hengenvaarallisia, joten pidän ne omana tietonani
Minulla on joku paikka vinksahtanut varmaan. Yksinkertaisetkin elämän asiat (poislukien seksi ja viinan kanssa läträäminen) tuntuvat jotenkin tyhjänpäiväisiltä ilman lapsia.
^ Tai sitten voidaan sanoa että minulta on jokin paikka vinksahtanut, kun itsestä ei tunnu näin. Omaa aikaa ja tekemistä täytyy välillä olla, tai muuten Jaskasta tulee todella, todella ikävä kaveri.
Riemumieli kirjoitti:Onneksi olkoon, olet muuttunut suomalaisen feministipaskan kastroimaksi ihannemieheksi, joka ei kelpaa tosimiestä (TM) etsiville eli kenellekään.
Hengissä. Selvisin viikon mökkireissusta apen, anopin ja muiden sukulaisten keskellä. Kerran jouduin sanomaan suoraan anopille, kun tuli höyryään asioista, jotka hänelle eivät kuulu. Välillä oli vitullinen ahdistus, mutta loppua kohden helpotti. Tyttö tietenkin nautti satasella ja vaimokin viihtyi, joten ehkä tuosta ammentaa hyvää mieltä itsellekin. Mut koneella en käynyt kertaakaan, töllöä en väijynyt kuin hetken, eikä rinnekuppilaan tullut kuin viikonloppuna lehdet. Toivun...