Dumis kirjoitti:
Tuo teksti on pelottavan oikeassa,
Allekirjoitan muuten 100%sesti, mutta seuraavan päivän työilo ja vaimoille naamioiminen ei natsaa. Duunista kun ei tule vittujakaan seuraavana päivänä ja vaimolle ei tarvitse valehdella. Sille voi ihan suoraan sanoa että nyt mennään keitottamaan.
Pikkujolun suunnittelu siirtyy. Aputonttu flunssassa, ääni muistutti raakkumista. Ja ymmärrettävästi en mene sen luo suunnittelemaan, nyt on parasta pysyä terveenä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mä kans annoin periksi ja avasin piccolopullon kuohuviiniä. Viihdytän itseäni vänkäämällä miehen maalaisserkun ja sen perssuomalaisten ystävien kanssa maahanmuuttajalapsista ja peruskoulusta. Pitäis varmaan lopettaa ennen kun saan jonkun oikeasti hermostumaan.
No helvetti, mä juon pullon keskaria kerran kaikki muutkin dokaa. En ala katselemaan teitä selvinpäin, saatana.
Alkoi kyrpimään kylmyys, joten ei-niin-loogisena vastavetona heitin homman läskiksi ja läksin fillarilla salille. Auttoi ainakin hetkeksi. Suihkuun, safkaa, se kalja ja loput saksanläksyt, siistiiiii.
Mä voisin ottaa vähän Pepsi Maxia silläkin uhalla, että se piristää mua Mutta tuskinpa se piristää enempää kuin se, että mä just tilasin meille Aku Ankan!