exPertti kirjoitti:
Eikun tuossa on utopistisesti ajatellen jokaiselle jotakin.
En tajua.
No hö. Tietenkin niin että minä panen Jessicaa ja Pertti Justinia. Loppupalsta tyytyy seuraamaan vierestä ja syömään kynsiä.
Eikun minä panen Jessicaa ja sinä saat jälkilämpimät, kuten koko muukin palsta. Paitsi homot ja naispuoleiset jotka saavat Justinin (en kiellä heiltä Jessicaakaan). On tämä nyt hankalaa.
exPertti kirjoitti:
Eikun minä panen Jessicaa ja sinä saat jälkilämpimät, kuten koko muukin palsta. Paitsi homot ja naispuoleiset jotka saavat Justinin (en kiellä heiltä Jessicaakaan). On tämä nyt hankalaa.
exPertti kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Mulle ei jää oikein mitään
Luulisi sinulle jäävän tässä vaikka mitä.
No jos joku naispuolinen nuolisi Jessican kanssa mattoa, niin mä voisin katsoa.
Etsintäkuulutus: Kolmoismurhaaja karkasi Suomenlinnasta
Jepuje!
Kaveri sitten päätti kävellä ulos, no eikait siinä mitään.
Puolen vuoden päästä hakee sitten ehdonlaiseen joka hälle myönnetään, samoin kuin Valjakkalalle koska miehillä on kova vapaudenkaipuu!
exPertti kirjoitti:
Tämä vain alleviivaa sitä faktaa, että maailmassa ei ole niin upeaa naista, jota joku ei ole kyllästynyt panemaan.
Tuossa uutisessa oli mielenkiintoista että "osapuolet päättivät, että on aika jatkaa eteenpäin elämässä." Onko yhessä olo paikalleen jämähtämistä kun nyt sitten "jatketaan eteenpäin"?
Japanin tsunamiin sanon vaan että huhhuh
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
No mihin vittuun se tsunami nyt iski, mulla on kaveri Tokiossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:No mihin vittuun se tsunami nyt iski, mulla on kaveri Tokiossa.
Tokiossa oli ainakin järistänyt isosti, just yritin kurkkia oman Jaappaninkaverin facebook-statusta.
Juu ja: "Tokion esikaupunkiin Odaibaan on iskeytynyt nelimetrinen tsunamiaalto. " No voihan nyt prkl
Tunteroinen vielä niin Indonesia jne saa tuta Japanin vihan. Ainaki tuon RP:n linkkaaman kuvan perusteella.