Jalla, jalla -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:CB:n ja mun välinen skaba myös lopulta ratkesi onnellisesti.
Onnellisesti? :shock: Oletko sä lääkkeissä?
Puhun nettinimimerkistä, en ihmisestä.

Ja sun on Manala aivan turha yrittää SA-viestihistoriasi huomioiden sovittaa mitään moraalisen närkästyksen viittaa yllesi.
No jos tilanteessa missä ihminen on oikeasti kuollut alkaa käyttämään termiä "onnellisesti" ja tanssinut vielä internet-haudalla sadetanssia sen päälle, niin anteeksi vaan mutta kyllä mä voin vähän sovittaa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Onnellisesti? :shock: Oletko sä lääkkeissä?
Puhun nettinimimerkistä, en ihmisestä.

Ja sun on Manala aivan turha yrittää SA-viestihistoriasi huomioiden sovittaa mitään moraalisen närkästyksen viittaa yllesi.
No jos tilanteessa missä ihminen on oikeasti kuollut alkaa käyttämään termiä "onnellisesti" ja tanssinut vielä internet-haudalla sadetanssia sen päälle, niin anteeksi vaan mutta kyllä mä voin vähän sovittaa.
Suosittelen jättämään moraalisen närkästyksen muille.

Sähän olet tässäkin ketjussa suoraan useaan otteeseen toivonut SA:n kuolemaa. Se huomioiden mun mielestäni moraalisen närkästyksen osoittaminen ei nyt sulta oikein luontevasti onnistu.

Toki voin tarkentaa sen verran, että mun ja CB:n välinen nettiskaba ratkesi mun kannaltani onnellisesti. Puhun edelleen nimimerkistä.

Reaalielämässä se toki päättyi huomattavan onnettomasti. Mutta puhun koko ajan nimerkistä CB, joka ei ole sama asia, kuin oikea ihminen, vaan eli vain netissä.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalla, jalla -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:SLEA, VASTAAN ihan varmasti niihin ja muillekin
Olehan ystävällinen ja vastaa kuten lupasit, arskis-parskis. Vastailithan eilen "tyypillekin", vaikka sun piti mennä nukkumaan.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti: OK hemmo. Voisitko nyt sitten edes kuolla oikeasti, ettei meidän muiden tarvitsisi katsella näitä värejä, isoilla kirjaimilla huutamisia ja turhia boldauksia?
Siis co-kirjoittaja X:n pitäisi kuolla koska sinua ärsyttää jotkut värit ja fontit? :roll:
Ja tietysti SA:n kirjoitusten sisältö.

Verrataan näin: luet sanomalehteä, jossa on erilaista sisältöä. On uutisia, artikkeleita, reportaaseja, kolumneja, yleisönosasto, politiikkaa, viihdettä, taloutta, urheilua, mainoksia, sarjakuvia.
On myös erilaisia fontteja ja värejä.
Osa lehden sisällöstä kiinnostaa, osa ei.

Mitä teet sen sisällön suhteen joka ei kiinnosta tai jopa ärsyttää? Jätätkö yksinkertaisesti lukematta vai rupeatko esim. kiroilemaan että miksi täällä kirjoitetaan tuosta julkkis X:stä, sehän on aivan turha tyyppi? Tai miksi täällä on noita ulkomaan uutisia kun minua kiinnostaa vain kotimaan asiat?

P.S. Mainiota vielä kun tyyppi joka postaa tänne keskimäärin 10 kirjoitusta päivässä, esiintyy joka alan asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä missään, syyttää muita "narsismista". :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Mitä teet sen sisällön suhteen joka ei kiinnosta tai jopa ärsyttää? Jätätkö yksinkertaisesti lukematta vai rupeatko esim. kiroilemaan että miksi täällä kirjoitetaan tuosta julkkis X:stä, sehän on aivan turha tyyppi? Tai miksi täällä on noita ulkomaan uutisia kun minua kiinnostaa vain kotimaan asiat?
No poltan tietenkin takassa, kunnes kuolee. Olipa tyhmä kysymys.
P.S. Mainiota vielä kun tyyppi joka postaa tänne keskimäärin 10 kirjoitusta päivässä, esiintyy joka alan asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä missään, syyttää muita "narsismista". :lol:
Mä en usko että sä ymmärtäisit narsismia vaikka se löisi sua pesäpallomailalla otsaan. Ei kaikki vittumaiset ihmiset ole narsisteja.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Mitä teet sen sisällön suhteen joka ei kiinnosta tai jopa ärsyttää? Jätätkö yksinkertaisesti lukematta vai rupeatko esim. kiroilemaan että miksi täällä kirjoitetaan tuosta julkkis X:stä, sehän on aivan turha tyyppi? Tai miksi täällä on noita ulkomaan uutisia kun minua kiinnostaa vain kotimaan asiat?
No poltan tietenkin takassa, kunnes kuolee. Olipa tyhmä kysymys.
P.S. Mainiota vielä kun tyyppi joka postaa tänne keskimäärin 10 kirjoitusta päivässä, esiintyy joka alan asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä missään, syyttää muita "narsismista". :lol:
Mä en usko että sä ymmärtäisit narsismia vaikka se löisi sua pesäpallomailalla otsaan. Ei kaikki vittumaiset ihmiset ole narsisteja.
Et ole tainnut vieläkään vastata tähän kysymykseen: Jos SA:n kirjoitukset ärsyttävät, miksi et yksinkertaisesti jätä niitä lukematta?

Sinulla on käsitteet hukassa. Ei joka alan asiantuntijana esiintyminen ja kyvyttömyys/haluttomuus myöntää koskaan olevansa väärässä ole vittumaisuutta. Se on ennen kaikkea besserwisserismiä. Ja myös narsismia.

Minä en välitä urheilusta. Kun luen esim. Iltistä, jätän urheilu-uutiset lukematta. Tietysti ne ovat siellä omassa osiossaan, mutta vaikka ne (urheilu-uutiset) olisivat siellä täällä ympäri lehteä, voisin silti jättää ne lukematta. Hyvin yksinkertaista. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mä voin kyllä kertoa miksi ärsyttää, vaikka jätänkin lukematta:

Tulee jännetupentulehdus kun jatkuvasti saa skrollata läpi ketjuja, joiden sisältö kulkee tätä rataa:

Stadinarska on norattu.

PetriFB on norattu

Stadinarska on norattu

Niba on norattu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Homeboy65 kirjoitti:Et ole tainnut vieläkään vastata tähän kysymykseen: Jos SA:n kirjoitukset ärsyttävät, miksi et yksinkertaisesti jätä niitä lukematta?
Stadinarskan kirjoitukset on vähän niinku liikenneonnettomuudet: ei semmoisia toivoisi näkevänsä ollenkaan, mutta pakkohan siinä kohdalla on hidastaa ja katsoa mitä on tapahtunut. Ja kyllä sitä saa vähän tölväistä takaisinkin, kun sama tyyppi (toim. huom. ei Manala) riehuu jo viidettä vuotta.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Vastaa Viestiin