Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kauheen kiva, että muiden perheissä kelpaa ihan olemassa oleva ja jokseenkin tunnettu musiikki. Meillä poika säveltää ja sanoittaa itse omat laulunsa.
Täällä siis ipana laulaa Ralliautorokkia, Autonosalaulua, Poliisimopolaulua ja ties mitä... :roll:
Kottarainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Meillä samantyyppistä yhdistelyä. Ja kun sille yrittää laulaa niin keskeyttää kiljumalla väliin toista biisiä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Rock rock!! Mutta poikapa se tänään paketin lykkäs :) Nimittäin jäi viettämään vapaapäivää paremman puoliskon kanssa. Asiasta etukäteen (eilen) illalla juteltiin ja sovitiin että tuuppaa ne Sub Juniorit päälle ja antaa neidin nukkua kauneusunensa. Normisetti on ollut (siis vapaapäivinä), että seiskan aikaan (viimeistään) tullaan tökkimään isukkia kylkeen, että ’herää jo, mulla on nälkä’. Tänään se olikin mennyt niin, että ’saanks mä tehdä ite aamupalaa’. Keittiöstä oli kuulemma kuulunut jos vaikka minkä oloista kilinää ja kolinaa, mutta kaikesta huolimatta narttu oli saanut lepäillä kymmeneen asti ennen kuin pojalle oli aika käynyt liian yksinäiseksi. Poika suorittaa ja mä olen ylpeä :) Mihin me noita narttuja oikeasti tarvitaan??
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:Kauheen kiva, että muiden perheissä kelpaa ihan olemassa oleva ja jokseenkin tunnettu musiikki. Meillä poika säveltää ja sanoittaa itse omat laulunsa.
Täällä siis ipana laulaa Ralliautorokkia, Autonosalaulua, Poliisimopolaulua ja ties mitä... :roll:
No hienoahan se on, että luovuutta on.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

AngryBird kirjoitti:Kauheen kiva, että muiden perheissä kelpaa ihan olemassa oleva ja jokseenkin tunnettu musiikki. Meillä poika säveltää ja sanoittaa itse omat laulunsa.
No junalautta, tuleva Max Martin!
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

küllküll kirjoitti:
No junalautta, tuleva Max Martin!
Look who's talking, look who's talking now. :)
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En nyt tiennyt mihin laittaa, niin laitan tänne.
Eilen ekan kerran iski päähän semmoinenkin idea että jos niitä jälkeläisiä hommaa, niin nehän saa mun geenejä. Kun mietti mun potilashistoriaa, niin alkoi kummasti lisääntymishalut vähenemään :?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mulla ollut aivokasvain; en usko että jäbät moiseen sairastuu. Älä moisia mieti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumis kirjoitti:En nyt tiennyt mihin laittaa, niin laitan tänne.
Eilen ekan kerran iski päähän semmoinenkin idea että jos niitä jälkeläisiä hommaa, niin nehän saa mun geenejä. Kun mietti mun potilashistoriaa, niin alkoi kummasti lisääntymishalut vähenemään :?
Lapsissa on myös puolet äitiään, eikä sun sairastelut muutenkaan taida geeneissä periytyä. Älä huoli!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumiksen sairastelut ei kai seuraamani mukaan ole olleet geeneissä? Joten sen osalta voi olla rauhallisin mielin. Noin muuten, mä olen aina ajatellut lapsen olevan seos vanhempiensa parhaita puolia. Nekin luonteenpiirteet jotka itsessä ovat, tuota noin, haastavia, näyttäytyvät lapsessa mahdollisuutena.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumis

Ei tuota divertikkeli-tautia varmaan kellään muulla suvussa ole ollut, mutta polvi on kyllä mennyt paskaksi vaarilla ja mutsille asennettiin juuri uusi nivel.

Ehkä keksin jonkun muun lajin kuin fudiksen mun syntymättömälle pojalle :D
Elppis
Kitisijä

^Tai sit siitä tulee fiksu ja jättää urheilut osaavammille?

(mä yritin tota kotona, mut ei onnistunut).
Dumis

Elppis kirjoitti:^Tai sit siitä tulee fiksu ja jättää urheilut osaavammille?
Urheilijat ovat viksuja!!!
Ehkä...
Tai ainakin luulivat olevansa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Turhaa stressata jos eivät ole perinnöllisiä ;) Ihan hyvin tuo meidänkin tytsä on säästynyt kaikelta vaikka äiteensä onkin kävelevä sairaskertomus, isänsä geenit sillä jyllää ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin aamupäivällä Minean kanssa ekaa kertaa muskarissa. Sinänsä ihan jees, mutta en pitänyt tunteesta, kun koin itseni urpoksi, koska en osannut, toisen kuin kaikki muut, ulkoa kaikkia lauluja ja leikkejä. Aatelkaa nyt, en saanut asiassa mitään opastusta tai tukea, eikä kukaan hottis MILF tullut avukseni, vaikka rnsgissä oltiin. Minut riisuttiin henkisesti alasti. Onneksi kotona jäsen M söi kuin eläin tekemääni lounasta, murheet unohtui ja taisi se aurinkokin pilkistää pilven nurkalta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dave

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olin aamupäivällä Minean kanssa ekaa kertaa muskarissa. Sinänsä ihan jees, mutta en pitänyt tunteesta, kun koin itseni urpoksi, koska en osannut, toisen kuin kaikki muut, ulkoa kaikkia lauluja ja leikkejä. Aatelkaa nyt, en saanut asiassa mitään opastusta tai tukea, eikä kukaan hottis MILF tullut avukseni, vaikka rnsgissä oltiin. Minut riisuttiin henkisesti alasti. Onneksi kotona jäsen M söi kuin eläin tekemääni lounasta, murheet unohtui ja taisi se aurinkokin pilkistää pilven nurkalta.
Tässähän on selvä markkinarako: valmennuskurssit muskariin.
Elppis
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olin aamupäivällä Minean kanssa ekaa kertaa muskarissa. Sinänsä ihan jees, mutta en pitänyt tunteesta, kun koin itseni urpoksi, koska en osannut, toisen kuin kaikki muut, ulkoa kaikkia lauluja ja leikkejä. Aatelkaa nyt, en saanut asiassa mitään opastusta tai tukea, eikä kukaan hottis MILF tullut avukseni, vaikka rnsgissä oltiin. Minut riisuttiin henkisesti alasti. Onneksi kotona jäsen M söi kuin eläin tekemääni lounasta, murheet unohtui ja taisi se aurinkokin pilkistää pilven nurkalta.
Samat viiilikset mullakin kun mentiin "kesken kauden". Yritin vain huojua mukana ja funtsin että lapsi se nauttii laulusta ja leikistä enemmän, jos mä en stressaa. Kuten nauttikin, oli kokonaiset 3 kk :D Eli OLI.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Yritin vain huojua mukana
Mä huojuin kans, pienellä viiveellä tosin. Sitten ajattelin, että kun tästä selviää kunnialla, niin olen parempi ihminen tjsp.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mikä tää muskarivillitys on? Kaikkien on pakko käydä ja jos joku ei käy, sitä mulkoillaan ihan kuin se pitäisi lastaan nälässä. Kertokaa, oi viisaat vanhemmat!
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Vesper kirjoitti:Mikä tää muskarivillitys on? Kaikkien on pakko käydä ja jos joku ei käy, sitä mulkoillaan ihan kuin se pitäisi lastaan nälässä. Kertokaa, oi viisaat vanhemmat!
Ekan lapsen kanssa vanhempien on pakko käydä kaikki muskarit, vauvajumpat ja vauvauinnit, ettei lapsi vaan saa naapurin tenavaa huonompia eväitä. Kyllä se sitten helpottaa, kun tulee lisää.
AngryBird

Kertaakaan en ole käynyt muskarissa ipanan kanssa enkä missään muussakaan Täydellisten Vanhempien harrastusjutuissa.
Enkä menis vaikka annettais toinen tilaisuus.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Moon huono äiti siltä osin ettei tytsän kanssa olla käyty tuollaisissa jutuissa eikä käydäkään. Neuvolassa kuulee narinaa siitäkin.

No höh, meillä on musavehkeet kotona jonka avulla laulaa ja tanssia, ulkona on kavereita.
AngryBird

Olen vähän sitä mieltä, että muksukaan ei voi viihtyä täysillä (esim. juuri muskarissa) jos mutsia vituttaa alusta loppuun asti satasella.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:Olen vähän sitä mieltä, että muksukaan ei voi viihtyä täysillä (esim. juuri muskarissa) jos mutsia vituttaa alusta loppuun asti satasella.
Nojuu näin varmaan. Mä veikkaan että, noh kuinka todennäköistä olisi että viihtyisin. Neuvolatäti muisti nytkin muistuttaa että pitäisi ajatella tytsän parasta eikä omaani.

No kun siihen ei kuulu mitkään pakolliset tilpehöörit. Vauvauintiin oisin tytsän suoneen menevän, miehen viemänä, mutta ei se koskaan saanut aikaiseksi. Lähinnä siksi ettei siitä tule samanlaista avointen vesialueiden kammoajaa ja uimataidotonta versiota kuin äidistään. Mutta kai sen ehtii kesärantsuillakin.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

AngryBird kirjoitti:Olen vähän sitä mieltä, että muksukaan ei voi viihtyä täysillä (esim. juuri muskarissa) jos mutsia vituttaa alusta loppuun asti satasella.
Miksi sua vituttais alusta loppuun satasella jos lapsellasi olisi hauskaa? Etkö kykene vetämään tunniksi hymyä naamalle siksi että lapsi tykkää,vai mikä tässä on takana?

En vittuile tai mitään, kunhan koitan ymmärtää niin erinmosia asennoitumisia kys. systeemiä kohtaan :)=
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin