Hyvä tavaton...kun minä iloitsin!!
Ihan hauskoja ehdotuksia, mutta arvatkaapa mitä minun poskilleni tuli: PURPPURAA
En kai minä nyt sellainen rakastaja sentään ole! EN OLE EDES IKINÄ HALANNUT minua Stadinarskaa saatika sitten enempää minua!
KIITOS ROLLO: Kiitos kun kehuit avatarta, mutta kun minä haluaisin sen uusia kun on niin tylsä minun avatar! Kiitos tukemisesta, lojaalista minulle!
KIITOS BONER: Aikia hauska kyllä, mutta minusta kyllä siihen pitäisi yksi SINÄ laittaa. En hyväksy että olisin NIIN MINÄ!
KIITOS YLERMI YLIHANKALA: Voi kun löytäisit vielä sen peilipään Kikkelikukkelista minulle . Voisi olla minulle hyvä ehdokas!
KIITOS ANGRYBIRD: On esteettisesti kaunis sydämineen kaikkineen minulle rakkahin vihainen tipunen. Mutta kyllä minä sinuakin rakastan jos oot kiva lintu minulle!
KIITOS URPILAINEN: Aika hauska musiikkipläjäys minulle parahin Kurpilainen! Mutta anna armoa minulle, enhän määäää niin minäminä oo enkä minusta, minähän puhun nytkin sinusta. Minä puhun!
JATKAKAA, en vielä tiedä mitä minä teen. Minä en tiedä, Minulla on halua saada vielä TEILTÄ ehdotuksia minulle, jotta minä saan hyvän avattaren minulle. Minä olen iloinen näistäkin, mutta minä haluaisin saada lisää. Minäkin.
TERVEISIN MINÄ