Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

^

Kun tuota rosteria katsoin läpi ja tulin tulokseen, että nyt on laitettu kaikki uusiksi, niin jäin ihmettelemään, että mitä toi Forssell tuolla vielä tekee. Eikös senkin voisi telakoida jo?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

CeDell Davis kirjoitti:Eikös senkin voisi telakoida jo?
Vastaan, että niin surullista kuin se onkin, ei parempia jätkiä ole tarjolla. Forssell on kuitenkin onnistunut maajoukkueessa ihan ok viime peleissäkin, joten pelkän seurajoukkueen substitutes-listan katsominen ei kerro kaikkea.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eikös Perpa kuitenkin ole Brescian luottopelaajia?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:Eikös Perpa kuitenkin ole Brescian luottopelaajia?
Kotimaisen median mielestä tähtipelaaja.

Tuore artikkeli kertoo näin:
"Olin molempien valmentajien aikana avauksessa. Parissa viime pelissä tulin vaihdosta sisään siksi, että olin ollut kolme viikkoa keuhkoputken tulehduksen takia sivussa ja puolikuntoinen, Hetemaj kertoo"
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei jumalauta :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y5sdOh7Bcvs[/youtube]
"DiPietro tappeli keskiviikkona Pittsburghin maalivahdin Brent Johnsonin kanssa, ja sai vammoja kasvoihin sekä polveen.

Pittsburgh voitti ottelun 3-0, ja Johnson pudotti DiPietron jään pintaan iskulla kasvoihin pelin viime hetkillä.

- Epäonnekasta, turhauttavaa ja kaikkea muutakin. Et koskaan lähde tappeluun odottaen saavasi noin kovaa iskua naamaan tai näin kovia seurauksia, mutta tällaista sattuu, DiPietro tilitti. "

Nyt on varmaan tosi fiksu olo!
Dumis

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... ta-putkaan

Toivottavasti jokainen kiinnijäänyt apina sais loppukauden kestävän porttarin jenginsä matseihin. Oppisivat ettei suuren maailman menoa tarvi apinoida joka asiassa.
CeDell Davis

En nyt ihan jaksa ymmärtää mikä tässä nyt on koomista. Taitaa tuo Börje itse olla koominen. Jos jantteri oikeasti tykkää pelata ja haluaa vielä kerran koittaa kestääkö se kroppa, niin musta siinä ei ole komiikkaa pätkän vertaa. Aivan päinvastoin.

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/B%C3 ... 47?ref=rss

Satuin näkemään noista kahdesta sen jälkimmäisen pelin (töllöstä tietenkin) ja pakko sanoa, että kyllä Foppa on yksi niistä todella isoista. Mukava muuten kehua ruotsalaistakin välillä :)
Bluntly
Kitisijä

Feikki tai ei, mutta hauska silti.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-8MvWg-wCtE[/youtube]

Juttu
CeDell Davis

Maanantaisen töllöpelin perusteella olen löytänyt urheilumaailmasta ihan uuden fanitettavan: Ilkka Mäkipää! Siinä jantterissa on sellaista tekemisen meininkiä josta minä pidän :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

CeDell Davis kirjoitti:Maanantaisen töllöpelin perusteella olen löytänyt urheilumaailmasta ihan uuden fanitettavan: Ilkka Mäkipää! Siinä jantterissa on sellaista tekemisen meininkiä josta minä pidän :)
Kohtuu kimmosat jalat, oikee terrieri.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Tarjoilija, mulle samanlainen kuin Sihvosellakin on!!

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20110 ... 5_jk.shtml
Dumis

Sihvonen alkaa pehmetä ihan kunnolla :roll:
Dumis

Ei, ei, ei, eiiiiiiiiiiiii....
Nyt se Sihvonen pääsee viljelemään teesejään 1,5min per Urhon (pää)lähetys. Vittu, näitä kylähulluja(Tamminen, Rautiainen) on telkkarissa jo ihan tarpeeksi.
Bluntly
Kitisijä

No helvettiäkö se hihki meni nyt häviämään? Pitkäveto 4/5 oikein.
Bluntly
Kitisijä

Saakutin jyppi.
Bluntly
Kitisijä

Perkele!
Dumis

Kuhta!
CeDell Davis

Ylermi Ylihankala kirjoitti:oikee terrieri.
Juuri näin.

Tän viikon telkkupelistä jäi erittäin hyvä maku Jens Riskasta. Iso apu Tepsulle, jätti maajoukkuekokelaan Kekkosen aivan pimentoon. Nää Espoon junnutuotannon hedelmät voidaan tätä nykyä ihan helposti niputtaa Aksun koulun hedelmiksi. Aksun koulu on kova koulu, siellä ne timantit hiotaan. Aksusta ei varmaan koskaan olisi MJ -koutsiksi, mutta kyllä sen jantterin teesit tuottaa tiukkaa hedelmää MJ -koutseille hyödynnettäväksi tulevaisuutta silmällä pitäen.

Samaan syssyyn on pakko sanoa, että kaikki yhtälöt ei täyty kun on jo muutavan vuoden seurannut Oilersin Pihaa. Aivan käsittämätön pelisilmä, mutta jotenkin huolestuttavan huono fysiikka liigaan. Eikä tuo ole juuri parantunut Aksun koulussa. Mikä siinä miehessä on vikana? Jos tuolla jampalla olisi Kohosen Mikon fysiikka, niin meillä olisi takuu varma uusi Mika Kohonen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

CeDell Davis kirjoitti:Samaan syssyyn on pakko sanoa, että kaikki yhtälöt ei täyty kun on jo muutavan vuoden seurannut Oilersin Pihaa. Aivan käsittämätön pelisilmä, mutta jotenkin huolestuttavan huono fysiikka liigaan. Eikä tuo ole juuri parantunut Aksun koulussa. Mikä siinä miehessä on vikana? Jos tuolla jampalla olisi Kohosen Mikon fysiikka, niin meillä olisi takuu varma uusi Mika Kohonen.
Olen livenä pari kertaa nähnyt pelaavan ja töllöstä muutaman. Mulle tulee välitön mielikuva kiekkoa korkeallakin tasolla pelanneesta pehmeäkätisestä juntturasta, joka on siirtynyt säbään jossain myöhemmässä vaiheessa. Liigatasolla pelaajat toki pelaavat paljon katsomatta lapaa/palloa, mutta Piha tekee tuon harvinaisen tyylikkäästi ja huolettomasti. Tähän perustunee ainakin osin kyky nähdä kenttä erinomaisesti. Niin, nuo jalat. Siis liikkuminen tosiaan on kuin jonkin muun lajin edustajalla, esmes juuri kiekkoilijalla.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

"Idi" Amin Asikainen päätti sitttenkin vetäytyä kiikkustuolihommiin juostuaan puolalaisen vastustajansa nyrkkiin 11. erässä Helsingissä.

Salibandyliigan puolivälieräparit valittu

Itse näkisin, että tiukin vääntö käydään akselilla Oilers - Koovee. Vaikka O on vienyt aika hyvin jalalla kauden mittaan, niin nyt alkaa nuoren joukkueen pään kestävyyden punnitus. Katotaan kestääkö se kasetti.

Mosanmäen pojat ovat alisuorittaneet tällä kaudella niin huolella, että sen parin jatkopaikka menee lakeuksille. Muutenhan tää onkin saletisti paketissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

CeDell Davis kirjoitti:Mosanmäen pojat ovat alisuorittaneet tällä kaudella niin huolella, että sen parin jatkopaikka menee lakeuksille. Muutenhan tää onkin saletisti paketissa.
Nuoren Bergmanin vakuuttava kiito on pysähtynyt. Veikkaisin, että tuleva mj-koutsi, mutta pieni kupru kuitenkin tähän.
Dumis

Johan nyt on saatana jossei seuraikoni Kuhdalle saada sitä diiliä ens kaudelle, saatana! Nybondas taas vaikeilee vaikka kille pelaa juuri 25 häkkiä-kausi_tahtia.
Dumis

Veikkauksen SM-liiga_kertoimet ovat eläneet jonkun verran tänään.
Laittelinkin kympillä nelisen lappua erilaisia vetoja.
"Varmoina" tepsukka ja käppyrät. Saas nähä irtooko mitään.
Vastaa Viestiin