Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Miksi sen viinin pitää maksaa vähintään jonkun verran, varsinkaan jos ei ole eläessään törmännyt pahan makuiseen viiniin?

Kokeiles tohtori ihan huviksesi vaikka sitä italialaista Il Papavero Rossoa, joka maksaa alle 6 euroa pullo, ja tule kertomaan siitä mielipiteesi? Löytyy tietysti sieltä alahyllyltä, että onhan se vähän nöyryyttävää sellaisia poimia alkossa koriinsa, mutta voit kompensoida ostamalla samalla jonkun yli kahenkympin viinin, ettei kassatäti vain ala kyseenalaistamaan likviditeettiäsi mielessään.
Joo-o. Mutta mä uskon tymästi, että ne kalliimat keskimäärin ovat halvempia parempia, ja kun en ymmärrä mistään muusta, kuin mitä se maksaa, niin otan sitten sen vähän kalliimman.
Tottakai ne keskimäärin ovatkin. Mutta onko sillä juurikaan väliä jos kaikki maistuu hyvältä? Menes nyt sinne alkoon hopi hopi ja anna arviosi tuosta mainitsemastani viinistä. Kerro onko pahaa vai ei.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Miksi sen viinin pitää maksaa vähintään jonkun verran, varsinkaan jos ei ole eläessään törmännyt pahan makuiseen viiniin?

Kokeiles tohtori ihan huviksesi vaikka sitä italialaista Il Papavero Rossoa, joka maksaa alle 6 euroa pullo, ja tule kertomaan siitä mielipiteesi? Löytyy tietysti sieltä alahyllyltä, että onhan se vähän nöyryyttävää sellaisia poimia alkossa koriinsa, mutta voit kompensoida ostamalla samalla jonkun yli kahenkympin viinin, ettei kassatäti vain ala kyseenalaistamaan likviditeettiäsi mielessään.
Joo-o. Mutta mä uskon tymästi, että ne kalliimat keskimäärin ovat halvempia parempia, ja kun en ymmärrä mistään muusta, kuin mitä se maksaa, niin otan sitten sen vähän kalliimman.
Tottakai ne keskimäärin ovatkin. Mutta onko sillä juurikaan väliä jos kaikki maistuu hyvältä? Menes nyt sinne alkoon hopi hopi ja anna arviosi tuosta mainitsemastani viinistä. Kerro onko pahaa vai ei.
Jaa-a. Ehkä ostan.

Ps. Placebo-vaikutushan näissä on varmasti vahva. Jos tietää että joku on halpaa/kallista, niin se vaikuttaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ostat, se oli käsky!

(Mutta saat myös ostaa sen 25 euron tukipullon)
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:^ Ostat, se oli käsky!
*kiihottuu*
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Mä olen suorittanut melko arvostetun viinitutkinnonkin, mutten silti ymmärrä viinejä enkä juurikaan niitä edes juo. Suosittelen siis kirjan rinnalle myös maistelua.
No joo. Tietty jos ostan sen kirjan, niin maistelua sen avulla. Muutenhan se menee samaksi, kuin uimakoulun suorittaminen kirjekurssina.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sopiiko Ginin kanssa mikään muu blandis kuin tonic water? Kokemuksia? Mutta ei mitään kokista tmv. koska inhoan kokista!
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 20.01.2011 0:51

Viesti Kirjoittaja Varis »

Kreitsu kirjoitti:Sopiiko Ginin kanssa mikään muu blandis kuin tonic water? Kokemuksia? Mutta ei mitään kokista tmv. koska inhoan kokista!
Bitter lemon sopii oikein hyvin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Varis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Sopiiko Ginin kanssa mikään muu blandis kuin tonic water? Kokemuksia? Mutta ei mitään kokista tmv. koska inhoan kokista!
Bitter lemon sopii oikein hyvin.
Sitruunamehu/greippilimu.

PS. Ei voi inhota kokista. Ei vaan voi. EI kykene ymmärtämään. Ei.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kreitsu kirjoitti:Sopiiko Ginin kanssa mikään muu blandis kuin tonic water?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aqua_Velva_(cocktail)
Moottoritie Töölön läpi ry.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mit' nappuloita t'st' koneesta on paineltu_ Ja ennen kaikkea miten t'm'n saisi taas toimimaan normaalisti_ Ei pysty valvottujen ;iden j'lkeen ymm'rt'm''n.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Melnais kirjoitti:Mit' nappuloita t'st' koneesta on paineltu_ Ja ennen kaikkea miten t'm'n saisi taas toimimaan normaalisti_ Ei pysty valvottujen ;iden j'lkeen ymm'rt'm''n.
Näyttäis että joku on painellu näppäimistön kieleksi englannin. Jos sulla on windows niin alapalkista saa muistaakseni sen laitettua, XP:ssä siel näkyy ihan että FI - teskti tuol melkein oikeassa alareunassa..

Mutta niin,epäilen että kieli on vaihtunut.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ ALT ja SHIFT
Work like a captain, play like a pirate.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kiitokset, nyt toimii taas!! Ei mene varmasti montaa päivää kun myös television oletuskieli on puola tai venäjä, taidan jo etukäteen painaa mieleen miten valikoissa edetään..
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Melnais kirjoitti:Kiitokset, nyt toimii taas!! Ei mene varmasti montaa päivää kun myös television oletuskieli on puola tai venäjä, taidan jo etukäteen painaa mieleen miten valikoissa edetään..
Kun sen englanninkielen poisti maa-asetuksista kokonaan tuo tahaton näppiksen vaihtuminen loppui.
Came here for school, graduated to the high life
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mikä on paras vitsku tms valmiste mikä estäis kynsien liuskottumista ja sais ne muutenkin vahvemmaks. Ja edistäis myös samalla hiusten kasvua?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

juusto
Kirjoitan tätä alasti
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sola kirjoitti:Mikä on paras vitsku tms valmiste mikä estäis kynsien liuskottumista ja sais ne muutenkin vahvemmaks. Ja edistäis myös samalla hiusten kasvua?
Hankkiudu raskaaksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä en tota juustoo enää oikein syö ja mitä tohon raskautumiseen tulee, niin ottasin sen miehekkeen tohon rinnalle eka :)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kalsium, ZMA ja kaseiini.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Saaks noit yhessä purkissa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:^Saaks noit yhessä purkissa?
Ei kai. Ja kaseiinia nyt tarvii sellasia määriä sitten että sitä nyt nappeina vois oikein ottaakaan.

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artikla ... t-pro-1-kg

Vedä tommosta parikytä grammaa joka ilta ja kato vaikuttaako mitään muutamassa viikossa. Sitä kalsiumia kans jos et käytä oikein maitotuotteita.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Okei, mut mä en ny ihan käsittänyt mihin tota kaseiinia tarvii... Äh, täytyy himasa googletella. Ny ei kerkee. Kiitti kuitenkin avusta.
Pus :h:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:^Okei, mut mä en ny ihan käsittänyt mihin tota kaseiinia tarvii...
No se on maitoproteiini. En mä tiiä "tarviiko" sitä nyt niin mihinkään, mutta olin huomaavinani että omat kynnet tulivat vahvemmiksi sen jälkeen kun aloin vetämään tota iltaprodea naamariin ja ZMA:ta. Mut mä olen kyllä toisaalta aina nauttinut maitotuotteita suht hyvin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulle on tullut sitten marraskuun kun kokeilin sitä Nokia N8:aa, palvelu- ja päivitystekstareita lähettäjänä "Nokia", vaikka mulla ei ole ollut ko. puhelinta käytössä neljännesvuoteen. Miten noi saa loppumaan? En löytänyt pikaisella googlauksellakaan vastausta.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^muistaakseni noksuissa oli jossain ihan asetus sille että saako palvelutekstareita tulla. En valitettavasti nyt muista löytykö peräti tekstiviestiasetuksista.

Epäilen, että noilla on jotain tekemistä OVI-palvelun kanssa.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin