Haluatko lukita tämän vastauksen?Vesper kirjoitti:Niin. Katsos kun minäkin osaan googlata.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mitenkäs ainakin Idolsissa monilla kauniilla nuorilla, sekä tytöillä että pojilla, näkyy olevan ruudullinen flanellipaita? Jollaisesta minua pilkattiin Kitinässä kuukausia. Silloin luulin sen olevan Grungemuotia, mutta sehän oli jo Wanhaa. Jos nyt vetäisin ruudullisen flanellipaidan päälle, niin arvatenkin myöhästyisin ainakin kaks viikioa muodista, ja taas vanhusta pilkattaisiin.
Viimeksi muokannut Gat, 25.02.2011 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä oon käyttänyt marketista ostettua konetta ja se on riittänyt mielestäni ihan hyvin. Tän tyylinen, mutta joku halpisversio. Makso muistaakseni 20€.Vesper kirjoitti:Pastakone pitäisi hankkia. Suosituksia?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
Tällä viikolla se on postmodernia ironiaa, ensi viikolla merkki siitä että olet juntti. Ei näistä kannata välittää. Sillä hetkellä kun jokin ilmiö on oikeasti hip, se on jo samantien passé - ainakin yybereimpien trenditietäjien mielestä.Gat kirjoitti:Mitenkäs ainakin Idolsissa monilla kauniilla nuorilla, sekä tytöillä että pojilla, näkyy olevan ruudullinen flanellipaita? Jollaisesta minua pilkattiin Kitinässä kuukausia.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ja mä taas, että 'paskakone'. Meinasin kysyä, että meinasitko enneminkin paskatykki, mutta onneksi luin kolmannenkin kerran ! Ja en meinannut ehdottaa itseäni !!1Bruce Willisika kirjoitti:Luin notta "palstakone". Olisin suositellut itseäni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Joo joo. Mutta ei kai ruudullinen flanellipaita tällä neljännesvuodella rumaa vanhaa ukkoa huononnakaan? Vaikkei flanellipaitaiset nuoret misut kumminkaan anna pillua. Ja se on väärïn. Lutkat.AngryBird kirjoitti:Boldasin oleelliset kohdat.Gat kirjoitti:Mitenkäs ainakin Idolsissa monilla kauniilla nuorilla, sekä tytöillä että pojilla, näkyy olevan ruudullinen flanellipaita?
Mun äidillä on Atlas Marcato -pastakone, josta tykkää kovin kovasti. Se on ostanut omansa Kokkipuodista mutta kokkiman.com tms. nettikaupassa hinta taitaa olla jokusen euron edullisempi. Maksoi vähän yli 70 euroa viime keväänä.Vesper kirjoitti:Pastakone pitäisi hankkia. Suosituksia?
Omaa kokemusta ei o, eli ei tästä tainnut kovasti apua olla.
- musta muumio
- Elämätön Kitisijä
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/005424musta muumio kirjoitti:Mitä noin kympin hintasta punaviiniä mä ostaisin?
- musta muumio
- Elämätön Kitisijä
^ Okei, ostan tota, jos löydän. Sun vika sit, jos en saa seksiä. Ja tulinpa käyneeksi katsomassa, jotta olihan meillä viinihomoketjukin. Sielläkin jopa esiteltiin edullisia viinejä.
Jos muuten joku teistä osaa selkein sanoin ilmaista, mitä hemmettiä Hannu Simola eräässä artikkelissaan tarkoittaa käsitteellä toiveiden rationalismi, niin kertokaa ihmeessä tämäkin. Tai, Urpiainen, teeks mun läksyt?
Jos muuten joku teistä osaa selkein sanoin ilmaista, mitä hemmettiä Hannu Simola eräässä artikkelissaan tarkoittaa käsitteellä toiveiden rationalismi, niin kertokaa ihmeessä tämäkin. Tai, Urpiainen, teeks mun läksyt?
Etelän lämmöstä kotiuduttua totesimme jätevesipumppaamon jäätyneen. Hälytysvalo palaa, mutta paskaa ei onneksi sisälle tule (ainakaan vielä).
Toivon, että on vain jäässä, eikä esim pumppu rikki.
Eilen yrittelimme sulatella kuumaa vettä juoksuttamalla ja lasinpesunestettä viemäriin kaatamalla ei apua.
Tiedä suunnilleen missä kohtaa kaivo on laatoituksen alla. Routaista maata on kiva ryhtyä kuokkimaan. Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Eilen yrittelimme sulatella kuumaa vettä juoksuttamalla ja lasinpesunestettä viemäriin kaatamalla ei apua.
Tiedä suunnilleen missä kohtaa kaivo on laatoituksen alla. Routaista maata on kiva ryhtyä kuokkimaan. Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Jätevesipumppaamo???Dave kirjoitti:Etelän lämmöstä kotiuduttua totesimme jätevesipumppaamon jäätyneen. Hälytysvalo palaa, mutta paskaa ei onneksi sisälle tule (ainakaan vielä).
Hommaa kunnon lämmitin ja kaada se nenälleen puhaltamaan laatoitusta vasten. Eikös sen pitäsi johtaa lämpöä aika hyvin? Ja siis, kai siinä kohtaa lattialämmitys oli?
Laiskana kokeilisin näitä: http://ramirent.edita.fi/fi/tuoteluettelo/tuote/347 ja http://ramirent.edita.fi/fi/tuoteluettelo/tuote/348Dave kirjoitti: Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Ja nillittäjille tiedoksi: en omista muuta kokemusta laitteista kuin mitä nyt kerran kännipäissäni kaaduin mokoman päälle yleisellä kadulla sijaitsevalla työmaalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
http://www.hoyrytys.fi/Dave kirjoitti:Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Kallis kuin perkele mutta sulaa!
Kyseessä on siis ulkona sijaitseva tämäBoner kirjoitti:Jätevesipumppaamo???Dave kirjoitti:Etelän lämmöstä kotiuduttua totesimme jätevesipumppaamon jäätyneen. Hälytysvalo palaa, mutta paskaa ei onneksi sisälle tule (ainakaan vielä).
Hommaa kunnon lämmitin ja kaada se nenälleen puhaltamaan laatoitusta vasten. Eikös sen pitäsi johtaa lämpöä aika hyvin? Ja siis, kai siinä kohtaa lattialämmitys oli?
http://www.talokaivo.fi/suomeksi/tuotte ... _VINHA.asp
Eli on pihalaatoituksen alla.
Eli sulatustarve ei ole iso. On aika pian heti laatoituksen alla. En vaan tarkasti muista missä kohtaa.
Kävisiköhän ihan sellainen kaasupullo+siihen se kädessä pidettävä poltin?