Torstai
Do dii, do. Tällä mennään tänään. Tiä kuinka kauan tuolta laskeuma-alueelta tavaraa saa, joten nautitaan nyt näistä marjoista kun vielä voidaan.
Kipaise ostamassa Jodi-tabletteja, ihan vaan varmuuden vuoksi ;pCeDell Davis kirjoitti:Do dii, do. Tällä mennään tänään. Tiä kuinka kauan tuolta laskeuma-alueelta tavaraa saa, joten nautitaan nyt näistä marjoista kun vielä voidaan.
Purkki jodisuolaa kyytipojaksi ajaa saman asian.RP kirjoitti:Kipaise ostamassa Jodi-tabletteja, ihan vaan varmuuden vuoksi ;pCeDell Davis kirjoitti:Do dii, do. Tällä mennään tänään. Tiä kuinka kauan tuolta laskeuma-alueelta tavaraa saa, joten nautitaan nyt näistä marjoista kun vielä voidaan.
Vaikea sanoa kun ei ole kokemusta. En juo viiniä, enkä myöskään napsi turhia tabletteja. Mutta kysy jotain muuta, ehkä siihen osaisin vastatakin?CeDell Davis kirjoitti:Vain jos se parantaa makuelämystä, tai johtaa nopeampaan nousuun. What say you?RP kirjoitti:Kipaise ostamassa Jodi-tabletteja, ihan vaan varmuuden vuoksi ;p
helldeskin arkea, osa N^13
- asiakas saanut uuden hp lasertulostimen
- termistö vaati hieman kalibrointia, puhui minulle koko ajan UPS:sta kun tarkoitti USB:tä. No, melkein sama asiahan nuo ovat...
- ihmettelin kun tietokone ei suostu millään tulostinta tunnistamaan. Pura siinä sitten asennus, buuttaa ja aja asennus uudelleen
- pyydän taas kytkemään usb-kaapelin tietokoneeseen. No onko se varmasti kytketty tietokoneeseen?
Olihan se.
Monitoriin.

- termistö vaati hieman kalibrointia, puhui minulle koko ajan UPS:sta kun tarkoitti USB:tä. No, melkein sama asiahan nuo ovat...
- ihmettelin kun tietokone ei suostu millään tulostinta tunnistamaan. Pura siinä sitten asennus, buuttaa ja aja asennus uudelleen
- pyydän taas kytkemään usb-kaapelin tietokoneeseen. No onko se varmasti kytketty tietokoneeseen?
Olihan se.
Monitoriin.

En mä oikein naamapalmuilisi. Lääkärillä on velvollisuus puhua niin, että potilas ymmärtää siinä määrin, kuin hänen on mahdollista ymmärtää. Sun hommassa samoin.küllküll kirjoitti:helldeskin arkea, osa N^13
Olihan se.
Monitoriin.
Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
Olishan monitorissakin oleva usb-liitin voinut toimia, jos joku vain olisi kytkenyt monitorin usb-hubin tietokoneeseen.CeDell Davis kirjoitti:60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
Vaatii vähintään niitä lapsenlapsia. Miten se meneekin niin, että jos Kiinalainen valmistaja liittää tuotteen mukaan kuvakerronnan siitä, että mikä on asennuksen marssijärjestys, niin täällä menee sormi perseeseen? Me sentää voitettiin joku sota. Vissiin. Muistaakseni. Ei tältä viininjuomiselta kaikkea jaksa muistaa.aasi kirjoitti:Olishan monitorissakin oleva usb-liitin voinut toimia, jos joku vain olisi kytkenyt monitorin usb-hubin tietokoneeseen.CeDell Davis kirjoitti:60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
En kirjoittanut suurin osa. Mutta suuri osa kyllä.CeDell Davis kirjoitti:60+ ikäluokassa ehkä. Eikä suhteita lapsenlapsiin. Tai lapsiin. Ei kai kuitenkaan suurin osa?Dave kirjoitti:Mun mielestä sun ammattitaitoon kuuluu tietää, että suuri osa ihmisistä ymmärtää tietokoneella sitä monitoria.
Mun mielestä ei voi lähteä siitä, että taviskäyttäjän tarvitsee tietää, mihin USB-porttiin se piuha pitää tökätä.