Sienikeittoa, loimulohta ja leipää. Kyytipoikana vettä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Takana viikko englantilaista aamiaista, friteerattua jotakin, paistettua jotakin mautonta ja pikkuriikkisiä jäätelöpikareita. Nyt tekee mieli gazpachoa.
Loimulohta 120g, viisi tomaattia, n 50g hapankorppuja ja juomana karpalomehua.
-
Rauno Räsänen:
Bluntly kirjoitti:Takana viikko englantilaista aamiaista, friteerattua jotakin, paistettua jotakin mautonta ja pikkuriikkisiä jäätelöpikareita. Nyt tekee mieli gazpachoa.
Ootko nyt varma ettet typottanu? Carpacciotahan sä tarkotit?
Bluntly kirjoitti:Takana viikko englantilaista aamiaista, friteerattua jotakin, paistettua jotakin mautonta ja pikkuriikkisiä jäätelöpikareita. Nyt tekee mieli gazpachoa.
Ootko nyt varma ettet typottanu? Carpacciotahan sä tarkotit?
Hyvinhän tohon yliannostukseen menis gazpachokin, kevyttä ja raikasta.
Tein ihan törkeen hyvää tomaattikeittoa: tomskuja, sipulia, kuivattuja tomskuja, punaisia linssejä kookosmaitoa, vähän hunajaa ja korianteria. Tätä sitten loppuviikko työeväänä.
Ipana söi kuumeesta ja yskästä välittämättä kolme jättilättyä ja kulhollisen metsämarjoja.
Mä olen syönyt puolikkaan Paussi-keksin ja yhden banaanin. Odotan sitä päivää, että tekis mieli syödä jotain.
-
Rauno Räsänen:
Vihreää parsaa ja hollandaisekastiketta, sekä uunissa yrttien kanssa kuivatettuja kirsikkatomaatteja, rapsakaksi paahdettua ilmakuivattua kinkkua ja mozzarellaa basilikapedillä.