Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Bhven kirjoitti:
RP kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031 ... 6_uu.shtml

Daaaah. Mitä järkeä on laittaa näitä avovankilaan? Helvetti kolme murhaatappoo plakkarissa ja ikää 30vee.
"No jossainhan heidänkin täytyy asua."
"Hänet on tuomittu kolmesta murhasta ja ne ovat vaarallisia tekoja."

:think:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:
Bhven kirjoitti:
RP kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031 ... 6_uu.shtml

Daaaah. Mitä järkeä on laittaa näitä avovankilaan? Helvetti kolme murhaatappoo plakkarissa ja ikää 30vee.
"No jossainhan heidänkin täytyy asua."
"Hänet on tuomittu kolmesta murhasta ja ne ovat vaarallisia tekoja."

:think:
Syyllisiähän ei saisi ensimmäisenä etsiä, mutta kyllä olisi kerrankin ihan kiva eli jees, jos joku jolle maksetaan eli joku vastuunalainen esimies viitsisi ilmoittautua. Tosin pistän keramiikat keskelle sen puolesta, ettei näin tule käymään.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Eikös tuolla porukka ilmaannu itse majapaikkaan iltasella eli ketään vastuullista ei ole olemassakaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Sokerina pohjana tietysti on se, että ko. murhaaja (jonka niemeä ja kuvaa ei tietenkään julkaista, onhan vankikarkuruus yksityisasia) ei saa mitään rangaistusta teostaan. Elinkautinen on elinkautinen, eikä siitä muuksi muutu. Eikä itseasiassa vangin karkaamisesta lisää kakkua laiteta, vaikka olisi pienempikin tuomio.

Mikäs siinä on käydä vähän pidemmällä lomalla välillä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:^ Eikös tuolla porukka ilmaannu itse majapaikkaan iltasella eli ketään vastuullista ei ole olemassakaan?
No vaikka sellaisten jotka ovat tehneet päätöksiä että tämän tasoinen häiskä on avohotellissa.

Oli kukkahadut mitä mieltä tahansa, niin tämmösten paikka ei ole ihmisten ilmoilla. Tämän tasoisiin tekoihin syyllistynyt ei koe mitään ihmeparantumisia vaan on aina potentiaalinen hoitamaan asiansa puukon/aseen/bensakanisterin/jne. avustuksella.

Sydänjuuriani myöden toivon etten koskaan joudu kohtaamaan tämmösten ihmisten suorittamia tekoja missään muodossa omassa elämässäni, koska se vaatii sitten samalle tasolle menoa, oman käden oikeutta. Täällä kun näemmä ei muuta vaihtoehtoa ole. Että jaksaa vituttaa huolella.

Mä menen nyt sille vastuunhuuto linjalle ja kysyn että kuka on vastuussa jos tämä häiskä nirhaa karkumatkallaan vaikka viattoman vastaantulijan, häh.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:^ Eikös tuolla porukka ilmaannu itse majapaikkaan iltasella eli ketään vastuullista ei ole olemassakaan?
Vankien pitää hyvissä ajoin, mielellään heti, alkaa sopeuttaa itseään siviielämään, koska armahdushan voi koittaa jo tänään. Avovankila on tässä valistuneen hämärämiehen napakymppivalinta. Ei se ole vangin vika, jos yhteiskunta epäonnistuu hänen tarpeidensa integroimisessa vallitsevaan yhteiskuntaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Bluntly
Kitisijä

^ Onko tuo perussuomalaisella tekstillä sama kuin "On hyvä vetää välillä kännit ettei sitten vapauduttua alkoholi potkaise liikaa ja taas kuolee joku"?
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/sl ... paul-grayn

Viime vuonna menehtyneen Paul Grayn tilalle kipuaa yhtyeen alkuperäiseen kokoonpanoon kuulunut Donnie Steele, joka liittyy orkesterin miesvahvuuteen ainakin ensi kesän keikkaputken ajaksi. Steele jätti Slipknotin jo vuonna 1996, mutta palaa nyt yhtyeeseen kunnioittaakseen Grayn muistoa.

--

Nojoo, eivät ne toisaalta syöneet sanojaan kun sanoivat etteivät tahdo palkata bändiin jotain täysin ulkopuolista soittajaa, koska ei varmaan kotiutuisi orkesteriin ilman ongelmia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Tee Aasi pliis jooko joku scriptin härpäke joka hoitaa noi laiskojen paskojen linkit kuntoon, kiitos!
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

CeDell Davis kirjoitti:Tee Aasi pliis jooko joku scriptin härpäke joka hoitaa noi laiskojen paskojen linkit kuntoon, kiitos!
Mäkin toivon tätä. Eikun hetkinen...

http://www.tekniikkatalous.fi/talous/article592268.ece
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

aasi kirjoitti: Mäkin toivon tätä.
Palkitsen sut!! Ihaaaaaan varmasti! Tee se!
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musii ... yllatysero

Tämä vain alleviivaa sitä faktaa, että maailmassa ei ole niin upeaa naista, jota joku ei ole kyllästynyt panemaan.
Oliko Jessica eilisessä Housen jaksossa lesboilemassa? Kovasti oli näköinen, mutta sitten taas ei ihan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Noup.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Japanissa on räjähtänyt ydinreaktori :/
Dave

RP kirjoitti:Japanissa on räjähtänyt ydinreaktori :/
:?

Pitää saada lisää tietoa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Japanissa on räjähtänyt ydinreaktori :/
:?

Pitää saada lisää tietoa.
Kyllä suomilehdistä löytyy jo vahvistettu tieto. Mä kuuntelen suoria lähetyksiä eri puolilta. En siis linkitä lehtijuttuja kun en niitä nyt ehdi lukemaan. Mutta on vahvistettu jo suomimediassakin. Oisko aamulehdessä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Niin ja jutskailin ukkelini kanssa ja kertoilin havainnoista niin totesi jo aikaisemmin että on räjähtänyt. On itse työskennelyyt useampaan otteeseen Loviisan ydinvoimalassa, joten sille toki rinkutin myös kun kuulin valkoisesta savusta yms.
Dave

Mä tarkoitin, että pitää saada lisää tietoa, mitä on tapahtunut. Jokin räjähdys on tapahtunut, se on selvä.

Itse kevytvesireaktorin uraani ei voi räjähtää. Se on fysikaalinen mahdottomuus.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Täytyy kyllä ihailla jaappanialaisia kuinka osaavatkin rakentaa, jos kuolleita on oikeasti vaan joku tuhat. Jos vastaava järistys/aalto olisi osunut jonnekin Mombasaan niin kuolleita olisi satoja tuhansia. Täältäkinkun katsoo videota "Massive wave flattens buildings in Japan" niin tuhat kuullostaa todella vähältä.

Eniten ihmetyttävät uutiset, että "juna on kateissa". WTF?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Toisaalta kun tämä tapahtui hyvinkin kehittyneessä valtiossa niin kuvamateriaali on erilaista verrattuna muihin tapauksiin. Tai ainakin siltä nyt näyttää.

Eikös muista ole ollut lähinnä turistien/asukkaiden kuvamateriaalia? Nyt saa erilaisen näkökulman kun on noita uutiskoptereita pörrännyt heti kuvaamassa. Toivottavasti niistä on vaikka jotain apua kun varaudutaan tsunameihin vastaisuudessa?
Bluntly
Kitisijä

Dave

Harmittaa, mitä tämä tekee ydinvoiman tulevaisuudelle. No onneksi Suomessa ehdittiin antaa ne kaksi lupaa.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vankikarkuri jäi sentään satimeen.
Vastaa Viestiin