Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:[quote "Stadinarska"][
b][color=0green]Ehkä selkein ero verrattuna IRL on, että täällä on enemmän itsekeskeisesti ajattelevia naisia, jotka [/color]samalla ovat varsin epäsuvaitsevaisia[/b]
Kerrankin kannatti ottaa arska pois noresta lukeakseen mitä se on kirjoittanut. Oh the irony.
Voisitko kertoa, mikä tuossa oli ironista?
Se että otin sinutkin hetkeksi pois noresta katsoakseni mitä kirjoitit. Tällä kertaa ei kannattanut.[/qu ote] outoa noraamista, kun niin usein kommentoit postauksiani... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tärkeintä maailmassa ei suinkaan ole purjehteminen vaan osata norata hyvin!

Kuva

Olen varsin väsynyt ja vetämätön. Haluaisin oikeastaan koko ajan mennä sänkyyn.

Onko tämä sairauteni a) lorvikatarria b) syöpäläinen iskennä, c) hermon romahtaminen paikaltaan vaiko d) sydämen palo vai e) Tukijan menetyksen tuoma murhetus hermopäissä ja ahdistuksen poikanen

Frågar herraskainen Stads Arne tai kysyy Junttilan Arska mutta yhtäkaikki...

Hän on oikea ja ainoa

H a us ka P o ik a H E L s i n g i s t ä

ELI

R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kauhea kiire!

Annan vain eloni merkin.

Sen verran voin sanoa kun kuitenkin kiinnostaa, että päästin elämäni kovimman pierun eilen illalla. Yöhousujeni saumat ratkesivat ja kerrostalon hiljaisuus vaihtui kauhuksi mitä oli tapahtunut. Ovisilmästä seurasin tapahtumia. Pikkulapset itki hysteerisinä ja isit juoksenteli pesäpallomailojen kanssa eestaas....
Laitan tämän ruskellla koska paska on ruskeaa :P


Tytöille tiedoksi, että pieren ERITTÄIN harvoin, mutta jos se tapahtuu on poliisit liikkeellä!

P I e R uE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

.
HELMI, MUUT KULLAT ja TULEVAT KULLAT ja NEUTRAALIT KULLAT ja ANTIKULLIT!!

Hei kaikki ihanat tukijani ja ihan kaikki ja varsinkin toki ne, jotka tulevat tukijakseni! Niitä aina tarvitaan!

Homeboylle pitää sanoa, että tulen vastaamaan kahteen postaukseen, mutta joku laiskuus vaan on! JA MANAAJALLE!!! Ja NOWALLE mun pitää vastata... HALUAN vastata! TORUKAA MINUA laiskuudesta!

Kiitos muuten te, jotka luette, tukijani, tätä, Hommari oli pannut kenestä Kitinäläisestä fanitatte tms. ja olin saanut ilmeisesti teidän perustukijani äänet! Kiitos hirmuisesti! Ilman teitä en jatkaisi Kitinässä!

Silti, jos sallitte, voisitte myös kirjoittaa tähän itse palstalle tai sinne fanituskysymykseen! Enhän täysin tiedä keitä te olette jotka luette vaikka aavistan. Tottakai saan YV-postia ja olen aina kiittänyt niistä ja tosiaan tuki on tärkeää, sillä jos en tietäisi, että minulla on fanittajia, en jaksaisi jatkaa tietenkään! Tuokaa se ilmi senkin uhalla, että joudutte hiukan silmätikuksi. VALITAN, että maineeni on täällä hieman omituinen. En jätä kylmäksi ketään ja taitaa olla niin, että minusta ärsyyntyy oikeastikin aika moni. USKON että suurin osa hyväksyy minut muttei uskalla "pahojen poikien" takia sitä tunnustaa.

Joka tapauksessa kiitos ja pallottakaa nyt enemmänkin, sillä tiedän, että teitä on enemmän kuin 4!!!
SAIN tänään sähköpostin, jossa sanottiin, ettei hän äänestä koska hänen nimeään ei ole listassa (siis noraa äänestyksen), mutta sanoi että sinä Arska (sydän) saat ääneni. Siis minulla olisi nyt 5 ja jos itseäni äänestäisin olisi kuusi.

Ihmettelen miksei Gat saa enempää ääniä. Onhan hän hauska omassa feikkiroolissaan. Minä sensijaan olen aito, mutta rovosoin joskus, ihan vaan joskus.



Hyvää yötä, nukkukaa hyvin- kaikesta huolimatta

TOIVOO TERVEISIN



H a us ka P o ik a H E L s i n g i s t ä


ELI


Kuva


R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a


JA MYÖS JOSKUS AITO


P I e R uE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a


Kaiken kaikkiaan kuitenkin yksi yli muiden:


ESTETIIKKA - ja VÄRIMESTARI ja VUODEN 2009 KITISIJÄN TUTKINTO
-
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NONIIN! VIHDOIN VASTAAN KAIKILLE KIRJOITTAJILLE YHTAIKAA! Olen tosin jo vastannut muutamiin vissiin mutta ei se mitään!!!

BEGIN (PUNAISELLA ISOLLA KIRJAIMELLA VASTAUKSET STADINARSKALTA)

TERVEISIN

H a us ka P o ik a H E L s i n g i s t ä

ELI

R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a



Manaaja kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Peukut pystyyn jotta KSE.
Ei se tiedä mitä se tarkoittaa :(
Taitaa olla joo vähän liian alimielinen tyyppi sellaseen.
NO TIESIN SEN SITTEN KUN MUSSUKKA KERTOI. MIKSI MINÄ KSE:N TEKISIN. ITE OOT ALIMIELI. KIITÄN. SEURAAVA...
Sleazoid kirjoitti:Nyt kun kauhean moni lähti täältä pois ja ilkeä Manaaja jäi yksin kukoksi tunkiolle, niin olisin kysellyt arskalta, että onko vielä mahdollista ryhtyä tukijaksi? Kadun kaikkia pahoja tekojani arskaa kohtaan.
OLET OLLUT MUUTEN TUKIJA, MUTTA SITTEN JÄTIT MINUT JOLLAIN TAVALLA. OLET KUITENKIN KIINNOSTUNUT JA HYVÄ NIIN. PÄÄSET ILMANMUUTA TUKIJAKSI!! OLET PALLOTTANUT MINUT JO SUOSITUIN KIRINÄLÄINEN LISTALTA NYT????? TARVITSEN MIESÄÄNESTÄJIÄ...
Manaaja kirjoitti:Toisinajattelijat teloitetaan!
HYI TUOTA MANAAJAA. KAUHEAN VÄKIVALTAISTA. TOISINAJATTELIJA ON SELLAINEN JOKA EI KILLAA ARSKAA JA HÄNTÄKÄÄN EI TELOITETA. KORKEINTAAN HIUKAN LYÖDÄÄN PEPULLE RUOSKALLA.
pikkuprinssi kirjoitti:Jos mailaprinssin paikka on vapaana, olen vapaaehtoinen!
PIKKUPRINSSI MAINIO! KYLLÄ VAAN ON! GOLFKAUSIKIN ALKAA JA VOIT TULLA PELAAMAAN KANSSANI TENNISTÄ TAI GOLFIA. JOS FANITAT MINUA NIIN PALLOTAHAN MINUT SUOSITUIN KITINÄLÄINEN ÄÄNESTYKSESSÄ!!!
Homeboy65 kirjoitti:Ei nettiyhteyttä. Olin faijan luona.

Omat 4 ääntäni. Kitinäkäytökseni viimeiset reilu kolme vuotta on ollut kuitenkin:

- Olen noudattanut Kitinän sääntöjä.
- En ole pottuillut co-kirjoittajille. Korkeintaan pientä naljailua.
- Olen muutenkin pyrkinyt välttämään ärsyttämistä.
- Olen pyrkinyt siihen että jokaisella postauksellani olisi joko informaatio- tai viihdearvoa.
- Olen ollut ainakin suhteellisen asiallinen.
- Olen pitänyt matalaa profiilia tai vähintään suhteellisen matalaa profiilia.

Vitsi:

- Mitä eroa on blondilla ja jäätelötötteröllä?
- Jäätelötötterö ei nuole takaisin.

Päivän siteeraus:

"You were born to rock, you'll never be an opera star." - Neil Young

Homeboy
universaali urpo
MINUSTA TUNTUU HOME, ETTÄ OLEN TÄHÄN VASTANNA. KUITENKIN VITSI OLI HYVÄ JA PUHUIT NIITSÄ ÄÄNISTÄ, JOISSA OLI "VITTUMAISIN". ET SINÄ SELLAINEN OLE. MINÄ VOITIN SEN KÄSITTÄMÄTTÖMÄLLÄ ÄÄNIMÄÄRÄLLÄ 10, MUTTA JOS LASKEE YHTEEN FANIT JA VITTUUNTUVAT NIIN SIITÄ TULEE 15 JA VÄLIMUOTOJA ON VÄHINTÄÄN KOLMINKERTAINEN MÄÄRÄ, ELI EN JÄTTÄNE KYLMÄKSI MOIN 45 KIRJOITTAJAA! NORAAMINEN ON TOSI SUURTA TÄÄLLÄ OSALLENI, HIHHIH.
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:]toivottaa palstallaan kaikille tosiaan hyvää oloa ja riemukasta yötä hyvien unien parissa. Minä en nyt ehdi vastaamaan VIELÄ edes perusvastaajalleni HB-kastikkeelle kun on tekemistä ja väriasiat omassa ketjussani vei viljalti elämänaikaa, joka olisi tarvittu johonkin aivan muuhun,
Ei kiirettä.

Faija flunssassa. Pyysi että hakisin hänelle postista paketin.

Serkkupojan kanssa voisi lähteä taas joskus röpöttämään.

Vitsi:

- Lontoossa kerroin suomalaisesta ruokakulttuurista, mutta enpä tiennyt mikä maksalaatikko on englanniksi.
- Tyhmä. Sehän on: Pay the box, please.

Päivän autoruno:

Uusi Skoda
4 pyörää ja loota
helppo hajottaa ja koota

Homeboy
automaattisesti autoton au-tomaatti
NO EI KIIRETTÄ OLLUT!

NO OLIKO PAKETISSA MITÄ?

SERKKUPOJAN? KUKAS SELLAINEN ON? ONKO SINUNLAISESI?

MAKSALAATIKKO TOSI HAUSKA JA SKODA SAMANLAINEN. NAUROIN.

SA


Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ehkä selkein ero verrattuna IRL on, että täällä on enemmän itsekeskeisesti ajattelevia naisia, jotka samalla ovat varsin epäsuvaitsevaisia
Kerrankin kannatti ottaa arska pois noresta lukeakseen mitä se on kirjoittanut. Oh the irony.
OTIT MINUT NORESTA POIS, wau!!! SINÄHÄN PALVOT MINUA! ET KOSKAAN VOISI NORATA ARSKAA. ENKÄ MINÄKÄÄN SINUA! ILOSTUN HUVITTAVUUDESTASI USEIN JA PIDENNÄN ELÄMÄÄNI, HEHHEH!

EI SIINÄ MITÄÄN IRONIAA OLLUT. MITÄ TARKOITAT HERRA SAMINNARSKULIINI PÖLLÖLIINI VON HUUHKAJA?
MINÄ EN OLE EPÄSUVAITSEVAINEN AINAKAAN ERITYISESTI. OLEN NORMAALI.


Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Kerrankin kannatti ottaa arska pois noresta lukeakseen mitä se on kirjoittanut. Oh the irony.
Voisitko kertoa, mikä tuossa oli ironista?
Se että otin sinutkin hetkeksi pois noresta katsoakseni mitä kirjoitit. Tällä kertaa ei kannattanut.
HAAHAAA HAUSKA. VAI EI TÄLLÄ KERTAA!

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Kerrankin kannatti ottaa arska pois noresta lukeakseen mitä se on kirjoittanut. Oh the irony.
Voisitko kertoa, mikä tuossa oli ironista?
Se että otin sinutkin hetkeksi pois noresta katsoakseni mitä kirjoitit. Tällä kertaa ei kannattanut.[/qu ote] outoa noraamista, kun niin usein kommentoit postauksiani... :roll:
NOJOO SITÄHÄN TÄÄ ON. TÄÄ ON TÄTÄ. HEKOJUTTU.
.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskalla taisi olla pari kysymystä edellisessä postauksessa.

- En muista mitä paketissa oli.
- Serkkupoika. 36 v. heppu, sinkku, asuu Hki, lajittelee postia työkseen postissa vai onko se Itella nykyään. Kotoisin Savosta, mikä ei tosin ole omaa syytään...

Hätkähdytti tuo bonerin esiin tuoma kuva (Miten näet kitinäläiset) minusta. Ilman partaa ja pienin muutoksin tuo on aivan kuin minä... :)

Vitsi:

Turkulainen keskustelu:

- TV:stä tulee uutiset ja sää.
- Ai mää?

Päivän siteeraus:

"Olenko minä tullut Safkanistaniin?" - paikallisiin ruokiin tutustunut rauhanturvaaja, vänrikki Reino "Repa" Rysäperse

Päivän eroottinen haikuruno:

Oi katso tuota heppua
matkamies ilman reppua
hän tarvitsee pillua & peppua

Homeboy
kermajuusto
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Muuttamassa Turkuun ainakin joksikin aikaa? Ei onnistu.
*laittaa käsiraudoilla lämpöpatteriin kiinni ja estää muuttamasta turkuun*

Turku on (sensuroitu) ja turkulaiset ovat (sensuroitu).

Kuka täällä oikein sensuroi?
(Koitas arvata. - Latojan huomautus)

Poliisiluutnantti Columbon raportti Crowbarin kuolemasta:

"Crowbar on kuollut ja kuopattu. Murhaaja paennut Australiaan. Toimivaltani ei ulotu sinne. Katso, kenguru loikkaa..."
(Jäikö joku asia vaivaamaan vielä mieltäsi, häh? - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Hölskyykö päässä??
- Ei.
- Aivan. Siis täysi kusipää.

Tänään röpötän. Huomenna faijan luo syömään pizzaa.

Homeboy
banaanivaltion sisäministeri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Home! Vastaan kyllä pian postauksiisi, mutta nyt annan

HEIDILLE PUHEENVUORON!!

Terveisin kaikille



R a u h a N E n k e l i L t Ä mM e ...... S t a d i n a R s k a L T a

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FqLjofNB ... r_embedded[/youtube]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen rätti eli kuitti eli kvitto (haluatteko muuten kuitin vai kviton. Minä aina kviton.) ja siksi meen makuulle nyt. Toivottavasti Homeinen Poika ei ole ärjy kun en vieläkään ole vastanna. Soriii! Kohta vastaan. Tää on elonmerkki "vaan". Hommari hei! YLLÄTÄ ja vastaa itse kivoihin postauksiisi tällä kertaa. KIITOS!! Arskan tyylillä! Pistä väriä ja pellit auki ja saat hitusen trollata, mitä se sitten onkin! Älä hauku Arskaa ja laita allekirjoitukseen mitä haluat! Arvostelen tekosesi sitten kouluarvosanoin 4-5 :P Ei maar Homerpoi kyl se on 4-10!!

Kahton potkupallomatsia, hurraan REALIA, samalla kun syön ja luen kirjaa ja venyttelen ja kitinöin ja en pysty keskittymään mihinkään :P

Terveisin vaan kaikille TUENTAANI katsomatta! Olen NOBLE



R a u h a N E n k e l i L t Ä mM e ...... S t a d i n a R s k a L T a
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomenta koko kansalle! (en laita "ni" perään! EN OLE Diktaattori vaikka lähdenkin Kitinästä vasta tukijoitteni lähdettyä!)

On kamalia LIPYAN tapahtumat. Ei niistä oikein leikkiä saa laskea. Inhimillinen helvetti. Minä päässäni mietin vaan miksi kuitenkin vasta nyt ihmiset ovat heränneet noissa diktatuureissa jos se kuitenkin se muutos olisi noinkin helppoa...?

Libya nyt taitaa olla se suurin poikkeus, koska siellä valtaa pitää poikkeuksellinen henkilö ehkä kuitenkin.

Asia selvinnee itsestään, luulen. Ilman senkummempaa katastrofia vai?


-------------------------------------------------------------------------------------

HOME ei ole vastanna vielä omiin postauksiinsa, mutta olen varma, että hän sen tekee!

KUITENKIN ANNAN kenelle tahansa luvan vastata Homeboyn pariin viimeiseen postaukseen! Katsotaan sitten tuleeko eroja kun Home itse vastaa. Minä olen nyt laiskana!


-------------------------------------------------------------------------------

TOIVOO TERVEISIN



H a us ka P o ik a H E L s i n g i s t ä


ELI


Kuva


R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a


JA MYÖS JOSKUS AITO


P I e R uE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti:Arskalla taisi olla pari kysymystä edellisessä postauksessa.

- En muista mitä paketissa oli.
- Serkkupoika. 36 v. heppu, sinkku, asuu Hki, lajittelee postia työkseen postissa vai onko se Itella nykyään. Kotoisin Savosta, mikä ei tosin ole omaa syytään...

Hätkähdytti tuo bonerin esiin tuoma kuva (Miten näet kitinäläiset) minusta. Ilman partaa ja pienin muutoksin tuo on aivan kuin minä... :)

Vitsi:

Turkulainen keskustelu:

- TV:stä tulee uutiset ja sää.
- Ai mää?

Päivän siteeraus:

"Olenko minä tullut Safkanistaniin?" - paikallisiin ruokiin tutustunut rauhanturvaaja, vänrikki Reino "Repa" Rysäperse

Päivän eroottinen haikuruno:

Oi katso tuota heppua
matkamies ilman reppua
hän tarvitsee pillua & peppua

Homeboy
kermajuusto
Jahas, sitten vastauksia homeenpojalle.

Paketin sisältöä sinun ei tarvinnutkaan tietää. Massamme on kirjesalaisuus, joka kattanee paketitkin. Palstan juristit voivat kertoa lisää.

Serkkupoika? Osaako edes röpöttää? Syntyperäinen savolaisuus ei ole tietenkään oma vika.

Vitsi oli kyllä tällä kertaa korkeintaan keskitasoa. Sori.

Siteerauksen ymmärsin. Eksoottiset ruoat voivat hämmentää. Puuroa tarvitsee myös hämmentää. No heh heh...

Haikuruno rimmasi, mutta HB:n on turha kyllä odottaa Nobelin kirjallisuuspalkintoa.



Arska paistaa ulkona, siis aurinko. Aika Arskan (henkilö) siirtyä RL:n pariin.

Stadinarska
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HOMEJUUSTOPOIKA! FÄRGER. VÄRIT
COLOURS. FARBEN.


MUUTEN HIENO. KOKONAISARVOSANA 8. MUTTA SITTEN ON VIELÄ TOINEN ELI HOMEENPOJAN VIIMEINEN POSTAUS! HALUAAKO JOKU MUU VASTATA SIIHEN, VAI VASTAAKO JOHTAJA ITTE?

VAIKO KODINPOI??


HALUAISIKO JOKU VASTATA HOMEENPOJAN OMAN POSTAUKSEN HOMEENPOJAN VASTAUKSEEN?

STADIN PERUSRAUHA OY
Vihreä Rauhannarska, deletoijakunkku tai ainakin delegoijakunkku :D :D
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti:Arska. Muuttamassa Turkuun ainakin joksikin aikaa? Ei onnistu.
*laittaa käsiraudoilla lämpöpatteriin kiinni ja estää muuttamasta turkuun*

Turku on (sensuroitu) ja turkulaiset ovat (sensuroitu).

Kuka täällä oikein sensuroi?
(Koitas arvata. - Latojan huomautus)

Poliisiluutnantti Columbon raportti Crowbarin kuolemasta:

"Crowbar on kuollut ja kuopattu. Murhaaja paennut Australiaan. Toimivaltani ei ulotu sinne. Katso, kenguru loikkaa..."
(Jäikö joku asia vaivaamaan vielä mieltäsi, häh? - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Hölskyykö päässä??
- Ei.
- Aivan. Siis täysi kusipää.

Tänään röpötän. Huomenna faijan luo syömään pizzaa.

Homeboy
banaanivaltion sisäministeri
Jaa Turku. Oikeastaan...voitte viedä minut pois Stadista mutta ette voi viedä Stadia pois minusta. Jään tänne.

Latoja? No Pohjanmaalla on ainakin latoja. Vitsi taisi nyt olla puujalka sellainen. :oops:

Crowbarin kuolema oli ikävä juttu. Taisi olla eräässä Lucky Luke-albumissa saluunan seinällä kyltti: "Luotto on kuollut ja kuopattu."

Vitsi vanha mutta hauska. Hymyilin, mutta en niin leveästi kuin Hangon keksi tai haljennut nakki. :)

HB:n röpöttäminen ja pizzan syönti ei ollut yllättävää. Laihduttaessa rasvaisia pizzoja kannattaisi kuitenkin välttää. :wink:



Safkaa Arskalta palstalapselle.
(po. palstalapselleni. Possessiivisuffiksi... - Latojan huomautus)

Stadinarska
huoleton hevoseton poika vai pitäisikö sanoa jo mies
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Arska. Muuttamassa Turkuun ainakin joksikin aikaa? Ei onnistu.
*laittaa käsiraudoilla lämpöpatteriin kiinni ja estää muuttamasta turkuun*

Turku on (sensuroitu) ja turkulaiset ovat (sensuroitu).

Kuka täällä oikein sensuroi?
(Koitas arvata. - Latojan huomautus)

Poliisiluutnantti Columbon raportti Crowbarin kuolemasta:

"Crowbar on kuollut ja kuopattu. Murhaaja paennut Australiaan. Toimivaltani ei ulotu sinne. Katso, kenguru loikkaa..."
(Jäikö joku asia vaivaamaan vielä mieltäsi, häh? - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Hölskyykö päässä??
- Ei.
- Aivan. Siis täysi kusipää.

Tänään röpötän. Huomenna faijan luo syömään pizzaa.

Homeboy
banaanivaltion sisäministeri
Jaa Turku. Oikeastaan...voitte viedä minut pois Stadista mutta ette voi viedä Stadia pois minusta. Jään tänne.

Latoja? No Pohjanmaalla on ainakin latoja. Vitsi taisi nyt olla puujalka sellainen. :oops:

Crowbarin kuolema oli ikävä juttu. Taisi olla eräässä Lucky Luke-albumissa saluunan seinällä kyltti: "Luotto on kuollut ja kuopattu."

Vitsi vanha mutta hauska. Hymyilin, mutta en niin leveästi kuin Hangon keksi tai haljennut nakki. :)

HB:n röpöttäminen ja pizzan syönti ei ollut yllättävää. Laihduttaessa rasvaisia pizzoja kannattaisi kuitenkin välttää. :wink:



Safkaa Arskalta palstalapselle.
(po. palstalapselleni. Possessiivisuffiksi... - Latojan huomautus)

Stadinarska
huoleton hevoseton poika vai pitäisikö sanoa jo mies
Oli aivan loistava vastaus, Kiitos Homeenpoika. Tämä omaan postaukseen vastaus on hauska harrastus, mutta ehkä sentään palaamme normaaliin käytäntöön?

Minulle kuuluu ihan hyvää ja tästä sanamuodosta huomaa ettei kaikki ole aivan auvoisesti. No se on oikeastaan väärin tulkittu. Kaikki on hyvin, mutta jokin kumma alitajuntainen kiire on johonkin. Tämä on niitä psyykkisiä juttuja ja normaaleja. Kunhan menen hiihtoladulle kohta niin elämä aukeaa hymyyn!

Terveisiä kaikille ikään ja terveyteen ja tissien väriin katsomatta!


R a u h a N E n k e l i L t Ä mM e ...... S t a d i n a R s k a L T a

Homeenpojalle vastaukset oman postauksen vastaukseen ja omaan vastaukseeni siis siihen edellämainittuun HUH. Tulee ihan kohta. NYT TULI KIIRE kun kutsu kävi..... sori
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Oli aivan loistava vastaus, Kiitos Homeenpoika. Tämä omaan postaukseen vastaus on hauska harrastus, mutta ehkä sentään palaamme normaaliin käytäntöön?
Kiitos. Palaamme normaaliin käytäntöön. Normaalia on myös tämä näpytys 2:lla sormella.

Levyostos pe 25.2. eli vinyylisingle. Cliff Richard: We don't talk anymore/Count me out. Ihan kiva.

Faijan luona käymässä. Systeri, avomiehensä ja (villit) lapset palanneet Kanarian saarilta. *valittaa melua*

Vitsi:

- Katso uutta TV:täni. Tässä on 1, 2, 4, 4, sub, FST, MTV...
- Mikäs kanava tuo on? Vesi virtaa...
- Se on Saimaan kanava.

Päivän siteeraus:

"Sanot pepunnuolija aivan kuin se olisi paha juttu" - Homer Simpson

Sopisiko H-kokous maaliskuun alussa?

Homeboy
etäisten laaksojen "mies"
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Oli aivan loistava vastaus, Kiitos Homeenpoika. Tämä omaan postaukseen vastaus on hauska harrastus, mutta ehkä sentään palaamme normaaliin käytäntöön?
Kiitos. Palaamme normaaliin käytäntöön. Normaalia on myös tämä näpytys 2:lla sormella.

Levyostos pe 25.2. eli vinyylisingle. Cliff Richard: We don't talk anymore/Count me out. Ihan kiva.

Faijan luona käymässä. Systeri, avomiehensä ja (villit) lapset palanneet Kanarian saarilta. *valittaa melua*

Vitsi:

- Katso uutta TV:täni. Tässä on 1, 2, 4, 4, sub, FST, MTV...
- Mikäs kanava tuo on? Vesi virtaa...
- Se on Saimaan kanava.

Päivän siteeraus:

"Sanot pepunnuolija aivan kuin se olisi paha juttu" - Homer Simpson

Sopisiko H-kokous maaliskuun alussa?

Homeboy
etäisten laaksojen "mies"
HYVÄÄ PÄIVÄÄ kaikille taas ja kirveenvartta!

Mulle ei kuulu muuta kuin että olen tällä hetkellä oikein hyvässä kunnossa ja elämä on aika normaalia. Ihan niin kuin tavallista Turskallemme on!
Mutta ehkä mä oon tyyylsääää kun totean tämän! Antakaa anteeksi!

HOMEINEN BOYKANEN kaipaa vastauksiaan. Seuraavassa ne tulipunaisella!

Tällä erää tähän!


R a u h a N E n k e l i L t Ä mM e ...... S t a d i n Tu R s k a L T a

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HOMEENPOJALLE VASTAUS BEGIN

Minä muuten kirjoitan kymmenellä sormella, ihan tosi!!

Etkö HUKU levyihin? Kuunteletko niitä aina vai ostatko vain? :P Tämä oli huumoria Home!! :)

Toiko ne sulle jotain Kanarialta? Olutta? Aurinkopaidan? Palan maata?

Vitsi oli hieman ns. "tehty" tai tilattu, silti tyydyttävä.

En tunne Simpsoneitakaan enkä Duudsoneita, VOIVOI.

H-kokous toteutuu, mutten kerkeä aivan alussa. Myöhemmin.


HOMEENPOJALLE VASTAUS END
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Minä muuten kirjoitan kymmenellä sormella, ihan tosi!!

Etkö HUKU levyihin? Kuunteletko niitä aina vai ostatko vain? :P Tämä oli huumoria Home!! :)

Toiko ne sulle jotain Kanarialta? Olutta? Aurinkopaidan? Palan maata?


Joo. Kai sitä pitäisi ruveta yrittämään jos ei kymmensormijärjestelmää, niin ainakin 3-4:llä...

Enpä kyllä hirveästi kuuntele levyjä. Lähinnä röpöttäessä.

Ei tuliaisia Kanarialta. Enpä odottanutkaan.

Vitsi:

- Miksi Suomessa on turkulaisia eikä kameleja?
- Koska arabit saivat valita ensin.

Ronald Reaganin syntymän 100-vuotispäivä (6.2.2011) sivuutettiin Kitinässä. Väriä!

Homeboy
puutarhatonttu

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei nyt perkele sinäkin? Onko Arska antanut sinuun väriä jollain peräruutalla? Arska sateenkaarikansaa kun on..

Minusta se on parempi kirjoittaa sillä tavoin että lukiessa pää räjähtää, eivätpä ole keksineet terroristit sitä vielä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastaukset niballe: 1) kyllä vain 2) ei ole antanut 3) arska on hetero
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mua jäi vaivaamaan tuo Arskan avatar. Et oikeasti ole oksentanut koskaan? Et edes lapsena?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti:Mua jäi vaivaamaan tuo Arskan avatar. Et oikeasti ole oksentanut koskaan? Et edes lapsena?
Miksi hän nyt tuollaista valehtelisi?

Toinen värimestari...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Mua jäi vaivaamaan tuo Arskan avatar. Et oikeasti ole oksentanut koskaan? Et edes lapsena?
Hei Exsu ystäväni keskemmältä Suomea ja kiva kun lähestyit vaikka kerran olit tuittuinen. Olen iloinen.

ja hei tottakai kaikille!!


Mitä tulee kysymykseesi, se todella on niin etten koskaan ole oksentanut. Tuo toteaminen ALKOI siitä kun lähinnä sanoin, etten ole koskaan ollut siinä määrin humalassa, että olisin läheskään oksentanut ja sitten sanoin, etten koskaan tosiaan ole oksentanut edes muutoinkaan. Varmistin vielä äidiltäni asian, että muistaako hän lapsena minun oksentaneen, koska minä en muista: Ei muistanut. KYLLÄKIN pitää sanoa, että äitini sanoi minun gugglanneen tavallisesti siis syljenomaista vauvana/lapsena.

Minulla on ollut kyllä mahatautia ja ripulia, varsinkin lapsena oli, mutta en oksentanut. Ja en ole oksentanut edes aikuisena. Minä en laske sitä asiaa, mikä tuotti nestettä ruokatorvesta, kun teetin itselleni gastroskopian. Se oli väkisin tehty nesteenyökkäys eikä normaali oksennus.

Itse asiassa kysyin kerran yhdeltä vanhemmalta lääkäriltä tätä asiaani, että onko minulla jokin vika kun en oksenna. Siis ei ole, minulta puuttuu oksennusrefleksin tuottama ominaisuus, joka normaalisti kyllä ihmisillä on.

Mutta SE TODENNÄKÖISESTI on niinkin, etten kertakaikkiaan ole sairastanut niin pahasti!!

Pahoinvointia kyllä on ollut, oikeastaan varsinkin vain ripulin aikoina. Ja joskus valvoneena selkeää ali-oloa niin sanoakseni.

ONKO sinulla Exsu mukava ystäväiseni, ehdotusta minun uudesta avattarestani? Kiertää täällä se vitsi että olisin vain MINÄ. No itsepä olen hiukan leikkinyt asialla. Todetaan joskus vaikka kaksistaan, että olen tavallinen suomalainen mukava mies.


O k s E N n u s V aP aA S t a d i n a r s k a

HUOMAUTUS NIBALLE JA HOMELLE. VASTAAN POSTAUKSIINNE VARMASTI, MUTTA MYÖHEMMIN, KIITÄN! (SA)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jännä. Multa puuttuu kans sellainen oksennusherkkyys, en pysty oksentamaan esimerkiksi ns. "sormet kurkkuun" menetelmällä lainkaan. Kuitenkin sairaana tai riittävän humalassa oksennan helposti. Samoin matkapahoinvoivana.

Mä oon ajatellut, että oksentamisella on kuitenkin melko tärkeä rooli ihmisen selviämisen kannalta. Esimerkiksi myrkytystilanteessa poistuu kropasta pilaantunut ruoka, liika alkoholi jne. Oksentaminen em. tilanteissa myös helpottaa oloa merkittävästi, kauhein on se hetki kun odottaa oksennusta tulevaksi.

Arskalla pitäis olla avatarina tietysti S niinku Stadinarska. Vaikka näin:
Kuva
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Mitä tulee kysymykseesi, se todella on niin etten koskaan ole oksentanut.
Ei pidä paikkaansa, arska. Olet oksentanut jo tällekin palstalle yli 5000 paskaviestiä.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sleazoid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mitä tulee kysymykseesi, se todella on niin etten koskaan ole oksentanut.
Ei pidä paikkaansa, arska. Olet oksentanut jo tällekin palstalle yli 5000 paskaviestiä.
Ei suinkaan.

Krapulassa tulee joskus oksennettua. Mielenkiintoista tsekata: tuotako minä eilen illalla söinkin.

Suunnilleen tämän väristä oksennusta, yleensä.

Aasinsilta päivän siteeraukseen:

"Me olemme kaikki värillisiä, muuten me olisimme läpinäkyviä." - Captain Beefheart

Vitsi:

- Mitä yhteistä on paistinpannulla ja blondilla?
- Kumpikin kovettaa munan.

Laihduttamisyritykset jatkuvat. Keinot yksinkertaiset: liikuntaa + suhteellisen kevyt ruokavalio. Kaloreita en laske.

Tilanne Libyassa niin vakava, että Gaddafin olisi aika ylentää itsensä prikaatinkenraaliksi.

Homeboy
soppaa latkiva sotilasneuvonantaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin