Dave kirjoitti:Mä luuleen, että se menee niin, että kun näkee, että pönttö on siinä, niin se jotenkin kasvattaa paineen äärimmilleen. Ennenkin on käynyt niin, että kun pääsee wc:hen, niin paine tuntuu kasvavan vielä lisää.
Perustuuko mainonnan vaikutus samaan ilmiöön? Entä natriumglutamaatin?
Dave kirjoitti:Mä luuleen, että se menee niin, että kun näkee, että pönttö on siinä, niin se jotenkin kasvattaa paineen äärimmilleen. Ennenkin on käynyt niin, että kun pääsee wc:hen, niin paine tuntuu kasvavan vielä lisää.
Eli voi olla, että jos hese olisi ollut 1km lähempänä tai kauempana, niin tapahtumien kulku olisi kuitenkin ollut sama.
Niin, jotenkin tolleenhan se monesti menee, että homma on hilkulla, mutta pelastettu. Ihan sama alkoiko se peruuttamaton paskahätä 100 kilometriä sitten lahden kohdalla ajellessa kotiin vai olohuoneen sohvalla. Jotenkin se lopputulos on silti aina yhtä hilkulla ja tuntuu ihan yhtä kontrolloimattomalta.
Aamulla INES 3 - tason onnettomuus meinasi eskaloitua. Normaaliksi odotetussa jätteenpoistossa vapautui sen verran ylimääräisiä korkea-aktiivisia päästöjä, että sensorihavainnoista oli käynnistyä automaattinen reaktorin ylätyhjennys. Vain nopea päästöaltaan hätähuuhtelu ja tyhjennyskammion pikatuuletus pelasti tilanteen.
Dave kirjoitti:Eilen oli INES 4-tason onnettomuus "Accident with local consequences" lähellä. Cruisallessani sorvauspisteesta A pisteeseen B käyn yleensä pit stopilla Hesellä. Nyt n pari km ennen Heseä alkoi yht'äkkiä reaktorin paine nousta. Puristin sulkijaa voimakkaasti paineen yltyessä
Ajoitko autokaistaa?
Mulla on kyllä joskus suoli niin läpiajolla, ettei siinä meinaa vessaan ehtiä. Ja jos olis vessa varattu, niin housuunhan ne vellit lentäis. Ei sitä voi pidätellä sillon. Kyseessä taitaa olla ripuliefekti.
Dave kirjoitti:Eilen oli INES 4-tason onnettomuus "Accident with local consequences" lähellä. Cruisallessani sorvauspisteesta A pisteeseen B käyn yleensä pit stopilla Hesellä. Nyt n pari km ennen Heseä alkoi yht'äkkiä reaktorin paine nousta. Puristin sulkijaa voimakkaasti paineen yltyessä
Ajoitko autokaistaa?
Ei Dave aja kuin bussikaistaa. Jos bussikaista loppuu, Davella menee sormi suuhun, ja auto on pysäytettävä kaistan päähän hätävilkut päällä.
Dumis kirjoitti:Nyt yks narttu antaa vähän guumaa energyy, täytynee tehdä asialle jotain
Sori nyt vaan, mutta tähän ei kyllä pysty muut nartut kuin minä.
Koko päivän puhelin himassa ja päivän aikana yksi työpuhelu, siihen liittyvä vastaajaviesti ja joku v*tun tekstari Volvo-liikkeestä. Mulla EI ole elämää.
Vesper kirjoitti:Koko päivän puhelin himassa ja päivän aikana yksi työpuhelu, siihen liittyvä vastaajaviesti ja joku v*tun tekstari Volvo-liikkeestä. Mulla EI ole elämää.
Nokitan pelkällä nollalla puhelulla ja yhdellä fitnesstukun tekstiviestillä!
Hain kaupasta kaikkea "hyvää", ja sen mukana kuivaa siideriä pari tölkkiä. No, täytyy sanoa että kihahti jo yksi melko hyvin nuppiin tähän taudin päälle.