Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SE ON NIIIIIIIN MORO!

HEI KAIKILLE KULLILLE JA VÄHEMMÄN KULLILLE IHAN GATISTA STADINARSKAAN ASTI!

TIEDOKSI, ETTÄ SA VOI TÄNÄÄNKIN OIKEIN HYVIN, VAIKKA TODEN SANOTTUNA HIUKAN VÄSYNYT ON HÄN. ELI MINÄ.

MINÄ OLEN ENSINNÄKIN MINÄ JA MYÖS...


H a us ka P o ik a

H E L s i n g i s t ä

P I e R uE n k e l i mMe

R a uh a nE n k e l i mMe

K u L T a I N E n ki N

O k s E N n u s V aP aA

S t a d i n a r s k a


ELI
SA
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:SE ON NIIIIIIIN MORO!
HEI KAIKILLE KULLILLE JA VÄHEMMÄN KULLILLE IHAN GATISTA STADINARSKAAN ASTI!



Hei vaan.

Matkalla divariin katsomaan mitä näistä voisi saada vaihdossa:

Juba: Viivi ja Wagner ystävänpäiväkirja
Henry Miller: Hymy tikkaiden juurella
Outi Pakkanen: Korttelin kuningatar
Regina Rask: Paikka auringossa
Nicci French: Pimeyden syli
Alice Echols: Uhoa ja unelmia
Reijo Mäki: Hard luck cafe

Myöhemmin kai Hesburgeriin.

Illalla TV:stä voisi katsoa ainakin:
Simpsonit (2 jaksoa)
Duudsonit Amerikassa :roll: *hoh*

Tavoitteena raitis (!) perjantai.

Vitsi:

McGyver nakkikioskilla:

- Kaksi hot dogia.
- Mitkä mausteet?
- Ei mitään.
- Ihmemies...


Aika siirtyä värikkäämpään tekstiin ja paljastaa että mielivärini ovat sininen ja keltainen.
(Nyt se paljastui: Homie on hurri. - Latojan huomautus)

Päivän siteeraus:

"Uskollinen aviomies tarkoittaa nykyään tyyppiä joka lähettää elatusmaksut ajoissa." - Alfred E. Neuman

Homeboy
skoonelainen perunanviljelijä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Minä muuten kirjoitan kymmenellä sormella, ihan tosi!!

Etkö HUKU levyihin? Kuunteletko niitä aina vai ostatko vain? :P Tämä oli huumoria Home!! :)

Toiko ne sulle jotain Kanarialta? Olutta? Aurinkopaidan? Palan maata?


Joo. Kai sitä pitäisi ruveta yrittämään jos ei kymmensormijärjestelmää, niin ainakin 3-4:llä...

Enpä kyllä hirveästi kuuntele levyjä. Lähinnä röpöttäessä.

Ei tuliaisia Kanarialta. Enpä odottanutkaan.

Vitsi:

- Miksi Suomessa on turkulaisia eikä kameleja?
- Koska arabit saivat valita ensin.

Ronald Reaganin syntymän 100-vuotispäivä (6.2.2011) sivuutettiin Kitinässä. Väriä!

Homeboy
puutarhatonttu

Et kuuntele levyjä?? Mutta sä ostat niitä. Oot siis bisnismiäs!

Ei tuliaisia kanarialta? Kyllä minä vaatisin, hehheh!

Vitsi oli tyydyttävä plus

Kiitän palstalapseni ruokkimisesta

Niba kirjoitti:Ei nyt perkele sinäkin? Onko Arska antanut sinuun väriä jollain peräruutalla? Arska sateenkaarikansaa kun on..

Minusta se on parempi kirjoittaa sillä tavoin että lukiessa pää räjähtää, eivätpä ole keksineet terroristit sitä vielä..
Niba, vanha veikko MOROPÖRÖ!
Arska sateenvarjokansaa? En yhtään tykkää sateenvarjoista koska silloin sataa ja sateesta en tykkää. Kuuluu kyllä golfin vakiovarusteihin.

Luulen, että Homiella on raja käyttää värejä kun esikuvana on värimestari. Arvostelisin luomuksensa rankasti!

En pidä siitä jos pää räjähtää. Tekee se kipeää ja viepi HENGEN ja sitten olen Rauhanvainajamme Stadinarska!



Vastaukset antoi antaja nimeltään

Stadin POIKA, hauska, tamminen, Yrke: Colour Stylist
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Et kuuntele levyjä?? Mutta sä ostat niitä. Oot siis bisnismiäs!
Kuuntelen mutta en hirveästi. Aina joskus.

Arskan uusi avatar on ihan kiva, tosin edellinen oli selkeämpi.

Gallupkysely:

Paras keino homoraiskaajaa vastaan:

1) Pesäpallomaila
2) Nyrkit
3) Puhuminen järkeä
4) Pakoon lähteminen
5) Anna vaan suosiolla

Vitsi:

- Laihialainen turvavyö?
- Kravatti oven välissä.

Homeboy
soosikyrpä/murekepalli (alleviivaa oikea oikea vaihtoehto)

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AA ihanaa. pahan maailman keskeltä omaan ihanaan kotiin Stadinarskan omalla palstalla! Nuuh!!!

Olen hiukan väsynyt. Ja nyt taas alkoi ahdistamaan tuo eilinen Manaajan rikollinen kirjoittelu. En oikein edes tajua kuinka vakavaa se on. En jaksa kunnolla miettiä, enkä usko, että sitä tekään osaatte ajatella, sen vakavuutta.

Mun massu on pipi ja jotain panin sinne epäsopivaa, tai sitten se on stressimassu, olen aikamoinen stressihassu.

Suonette anteeksi, että halusin tähän väriterapiaa nyt itselleni... Nyt kun liikun paitsi omassa ketjussani, joita on jo sata täällä, mutta varsinaisessa omassa ketjussani, omalla alueella, kotona turvassa. Silti tämä palstakoti on avoinna pahoillekin ihmisille. Mutta otan nekin vastaan jos haluavat nijutella. Menen nyt makaamaan kun se tekee hyvää!

Homer, älä ole vimmastunut kun en jaksa nyt vastata. En tietenkään unohda vastata. Teen sen piakkoin.


PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.03.2011 20:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huoh...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis ei voi olla totta.

Miten ihmiset ovatkaan noin yksinkertaisia:

"Minun on nyt mahdollisuus muuttaa palstakäyttäytymistä"

Minulla olisi jotenkin RAIVOSTUTTAVA palstakäyttäytyminen?

Tuolla minun kuolemaani toivomassa ketjussa on oikein niin typeriä juttuja, että en kertakaikkiaan jaksa edes vastata.

Ja siis ei eroteta yötä päivästä?



Minun kirjoitukseni täällä Kitinässä:

-Kirjoitan ihmisille ystävällisesti

-Elämään liittyviä asioita ihan hauskasti

-vedän humoristista linjaa tuolla Stadinarska-narsistilinjalla

-on paljon kirjoituksia´, jotka syvällisiä ja hyviä. Ne moittivat sanoo etteivät edes lue minua. Olisikohan tässä jokin ristiriita siihen, että he inhoavat minua ja kaikki kirjoitukseni ovat raivostuttavia. hehheh Ja VOIvoi.

-Lukekaa hyviä kirjoituksia

-En ikinä kirjoita törkeitä, en väkivaltaa, en loukkaa toisia. Sen LUULISI olevan tärkeää.

-Olen erittäin paljon muuttanut tyyliäni harmaampaan suuntaan ja olen sen luvannut perustajalle ja se sisältää sen mikä on toteutunutkin: Väritän isosti vain omia ketjujani. katsokaa ennekuin väitätte. Minulla vain on useita ketjuja.

-Mitkä kirjoitukseni ovat nyt siis sitten jotenkin huonoa nettikäytöstä mukamas??

-Vain Stadinarskan sanomiin väritän enemmän ja tosi isoja fontteja. Kuten nyt tähän postaukseen on epätavallisen paljon väriä. Se on sallittua.

-isot fontit ja väri ärsyttävät. Onko teillä mustavalko - tv??


Manalan kirjoitukset:

- Erittäin loukkaavia hyvin monelle

-Erittäin tylyjä ja itseään korostavia

-Oikeasti narsistisia. En usko, että hän näyttelee

- KEHOTTI MINUA JOPA KUOLEMAAN JA TAPETTAVAKSI jollain esineellä
(yksistään tämä on valovuoden pahempi nettikäytös kuin mikään minkä saisin aikaan!)

-Hyvin väkivaltaista ja epäasiallista materiaalia

-Toisista piittaamatonta, aivan kuten omaatuntoa ei olisi (narsistin piirre, esim. minulla on aivan kamalan herkkä omatunto ja se on täysin mahdoton narsistille)


NIIN ETTÄ KUMMALLA MEISTÄ TAI YLIPÄÄNSÄ MUISTAKIN IKÄVÄSTI KIRJOITTAVISTA OLISI OTETTAVA AIHEEKSI PARANTAA NETTIKÄYTÖSTÄÄN!

Tuolla yhä Sleazoid, joka ihan selkeästi on Manala itse, puhuu taas vaan samaa paskaa. Minusta!

Siis kumpihan nyt on tuomittavampi: Ihminen joka uhkaa kuolemalla ja toivoo toiselle kuolemaa vai ystävällinen kirjoittaja joks ikinä ei loukkaa ja ei iknä kirjoita väkivaltaista?

Jos vastauksenne on että minä olen raivostuttavampi niin yö muuttuu saman tien päiväksi.

En tällaista itsestäänselvää proosaa laittaisi, ,mutta kun muutamat nimimerkit ovat niin ärsyttävän yksinkertaisia, etteivät tajua mikä on enemmän väärin.

En halua enää yhtään huomautusta jostain omasta mukamas huonosta "nettikäyttäytymisestäni" samaan aikaan kun Manalaa ei tuomita täältä pois aivan rikollisen inhottavan nettikäytöksen vuoksi. Erityisesti on kestämätöntä kun minun ominaisuuksista puhutaan samaan aikaan kun oikeasti ilmeisesti narsisti saa olla vauhkona täällä ja uhata kuolemalla.

HERÄTKÄÄ.

Mutta suurin osa ymmärtää oikein
. Tyhjät tynnyrit vain kolisevat kai jatkossakin!

PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mihinhän tämä kaikki tulee päätymään?
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Stadinarska kirjoitti: Tyhjät tynnyrit vain kolisevat kai jatkossakin!
Tämä kyllä nauratti :D
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti:.

Mutta suurin osa ymmärtää oikein
Ei sinua kukaan palstalla ymmärrä. Ainoastaan sietää enemmän.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vastauksia kysymyksiin:

Miten kaikki tulee päättymään: Arska vastaa: Tulee päättymään kaikkien kitinäläisten kuolemaan. Tämä on varma tieto

Kuka on hulluin? Arska vastaa: "Joka toista hulluksi kutsuu, se itse hullu on"

Bluntly tuossa oikein älykkäästi itselleenihmetteli taas minua stadinpaskaa ja piti minua vakavampana kuin tyyppiä joka uhkaa kuolemalla :roll: : "Kun kaikki ovat sen noranneet" Arska vastaa: "Ihmeen hyvin he kaikkein tyhmimmät tyhjimmät tynnyrit, onneksi vain muutama, tietävät mitä olen kirjoittanut ja kuinka ja ei yhtään sitä juttua ja taas tätä juttua Arskalla on". Sanoisin, että aika hyvä tieto vaikka olen norattu! :roll:

Hyvää Yötä kansa. Olen kyllästetty Kitinällä ja tyhmyyksien siedolla nyt . Röyh.

Minä olen saavuttanut Kitinäkiintiön tänään tosiaan.

Halaus tukijoille. Minä tarvitsen teitä ja teidän tuentaanne. Yksin olisi hankalaa.


Nyt menee nukkumaan eräs, jonka te tunnette nimellä...

PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Siis ei voi olla totta.
Tosi kuin vesi, jatketaan täällä kun et tuonne toisaalle vaivautunut vastaamaan. Haluan päästä sun pään sisälle arska, sen takia en pysty noraamaan sua.

Minulla olisi jotenkin RAIVOSTUTTAVA palstakäyttäytyminen?
Selvähän se on, ettei tämä mene sulle mitenkään jakeluun, mutta sanotaan taas: sun palstakäyttäytyminen on vitun raivostuttavaa. Jos kaksi kitisijää sanoo pitävänsä siitä ja 20 sanoo ärsyyntyvänsä siitä, niin eikö siitä voi tehdä johtopäätöksiä? Arska, sun takia tänne aikanaan tehtiin toi ignore-toiminto (minkä itse asiassa lasken suurimmaksi ansioksesi Kitinässä). Eikö se pistä yhtään miettimään?

Elämään liittyviä asioita ihan hauskasti
Se, että sä laitat sormet korviin ja hoet sun postausten olevan hauskoja, ei tee niistä hauskoja. Ne on ehkä sun mielestä hauskoja, mutta ison joukon mielestä pelkästään ärsyttäviä. Tämä on sanottu sulle ihan vitun monta kertaa.

vedän humoristista linjaa tuolla Stadinarska-narsistilinjalla
Niin vedät ja tiedostat, että se ärsyttää monia ja olet itsekin myöntänyt, että se todennäköisesti vaikuttaa negatiivisesti ihmisten käsitykseen stadinarskasta. Miksi jatkat tätä, kun kerran itse tiedostat em. asiat? Kysyin tätä aikaisemminkin, mikset voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Onko sormet korvissa?

on paljon kirjoituksia, jotka syvällisiä ja hyviä
Linkkaa edes yksi esimerkki. Ei pitäisi olla vaikeaa, kun niitä on paljon.

Olen erittäin paljon muuttanut tyyliäni harmaampaan suuntaan ja olen sen luvannut perustajalle ja se sisältää sen mikä on toteutunutkin: Väritän isosti vain omia ketjujani. katsokaa ennekuin väitätte.
Katso itse! Yksikään näista ketjuista ei ole "sun palsta":
- http://kitina.net/viewtopic.php?p=55866 ... ht=#558663
- http://kitina.net/viewtopic.php?p=55873 ... ht=#558732
- http://kitina.net/viewtopic.php?p=55855 ... ht=#558556

Pystytkö sä havaitsemaan aisteillasi, että noissa on aika paljon sitä turhaa väri- ja muotoilukikkailua, joka ärsyttää jengiä? Niin muuten: sanoit, että olet saanut luvan tuohon värilliseen allekirjoitukseen, kuka tällaisen luvan antoi?

isot fontit ja väri ärsyttävät. Onko teillä mustavalko - tv??
Kirjoittaako sun juristi sulle virallisia asiakirjoja lasten väriliiduilla muovitetulle paperille? Ihan yhtä vitun vammainen analogia tämäkin.

Tuolla yhä Sleazoid, joka ihan selkeästi on Manala itse, puhuu taas vaan samaa paskaa.
Tämä on totta vain ja ainoastaan sun harhaisessa mielessäsi. Tosin mun on ihan turha yrittää tätä sun käsitystä kumota millään tavalla, koska sormet on jo korvissa.

Mutta suurin osa ymmärtää oikein.
Arska, röpöttäjä ja tilastotieteilijä ymmärtävät. 20 muuta eivät ymmärrä. Missä on tämä suurin osa?

Tyhjät tynnyrit vain kolisevat kai jatkossakin!
Paitsi jos otat marttyyriloman (Maaliskuu 2007 NEVAR FORGET).
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Voisiko Sleazoid kertoa, kuka on tuo tilastotieteilijä?

Okei. Suomen suurin (liioittelematta) Pelle Miljoona-fani aikoi reissata Vaasasta Espooseen Pellen levynjulkistamis-keikalle 9.3. eli tänään. Kysyi jos voisi punkata luonani koska "En halua ajaa kotiin yötä vasten." Sopihan se. Sitten tuli este, ei sopinut työnantajalle. Mutta pääseehän sitä Pöllön huhuilua myöhemminkin katsomaan/kuulemaan. *huhuu*

Levyostoksia. Vinyylisinkku eli Ry Cooder: Down in Hollywood / Little sister. 3 e Keltaisesta sukellusvenestä. Miksi sukellusvene on muuten maanpäällä? :)

Vitsi:

- Erkki, miksi heitit opettajaa kahdella omenalla?
- Koska ensimmäinen ei osunut.

Päivän dialogi levy-yhtiön neuvotteluhuoneessa:

- No Pelle (Miljoona). Seuraavaksi live-tupla?
- *kaivaa suklaapatukan povarista* Tässä on Tupla. Haluatko toisen palan?

Homeboy
karismaattinen kalkkunafarmari
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Siis ei voi olla totta.
Tosi kuin vesi, jatketaan täällä kun et tuonne toisaalle vaivautunut vastaamaan. Haluan päästä sun pään sisälle arska, sen takia en pysty noraamaan sua.

No sitten mennään vain pääni sisälle. Toki tämä hieman tämäkin arveluttaa miksi olet niin kiinnostunut? Tunnut nimittäin aggressiiviselta ja olit ihan kuin Manala monessa ketjussa ja uskoisin että olet Manala itse.
Minulla olisi jotenkin RAIVOSTUTTAVA palstakäyttäytyminen?
Selvähän se on, ettei tämä mene sulle mitenkään jakeluun, mutta sanotaan taas: sun palstakäyttäytyminen on vitun raivostuttavaa. Jos kaksi kitisijää sanoo pitävänsä siitä ja 20 sanoo ärsyyntyvänsä siitä, niin eikö siitä voi tehdä johtopäätöksiä? Arska, sun takia tänne aikanaan tehtiin toi ignore-toiminto (minkä itse asiassa lasken suurimmaksi ansioksesi Kitinässä). Eikö se pistä yhtään miettimään?

En minä nyt tällaista mieti! Tietenkään!! NYT pitäisi miettiä ainoastaan siis sitä ja mietin sitä kuinka Manala uhkaa vähintään epäsuorasti tai jopoa suorasti minun henkeäni ja kehottaa minua kuolemaan , siis itsemurhaan.

Miksi silloin pitäisi miettiä jotain sivuasiaa? Oletkos sinä itse Manala...
Ja mistä taas heität nuo typerät suhdeluvut? Onko muka ignore tehty minun takia? No siis sivuasiana mainittakoon, että alkuaikojen levoton tyylini on täysin historiaa. Ja olen aina ollut ystävällinen.
Minun ominaisuuksiani voidaan puida taas kun tämä Manalan aiheuttama kamaluus on ohi ja hän peruisi puheet...

Elämään liittyviä asioita ihan hauskasti
Se, että sä laitat sormet korviin ja hoet sun postausten olevan hauskoja, ei tee niistä hauskoja. Ne on ehkä sun mielestä hauskoja, mutta ison joukon mielestä pelkästään ärsyttäviä. Tämä on sanottu sulle ihan vitun monta kertaa.

Olet aggressiivinen ja kirjoitat epäystävällisesti! Arvaa onko sulle hauska vastata! Tämä tällainen on nyt sivuasia. Älä ota tätä liikaa päähäsi. Olet pelottava! Siivoapa aluksi ihan kielesi.
Me olemme kaikki erilaisia ja se on maailmassa ihan sallittu asia.
KUOLEMAAN KEHOTTELU JA lusikoilla (aseilla) osoittelu EI OLE KOSKAAN SALLITTUA vaan täysin rikollista ja ala-arvoista käytöstä.

vedän humoristista linjaa tuolla Stadinarska-narsistilinjalla
Niin vedät ja tiedostat, että se ärsyttää monia ja olet itsekin myöntänyt, että se todennäköisesti vaikuttaa negatiivisesti ihmisten käsitykseen stadinarskasta. Miksi jatkat tätä, kun kerran itse tiedostat em. asiat? Kysyin tätä aikaisemminkin, mikset voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Onko sormet korvissa?

Olet aggressiivinen ja kirjoitat epäystävällisesti! Arvaa onko sulle hauska vastata!
Tämä on nyt ihan sivuasia, mutta vastaan että olen harmaannuttanut linjaani ja teen niin jatkossakin, mutta en todellakaan jonkun sairaan rikollisesta painostuksesta. Tyypin eli sinun toiminta tekee paremminkin vain stopin sille että vähennän narsisti-huumoriani!


on paljon kirjoituksia, jotka syvällisiä ja hyviä
Linkkaa edes yksi esimerkki. Ei pitäisi olla vaikeaa, kun niitä on paljon.

Voi, olen puhunut paljon elämästä kaikenlaista käytännöstä filosofiaan. Ei kaikki ole huonoa kevyttä todellakaan. Lue niitä. Tällä palstalla saattaa olla niitä paljonkin, mutta tämä palstani saattaa sua ärsyttää. Selailepa kirjoituksiani. Minähän kirjoitan aina selkokieltäkin! Enkä ikinä rumaa enkä vaäkivaltaista! Olenko siksi sinun vihattu! Jos olen sinun vihattu, niin en tosiaankaan ole monen vihattu. Minulla on ystäväiä Kitinässä ja se on kiva. Voi olla ettei kirjoituksiani lueta, tosiaan. Noraamista en usko, sehän on sitä juttua vaan. Tottahan toki on ihmisiä, jotka uskovat kirjoitusteni olevan kieltämättä alkuaikojen levottomuutta. Mutta nyt ekstin tämänhetkiseen sivuasiaan.


Olen erittäin paljon muuttanut tyyliäni harmaampaan suuntaan ja olen sen luvannut perustajalle ja se sisältää sen mikä on toteutunutkin: Väritän isosti vain omia ketjujani. katsokaa ennekuin väitätte.
Katso itse! Yksikään näista ketjuista ei ole "sun palsta":
- http://kitina.net/viewtopic.php?p=55866 ... ht=#558663

No eikö tuo ollut hauska, siinä oli ruoka-aineitten väri ja postaukseni oli realismia aiheen mukaan!!!! Tuossa värit olivat nimenomaa se miksi ne täällä Kitinässä on! Mikäs tässä sinua oikeasti häiritsi?

- http://kitina.net/viewtopic.php?p=55873 ... ht=#558732

Häh? Yksi lause. Otsikossa saan käyttää muissa palstoissa väriä.

- http://kitina.net/viewtopic.php?p=55855 ... ht=#558556

sehän oli mukava palaute amgrybirdin hauskasta jutusta samalla tyylillä kuin angrybird

Pystytkö sä havaitsemaan aisteillasi, että noissa on aika paljon sitä turhaa väri- ja muotoilukikkailua, joka ärsyttää jengiä? Niin muuten: sanoit, että olet saanut luvan tuohon värilliseen allekirjoitukseen, kuka tällaisen luvan antoi?
isot fontit ja väri ärsyttävät. Onko teillä mustavalko - tv??
Kirjoittaako sun juristi sulle virallisia asiakirjoja lasten väriliiduilla muovitetulle paperille? Ihan yhtä vitun vammainen analogia tämäkin.

Selvä. Ei se oikeastaan ole! Normaalit sanomalehdet lisäksi isoine fontteineen ja väreineen! Mutta NYT puhumme sivuasiasta taas.
Tuolla yhä Sleazoid, joka ihan selkeästi on Manala itse, puhuu taas vaan samaa paskaa.
Tämä on totta vain ja ainoastaan sun harhaisessa mielessäsi. Tosin mun on ihan turha yrittää tätä sun käsitystä kumota millään tavalla, koska sormet on jo korvissa.

En ole tästä varma, mutta olit kuin täysin manala jossain ketjussa. Ja et siellä edes sitä kieltänyt! Sori jos oon väärässä.
Mutta suurin osa ymmärtää oikein.
Arska, röpöttäjä ja tilastotieteilijä ymmärtävät. 20 muuta eivät ymmärrä. Missä on tämä suurin osa?

En jaksa nyt puhua tällaisesta. Pääasia kun tämä kuolemanpuhe loppuisi. Mistä minä tiedän kuinka moni minusta pitää tai ei pidä. En ainakaan kenellekään ole väkivaltainen enkä toivo kuolemaa! Se on siten ihan hyvä ainakin se!
Tyhjät tynnyrit vain kolisevat kai jatkossakin!
Paitsi jos otat marttyyriloman (Maaliskuu 2007 NEVAR FORGET).

Toivottavasti olet tyytyväinen ja tarjoan sinulle rauhan kättä! Älähän mieti minua liikaa! Olen ihan rauhan tyyppi! Ollaan rauhassa mekin :)

Arska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kiitos vastauksista, vaikka ne olivatkin tyyliä "NYT PITÄÄ KESKITTYÄ MANALAAN EI TÄHÄN ASIAAN", "en nyt jaksa puhua tästä", "tämähän on ihan sivuasia", "kyllä se näin on kun minä niin sanon" jne. Samat asiat oli tapetilla jo loppuvuodesta 2006.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Otsikossa saan käyttää muissa palstoissa väriä.
Kuka tällaista on mennyt lupaamaan?

Tai lupaukset värivamma-allekirjoituksiin "muissa palstoissa"?

Tai lupaukset siihen että voit kirjoittaa boldilla koko tekstisi "muissa palstoissa"?

Sun piti alunperin kirjoittaa ainoastaan tänne stadinarskan sanomiin noita yllämainittuja koodivirheitä. Sen jälkeen sun mielestä kaikki sun aloittamat keskustelut ovat "sun palstoja" joissa saat käyttäytyä miten päättömästi ikinä haluat tuon väri- ja muotoilukoodin suhteen. Eli kehitit itsellesi erioikeuksia ja rikoit alunperin sovittuja sääntöjä.

Sen jälkeen tämäkään ei ole riittänyt, vaan olet todella tunkenut noita väriallekirjoituksia ja otsikoita ja muuta paskaa, kuten leipätekstiä boldattuna myös kaikkiin muihin ketjuihin, jotka eivät ole edes sinun alottamiasi.

Et siis osaa lainkaan pitää itse kiinni sovituista säännöistä, vaan toimit omavaltaisesti aivan niinkuin sua huvittaa laajentaen jatkuvasti erioikeuksiasi täysin mielivaltaisesti.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Puuttumatta SA/Manaaja-konfliktiin tällä kertaa...

Lukurehua taas hankittu:

Kutri-Helena
Garfield Lives for saturdays
Korkeajännitys 24/1972

Vitsi:

- Mitä Daavid sai palkinnoksi voitettuaan Goljatin?
- 70 % lipputuloista.

Parin viikon nenänvalkaisukausi suunnitteilla lähitulevaisuudessa.

Sopisiko H-kokous 24.3?

Homeboy
majoneesi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hello kaikki lukijat!

Nyt teen aikamoisen ryväkän vastauksia. Teen ne Homeboylle ja hän ansaitsee sen todella ja ison kiitoksen myös minulta jälleen kerran lojaalisuudestaan ja tuestaan minulle kun jouduin vakavaan sairaaseen välikäteen.

Mutta ei siitä sen enempää, koska se on päättynyt. On vain pakko ja minun iloni huomioida ihminen, joka on ystävällinen ja lämmin hauska persoonallisuus.

Siis vastauksiin!

Sen sanon vielä, että oloni ja mieleni on kevyempi nyt.


VASTAUKSET BOLDATTUNA:
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Et kuuntele levyjä?? Mutta sä ostat niitä. Oot siis bisnismiäs!
Kuuntelen mutta en hirveästi. Aina joskus.

Arskan uusi avatar on ihan kiva, tosin edellinen oli selkeämpi.

ON SE KIVA. SLEAZOID-NIMIMERKKI TEKI SEN. VÄRIMESTARIHAN SIINÄ!
Gallupkysely:

Paras keino homoraiskaajaa vastaan:

1) Pesäpallomaila
2) Nyrkit
3) Puhuminen järkeä
4) Pakoon lähteminen
5) Anna vaan suosiolla

HOMEBOY HYVÄ, TUO ASIA ON SUURINPIIRTEIN VIIMEINEN JONKA TOIVON. KUOLEMA ON VIIMEINEN. rASTITAN PESÄPALLOMAILAN KOSKA OLEN ENTINEN PELAAJA
Vitsi:

- Laihialainen turvavyö?
- Kravatti oven välissä.

AIKA HYVÄ, SEITSEMÄN PLUS.

Homeboy
soosikyrpä/murekepalli (alleviivaa oikea oikea vaihtoehto)

EN VIITSI ALLEVIIVATA. EHKÄ OLET HOMEPUO KORKEINTAAN :)
Homeboy65 kirjoitti:Voisiko Sleazoid kertoa, kuka on tuo tilastotieteilijä?

AIJAA, MIKÄHÄN SE SITTEN ON?

Okei. Suomen suurin (liioittelematta) Pelle Miljoona-fani aikoi reissata Vaasasta Espooseen Pellen levynjulkistamis-keikalle 9.3. eli tänään. Kysyi jos voisi punkata luonani koska "En halua ajaa kotiin yötä vasten." Sopihan se. Sitten tuli este, ei sopinut työnantajalle. Mutta pääseehän sitä Pöllön huhuilua myöhemminkin katsomaan/kuulemaan. *huhuu*

VAASASTA?? hUHUH. NO SIIS PYÖRITÄN SORMEA AIVONI YMPÄRILLÄ!

Levyostoksia. Vinyylisinkku eli Ry Cooder: Down in Hollywood / Little sister. 3 e Keltaisesta sukellusvenestä. Miksi sukellusvene on muuten maanpäällä? :)

MUTTA HOME!!! KUUNTELETKO SINÄ NIITÄ? ET KAI VAAN HEITÄ FRISBEENÄ NE KADULLE?

Vitsi:

- Erkki, miksi heitit opettajaa kahdella omenalla?
- Koska ensimmäinen ei osunut.

HAHHA. TUOSSAKIN OLI HEITIT...OUTO YHTEENSATTUMA. HEI...VITSIHÄN OLI KIITETTÄVÄ. RANDOM ARPAJSISET PÄÄSSÄNI ANTOI JOPA 9 TUOLLE VITSILLE!!!! ONNEA!!!

Päivän dialogi levy-yhtiön neuvotteluhuoneessa:

- No Pelle (Miljoona). Seuraavaksi live-tupla?
- *kaivaa suklaapatukan povarista* Tässä on Tupla. Haluatko toisen palan?

NYT EN TAINNUT KÄSITTÄÄ KAIKKEA, VOI MUA. SELITÄ!!! :(

Homeboy
karismaattinen kalkkunafarmari

TÄNÄÄN SÖIN KALKKUNASOOSIA. VANHAN KALKKUNAN :)
Homeboy65 kirjoitti:Puuttumatta SA/Manaaja-konfliktiin tällä kertaa...

KONFLIKTI ON LOPPU. SIIS EN VIELÄKÄÄN USKO ...NONIIN EN PUHU SIITÄ...

Lukurehua taas hankittu:

Kutri-Helena

MIKÄ SE ON?
Garfield Lives for saturdays
vOI MUA KUN EN TIEDÄ? MIKÄ? MISTÄ OLET TÄLLAISTA KUULLUT?Korkeajännitys 24/1972

NO TÄMÄN TIEDÄN, MUTTA EN PIDÄ LEHDESTÄ.
Vitsi:

- Mitä Daavid sai palkinnoksi voitettuaan Goljatin?
- 70 % lipputuloista.

MIKÄ MULLA ON KUN EN SAA TÄSTÄ TARPEEKSI VITSIÄ ESILLE. EIHÄN TÄÄ VITSIKSI KELPAA??? anteeksi homie

Parin viikon nenänvalkaisukausi suunnitteilla lähitulevaisuudessa.

VOI SUA KUN LIIOITTELET. MITTAAN NENÄSI PUNAISUUDEN!

Sopisiko H-kokous 24.3?

SE ON TOSIAAN ENSIMMÄISIÄ MAHDOLLISIA, PALAAN ASIAAN.

Homeboy
majoneesi

SANOISIN ETTÄ ENEMMÄN MAKSAPATEE

SEURAAVAKSI sitten vastaan muille kuten Bonerille, manalalle ja Slealle ja olihan siellä muitakin, Dumis, Elppis, oliko Vesperkin täällä? ja Exsukin muuten hyvä tavaton, anteeksi. Mutta nyt olen liian väsynyt vastatakseni! Mutta kun kaikkiin olen luvanna vastata niin se muuten tapahtuu!

Hyvää yötä!


PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska taisi kysellä jotain.

Tuo P. Miljoona-dialogi oli tarkoitettu jonkinlaiseksi vitsiksi. Eli livetupla ja Tupla (suklaapatukka) sekoitettiin keskenään...

Lukurehu: Kutri-Helena on väännös Katri-Helenasta ja kotimainen sarjakuva-albumi. Kutri-Helena on sarjakuva jota julkaistiin nuortenlehti Helpissä joskus 1975 - 1979. Se kertoi ajan rokkareista ja myös iskelmälaulajista, urheilijoista jne.
Garfield lives for saturdays: englanninkielinen Karvinen-pokkari.

Molemmat Kampintorin antikvariaatista, josta löytyy aika hyvää stuffia.

A-vitamiinin saannista huolestuin ensin, nyt olen aika addiktoitunut porkkanoihin. *rousk*

Vitsi:

- Mitäs rukoilet, pikku Tiina?
- Että Lontoo olisi Ranskan pääkaupunki, kuten vastasin maantiedon kokeessa...

Päivän siteeraus:

"Suurin haaveeni on matkustaa Egyptiin, kiivetä korkeimman pyramidin huipulle ja kusta sieltä alas." - Ozzy Osbourne

Homeboy
alaskan parhaimman jalkapallojoukkueen valpas ja validi valmentaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistine ... suushäiriö

DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:

1. Suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
Ainakin omasta mielestäni omaan kaikkein parhaimman tai hyväkäytöksisimmän nettikäytöksen.

2. Keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
Mutta yksittäisiä noraajia minulla on oikeasti vain muutamia tai muutama, se on varma. Myös olen kitinäläinen vuoden 2009

3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
Minulla on täällä sellaisia, jotka inhoavat minua ja ihmisiä, jotka minusta pitävät kovasti. Minulla on kuulemma 35 norausta, mutta kukaan ei anna ilmoille, että sehän on täysin mahdotonta oikeasti!

4. vaatii korostunutta ihailua
Oletko lukenut yhtään palstaani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju? Luepa joskus. Se on blogini, jossa kehittelen "värimestarin" taitoja!

5. oikeus erityiskohteluun
Ja mitä ihmeen pahaa on värien käytössä ja jossain paksummassa fontissa! Siinähän on vain hyvää kun kirjoitus on nätimpi? Ihan totta, voivatko ne tyhjät tynnyrit, jotka tästä huutavat ja heidän kiltit laumasielunsa ikinä lukea yhtäkään sanomalehteä?

6. muiden hyväksikäyttö
Kerro sinä, että Stadinarska-hahmoa ei saa julkisessa kirjoituksessa tappaa eikä Stadinarskan hahmon takana olevaa minua saa toivottaman olla kuollut heti tai tulla mielellään tappamaan jollain teräksellä.

7. empatian puute
Minä olen harkinnut vakavasti lopettamista, mutta nyt en voi millään lopettaa vähään aikaan koska sain tuon törkykohtelun. Sen jälkeen en ainakaan lopeta pitkään aikaan, heh. Tämä on kai inhimillinen piirre!

8. kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä) ja
Hänen motiivinsa on aivan varmasti kateus, mutta tuntuu aivan pöllöltä, että hän on noin katkeran ja vihaisen kade minulle siitä, että kuitenkin saan ääniä hyvässä ja vittumnaisuudessa ja olen vuoden Kitinäläinen eikä minua haukuta tarpeeksi eikä minua norata tarpeeksi ja minä en palvo häntä.

9. ylimielisyys ja röyhkeys
Luulen, että tämän Kitinän pösilyys vähentää elinaikaani, koska saatan sairastua ja tulla samanlaiseksi kuin onneksi vain sentään muutama, täällä...
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Jännä. Multa puuttuu kans sellainen oksennusherkkyys, en pysty oksentamaan esimerkiksi ns. "sormet kurkkuun" menetelmällä lainkaan. Kuitenkin sairaana tai riittävän humalassa oksennan helposti. Samoin matkapahoinvoivana.

Mä oon ajatellut, että oksentamisella on kuitenkin melko tärkeä rooli ihmisen selviämisen kannalta. Esimerkiksi myrkytystilanteessa poistuu kropasta pilaantunut ruoka, liika alkoholi jne. Oksentaminen em. tilanteissa myös helpottaa oloa merkittävästi, kauhein on se hetki kun odottaa oksennusta tulevaksi.

Arskalla pitäis olla avatarina tietysti S niinku Stadinarska. Vaikka näin:
Kuva

Exsu AURINKO ihana! Kiitos aivan upeasta ehdotuksesta. Toivottavasti et ole kovin pahoillasi kun en HETI valinnut tätä! Mutta nyt mulla on varastossa tulevia aikoja varten tämä sinun ässäsi ja LUPAAN panna sen seuraavaksi!

Laitoin Manala/Slean tekemän avattaren, koska siinä oli tiivistetty tuo tekemäni allekirjoitus. MUTTA älä vaan ole kärttyinen kun en laittanut ehdotelmaasi!

Mitä sinulle Exsu muuten kuuluu? Minulla oli aikalailla hyökkäyssotaa tyyppiä vastaan kun hän kylmästi toivoi minun kuolemaa ja ositti mulle sen tehtäväksi ja sitten vielä uhkasi itse. Ja saa jatkaa täällä! Tästä äimistyneenä pystyn kestämään asian VAIN niin, että olen todennut täällä Kitinässä muutenkin asioiden olevan oikeaa elämää päinvastaiset!
Niinkuin onkin. Turhuuden takia päätin itse sodankäynnin, etten sattumalta tule tapetuksi :(

Minuakin pidetään parantumattomana narsistina vaikka lähes kaikki muut sitä ovatkin, tai tämä oli liioittelua, mutta hyvin moni tuntuu olevan. Ei silti, minä en sitä niin pahakseni muille katso. Pahempaa on kuoleman kehotus ja uhkailu.

MUTTA Exsukulta siellä jossain periferia-Tampereella (ota huumorilla stadilaisen letkaus), nyt minä taas eksyin aiheesta. EN VAAN VOI millään ymmärtää miksei tuollaista käytöstä omaava työnnetä yhteisvoimin syrjään. Siitä syytä, että täällä asiat on päinvastoin. MELKEIN kaikki koska sinä olet ihan oikealla tavalla mukava niinkuin oikeassa ELÄMÄSSÄ JA Saira myös! Oletko tavannut meidän helmeämme?Sinähän olet minulle sukua eli olet arska eli aurinko!
No niin...

Muille kirjoittajille tiedoksi, että vastaan kyllä juttuihin. Eräät kysymykset eivät kysyjille kuulu, mutta tulen muotoilemaan vastaukset ja Sleazoid, vaikka minua rakastaakin, ei nyt itke vastauksen perään liian aikaisin, jookosta!

Minä vastaan VUORENvarmasti varsin seikkaperäisiin syytöksiin narsismista! En nimittäin ole narsisti.
Ja ajattelepa noita 35 noraajaa. Tulen myöhemmin osittamaan että se on mahdotonta. Ehkä noin alkuasiana mainittakoon ettei edes ole 35 aktiivikirjoittajaa ja ainakin nuo torvimmat eivät minua koskaan noraisi. Tulen osittamaan tämän olevan vääryys. En tosin tiedä miten se on teknisesti tehty. Mutta siis se on varmaa, jonka sanoin.
Mutta joku minua inhoaa joka tapauksessa varsin oikeastikin vaikka muu olisi ilmassa eli kuviteltua. Hassua. Pidän itseäni mukavana ja rakastan rauhaa ja ystävällisyyttä. Sille ei Kitinän tyylin ja Kitinämaailman mukaan anneta arvoa vaan ystävällisyys on suuri kirous. Täällä maiseman pitää olla harmaa ja mustavalkoinen. Iloiset värit ovat kauhistus.
Nyt ymmärrän sen ja siksi päinvastaisuuden maailmassa nimeni onkin:

AKSRANIDATS :P
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Menossa divari Sangiaan katsomaan, mitä näistä saisi rahana:

Veijo Meri: Aleksis Stenvallin elämä
Maj Sjöwall + Per Wahlöö: Mies joka hävisi savuna ilmaan
Markku Lahtela: Hallitsija
D.H. Lawrence: Lady Chatterleyn rakastaja
Kerttu-Kaarina Suosalmi: Hyvin toimeentulevat ihmiset
Paavo Rintala: Pikkuvirkamiehen kuolema Henriette Lind + Lotte Thorsen + Anette Vestergaard: Ninnin päiväkirja
Anja Snellman: Äiti ja koira

Arska ei ole narsisti. Eikä narsissi.

Vitsi:

- Mikä ooppera on valhetta alusta loppuun?
- Sevillan palturi

Äitimuorin synytymäpäivä edessä 17.3. Täytyisi kai jotain lahjaa miettiä...

Levyostoksia: John Entwistle: Too late the hero / I'm coming back
WHO:n basistin soolosingle vuodelta 1981

Homeboy
pohjoisen pallonpuoliskon vähiten tavoiteltu poikamies
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pikanttia lukurehua taas hankittu:

Agenttikorkeajännitys 9/1983
Karvisen mitalla 4:s kirja
Mikki ja kadonnut ravintoloitsija
Roope-setä ja myrskyn taltuttaja
Roope-setä monistuu
Aku ja saraseenien yö
Hessu Da Vinci

Vitsi:

- Mitä eroa on basistin häillä ja hautajaisilla?
- Basistin hautajaisissa on yksi juopunut vähemmän.

Uusi fb-kaveri saatu. Serkkutyttö. Tuli mieleen, että voisin soittaa hänelle. Fb-kavereita yhteensä 30.

Harkinnassa iltapäivälehtien ostamisen lopettaminen kokonaan.

Homeboy
välimeren sardiini
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
pikkuprinssi

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Homeboy65 kirjoitti: Harkinnassa iltapäivälehtien ostamisen lopettaminen kokonaan.
Yritän välttää myös niiden lukemista, vaihtelevalla menestyksellä. Niistä tulee vain huonolle tuulelle.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

pikkuprinssi kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Harkinnassa iltapäivälehtien ostamisen lopettaminen kokonaan.
Yritän välttää myös niiden lukemista, vaihtelevalla menestyksellä. Niistä tulee vain huonolle tuulelle.
Miksi?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin