Kuten esimerkiksi tämä ?http://kitina.net/viewtopic.php?p=55873 ... ht=#558732Stadinarska kirjoitti:Kyllä minun mielestäni on omia ketjujani. Niitä on vain niin paljon, omia!
Juu ei.
Kuten esimerkiksi tämä ?http://kitina.net/viewtopic.php?p=55873 ... ht=#558732Stadinarska kirjoitti:Kyllä minun mielestäni on omia ketjujani. Niitä on vain niin paljon, omia!
Hei Aasi tai Hämärämies, laittakaa Manaaja jäähylle tai kuriin edes muutamaksi tunniksi. Periaateasiakin. Muuten tämä menee siihen, että hän uhkaa tappaa minut ja en halua tästä sellaista asiaaManaaja kirjoitti:Die already, DIEEEE!
Pulkannaru hyvä! Olen saanut luvan käyttää allekirjoituksissa muissa ketjuissa iloisia allekirjoitusvärejä, SANOINHAN sen jo monta kertaa!Pulkannaru kirjoitti:Kuten esimerkiksi tämä ?http://kitina.net/viewtopic.php?p=55873 ... ht=#558732Stadinarska kirjoitti:Kyllä minun mielestäni on omia ketjujani. Niitä on vain niin paljon, omia!
Juu ei.
Manaaja kirjoitti:SA, kuole pois. Ihan oikeasti, kuole.
Manaaja kirjoitti:Okei, sori, koska unohdin perustella.Stadinarska kirjoitti: HUHHUH. Pyydätkö vaikka anteeksi niin unohdan sen saman tien!
Olet täydellisen merkityksetön ja turha ihminen. Ajatuksesi ja kirjoituksesi ovat turhinta ja typerintä täytepaskaa, mitä internetissä on kuunaan liikkunut. Ulostat kirjaimellisesti sitä samaa paskaa, mitä ulkohuusin jäteämpärit ovat täynnä. Pelkkää kusta ja ripulia.
Sen lisäksi että olet äärimmäisen turha ja typerä ihminen joka jauhaa pelkkää ripulipaskaa, olet niin saatanan ylitsevuotavan narsistinen, ettei sinua vain pysty sietämään.
Eli siis toisin sanoen, sinä visvainen olmi ja internetlavantauti, kuole pois, nyt heti paikalla, ole hyvä.
Manaaja kirjoitti:Olen erittäin selvinpäin ja kaikesta päätellen huomattavasti arvostelukykyisempi kuin sinä itse.Stadinarska kirjoitti:Tämä on periaatekysymys. Uskon, että Manala on humalassa tai jotenkin arvostelukyvytön, mutta en oikein antaisi sen vesittää koko asiaa.
En jaksa mussuttaa tekopyhyyksiä joten sanon asian suoraan: Jos nyt vaikka hukkuisit ja katoaisit pilkkireissullasi huomenna, niin uskon että se toisi yli kuukauden mittaisilla aikajänteillä huomattavasti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan, ainakin tälle palstalle. Olet ihan oikeasti vain niin turha, ärsyttävä ja narsistinen ilman minkäänlaisia positiivisia, nautittavia tai stimuloivia vastakomponentteja luonteessasi tai kirjoittajana, joita sentään yleensä mulkuimmistakin ihmisistä löytyy.
Sinusta ei vaan löydy. Sinusta ei synny mitään hyvää eikä positiivista, joka olisi samalla aitoa. Olet kuin pelle-Hermanni ilman että olet oikeasti hauska ja hyväsydäminen. Usch! Kuole jo, äkkiä nyt!
Manaaja kirjoitti:Die already, DIEEEE!
LOLITA!Manaaja kirjoitti:Sä elät kyllä niin omassa vääristyneessä todellisuudessasi. Kuolisit nyt jo, silleen hups vaan, ei tehdä siitä numeroa?
Aasi tai Hämärämies, laittakaa toi joka ketjuja väreillä sotkeva Hermanni nyt jäähylle edes muutamaksi vuodeksi. Periaatejuttuja. Jos ette laita, uhkaan vielä tappaa sen jälkiruokalusikalla.
Hei Lolita!Lolita kirjoitti:Minä haluan sinun palstakuolevan, eli poistuvan Kitinästä lopullisesti.