Piimaxeja tunnustan vetäväni kausiluontoisesti, koska se vaan tuntuu kivalta.

Arvatenkin suoraan suoneen?

No ottasitte sitten mieluummin vaikka sitä piikkiä kuinka tiheesti hyvänsä kuin kuolisitte!11 Tässä oon kyllä elämän puolesta.saira kirjoitti:^Äh, ne mustat kirjatkin on aina yleensä silloin hukassa ku niitä tarvis, ihan turhia kapistuksia!![]()
Mut joo, mä voin selittää oman valintani aina tällä taipumuksellani, on mulla pari serkkua yrittänyt kasvissyöntiä, ennenku tää taipumus meissä tuli esille. Aika huonoon kuntoon itsensä saivat kyllä, ei kokeilut kauaa kestäneet.
Jos meidän suvussa nähdään nälkää, ni sit mennään kalastamaan ja metsästämään, ja keräämään marjoja, sieniä yms luonnosta...Varis kirjoitti:Täällä ei vaan kukaan ole kokenut todellista nälkää niin voi höpsötellä moisella hölynpölyllä.nowaysis kirjoitti:No huh sentään, aattelin että onko koko palsta menettänyt järkensä vaiko vain minä
Tässä oli kaksi asiaa täysin oikein:Varis kirjoitti:Täällä ei vaan kukaan ole kokenut todellista nälkää niin voi höpsötellä moisella hölynpölyllä.nowaysis kirjoitti:No huh sentään, aattelin että onko koko palsta menettänyt järkensä vaiko vain minä
Kyllä kyllä. Aivan aivan.Riemumieli kirjoitti: Ja itsareista. Täytyy aina muistaa, että tilanne on niin poikkeuksellinen, että luonnehdinta itsekästä tmsp. ei ole validi. Jos joku osaisi asettua sellaisen ihmisen asemaan, joka todellakin on niin huonossa jamassa, että pitää itsensä poistamista ainoana valintana, tämä hlö voisi tulla kertomaan, miltä se tuntuu. Ajatuksista selvinneet eivät enää ole tällaisia eivät myöskään yrityksessään epäonnistuneet. Analogiaa voisi hakea ankarasta ripulista. Paska menee housuun, vaikka kuinka yrittäisi estää, laatta lentää heti kun suun aukaisee. Onko se sitten itsekästä, että jätökset joutuvat kuNppanin päälle/seinälle/pitkin vessaa ja haju on yliluonnollisen kuvottava? Aivot ovat sekaisin ja käskevät tappaa itsensä, syytättekö te jalkansa onnettomuudessa katkaissuttakin kyvyttömyydestä kävellä?
Itsekästä on se, että kuvittelee kaiken aina liittyvän jotenkin itseensä. Lähes mikään asia maailmassa ei liity juuri sinuun/minuun/meihin, ei varsinkaan toisen ihmisen itsensä jojottaminen.
Eihän kysymyksen asettelussa vaadittu, että kuolemisen pitäisi tapahtua oman käden kautta.Riemumieli kirjoitti:Aikamoista paskaa, ei kai kukaan kuolisi, jos olisi pakko syödä rehuja, vaan söisi niitä. "Sairastuin, enkä voi syödä entrecôteta, vedänpä siis itseni jojoon."