Manaaja kirjoitti: Moottorivalikoimakin kaipaisi vähän voimaa.
Veikkaan että julkistamisesta vuoden päästä tulee isommat ja tehokkaammat dieselit kaupan. Toki nekin jäänevät jonnekin 170 humman tienoille.
Enkä yhtään ihmettelisi jos tarjolle tulisi joku parisataa hummainen V6 -rakkine..
Audin Q7 on aivan julmetun iso millekään parkkikselle. Cayenne on ruma kuin saatana, jokseenkin saattaa olla noista paras ajaa. X5 ei oikein iske, joten jäljelle jäisi Grand Cherokee tai ML. Eka on vähän punaniskalöllykkä ollu perinteisesti, mutta pirun mukava ja omaa sentään vähän rebeliä. Lisäksi siinä uudessa on vähän Rangemaista näköäkin jo. Marsu nyt on sitten pappa.
Manaaja kirjoitti:Miksi sen sitten pitää ylipäätänsä olla maasturi?
Tää on musta ihan hyvä kysymys. Eikö vaikka BMW:n 5-sarjan Gran Turismo kävisi? Tai X-sarjasta oliko se sitten X6 olisi vähemmän pappa?
(Mä en voi uskoa, että osallistun tähän aiheeseen. Mä ajan fillaria ja -98 Astraa, ja pidän noita kaikkia aika moisina mauttomuuden temppeleinä. Enkä tiedä asiasta mitään.)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave kirjoitti:Sullahan oli kuitenkin sen Jagen kanssa kovasti murheita?
No, maanantaiyksilöitä on joka merkissä. Kyllä mulla silti tukholman syndroomaa pukkaa. Kun vaihtoi volkkariin niin yhtäkään ongelmaa ei ollut talven aikana mutta kyllä fiilis on sellainen kuin olisi vaihtanut Lindsay Lohanista Jutta Urpilaiseen.
Ja jos liisaa niin väliäkö tuolla niin muutenkaan. Kyllä mä tuossa hintaluokassa laittaisin killinkini tähän.
Dave kirjoitti:Miksiköhän noita kaasulla toimivia ei myydä enempää, kun noin halpaa?
Missäs tankkaat?
"Suomessa on 17 julkista kaasupolttoaineen tankkausasemaa". Muistaakseni noissa kaasuautoissa on pieni bensatankki myös, eli pystyy ajamaan bensalla myös.
Dave kirjoitti:Land Rover ei mun korvissa oikein kuulosta riittävän hyvältä (siis nimi). Range Rover Sport taas halvimmillaankin maksaa 95k, eli menee yli budjetin.
Dave kirjoitti:Mä ajan yhden kaasuaseman ohi joka arkipäivä.
Niin no, kun ihmettelit, että miksi niitä ei myydä, niin montakos noita kaasuasemia sattuu muiden kuin West Endiläisten tielle? Meitä on moneksi, muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla.
Dave kirjoitti:^no joo, mutta jos ajaminen on puolta halvempaa, niin luulisi kiinnostavan pks:lla ajavia.
Ne jotka pääkaupunkiseudulla autolla ajavat ovat kaltaisiasi bussikaistalla törttöileviä urpoja isoilla tankeillaan ja heitä tuskin kiinnostaa paljonko se polttoaine maksaa. Kunhan on komeeta ja pääsee nopeesti.
Mikset pyöräile? Hyvän pyörän saa alle tonnilla ja kaurapuuro on melkein ilmaista.
Onhan noita automalleja ollut vuoteen 2010 asti aika vähän, ja nekin on vähän sen luokan marginaalimalleja ollut ettei suurta yleisöä ole tainnut paljoa kiinnostaa. Nythän tuli esim. uudet Paskatit tänä vuonna tohon röpötyssegmenttiin, joka saattaa parantaa asiaa.
2200 euroa saa maksaa enemmän ja 10hv tinkiä maakaasuversiosta. Aika kohtuullinen hintaero joka voi jo tehdä järkeä. Kyllähän sillä 1400 litraa ostaa ainetta tankkiin, joten parikytä tonnia joutuu ajamaan ennenkuin päästään plussalle.
Dave kirjoitti:^no joo, mutta jos ajaminen on puolta halvempaa, niin luulisi kiinnostavan pks:lla ajavia.
Ne jotka pääkaupunkiseudulla autolla ajavat ovat kaltaisiasi bussikaistalla törttöileviä urpoja isoilla tankeillaan ja heitä tuskin kiinnostaa paljonko se polttoaine maksaa. Kunhan on komeeta ja pääsee nopeesti.
.
Öh? Aika monelaista kotteroa täällä näkyy, kuten nyt varmaan itsekin tiedät. Pks:lla asuu yli miljoona ihmistä.