Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti: Mitä hittoa? Miten joku voi olla noin mustasukkainen ja vainoharhainen? Järjetöntä.
Nähtävästi voi. Koin itse saman kohtalon erään (en edes kovin läheisen) miespuolisen kaverini taholta: alettuaan seurustella hän jonkin ajan kuluttua laittoi minulle viestin, että joutuu poistamaan minut kavereistaan.

Kysyin tietenkin miksi ja hän sanoi, että uusi tyttöystävä ei tykkää, että hän chattailee muiden naikkosten kanssa. Öh, mä en koskaan chattaile. Mutta juu, se ei ollut se pointti, kuten voidaan arvata.

Vaikea kuvitella, että tuollaisesta suhteesta voi kehittyä mitään kovin rakentavaa :?:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noni, nyt lensi viimeinenkin kaverilistalta joka ei ollut sallinut mun nähdä seinäänsä. Kaikki tyypit joita en ole tavannut olenkin jo heittänyt meneen, yhtä lukuunottamatta. Mitäköhän sitten siivoaisi...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mun fb-kaverimäärä on kyllä piäni. 6 kaveria ja yhtään en niistä ole pyytänyt, enkä ole ajatellut pyytää uusia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mulla on joku 30-40. Niistäkin melkeen puolet voisi karsia pois. *on epäsosiaalinen*

Mun vanhoista kavereista taas suurin osa ei ole koko fakebookissa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Te kuulostatte iha ala-astelaisilta kaverilaskuinenne ja seininenne. Pian te varmaan alatte vaihtelemaan muisteja ja tarrojakin siellä.

Ai miksi luen? Siksi että musta on suunnattoman huvittavaa kun aikuiset ihmiset kohkaa jonkun lasten leikkipuiston kanssa, kuin se olisi maailman tärkein asia.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:Ei miksi luen? Siksi että musta on suunnattoman huvittavaa kun aikuiset ihmiset kohkaa jonkun lasten leikkipuiston kanssa.
No tuo ei ole City, siellä on kuvat ja tiedot (halutessaan) aika paljon selkeämmin esillä. Siellä tulee jaelteua jonkun verran enemmän ja helpommin tietoja menoistaan sekä aivopieruistaan. Sen takii myös tulee tarkemmin kateltua että kenelle jakaa päivityksiään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ÄB-ihmisillä on joku outo halu levitellä tekemisiään kaiken kansan nähtäväksi. Kierolla tavalla ääsbukilainen määrittelee itsensä sen kautta, kiinnostavatko hänen tekemisensä myös muita. Jos ei kiinnosta, ei itsetunnon alholla ole pohjaa, jos kiinnostaa, elämä on täydellistä. Status-päivitys kävin paskalla ja tuuba haisi on evoluution huipentuma, korkeammalle ei Luojan luoma voi kohota.
Paras päivä ikinä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Itse yleensä kerron naamakirjassa sen että milloin olen krapulassa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mä taas kirjoitan sinne oikeastaan lomailuni ja senkin niin että vain kaverit näkee. Muut kirjoittelut löytyy täältä!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mä kirjoitan satunnaisesti kuulumisia mitä ei välttis tule muuten vanhojen kavereiden kanssa vaihdettua. Minusta on kiva tietää mitä vaikka lukioaikaiselle bestikselle kuuluu nykyään kun on muuttanut kauas. Voishan tuon saman hoitaa vaikka tekstareilla, mutta sitten pitäisi aina lähettää erikseen kaikille (tai jollekin käyttäjälistalle). Minusta FB on vaivattomampi. Omat tekemiseni näkyvät luonnollisesti vain kavereille.

Toinen missä FB on näppärä on valokuvien näyttäminen näille samoille kavereille. Kyllä minuakin kiinnostaa jos joku kaukana asuva on saanut lapsen, että miltä se nyt näyttää.

Kolmas juttu monilla on joistakin menoista tai juhlista sopiminen, mm. tuparikutsut laitoin facebookiin, ja samalla sivulla voivat kaikki osallistujat keskustella aikatauluista tai illan ohjelmasta. Ei mun tapauksessa kyllä toimi hirveän hienosti kun kaikki eivät (vielä?) ole facebookissa.

Kavereita ei tarvitse siellä erikseen laskea, lukumäärä näkyy suoraan omalla sivulla.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Boner kirjoitti:Te kuulostatte iha ala-astelaisilta kaverilaskuinenne ja seininenne. Pian te varmaan alatte vaihtelemaan muisteja ja tarrojakin siellä.
Onko dinosauruksella sähköposti ja matkapuhelin?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

elco kirjoitti:
Boner kirjoitti:Te kuulostatte iha ala-astelaisilta kaverilaskuinenne ja seininenne. Pian te varmaan alatte vaihtelemaan muisteja ja tarrojakin siellä.
Onko dinosauruksella sähköposti ja matkapuhelin?

On. Mut mulla ei ole teinaria eikä Like-nappia.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
Paljon on muitakin asioita, joista ei ole mitään hyötyä.

Edit: ups, :hymiö:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kottarainen kirjoitti:Kolmas juttu monilla on joistakin menoista tai juhlista sopiminen, mm. tuparikutsut laitoin facebookiin, ja samalla sivulla voivat kaikki osallistujat keskustella aikatauluista tai illan ohjelmasta.
Keikoille menot, pidemmät reissut yms jutut jotka vaativat mahdollisesti enemmän yhteistä suunnittelua toimii tosi kätsysti FB:ssä.
Toki toimisi myös sähköpostiketjulla, mutta tuolla keskusteluja on helpompi seurailla sekä linkitellä kuvia ja tekstejä.

edit: tiedoksi tietämättömille.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Boner kirjoitti: On. Mut mulla ei ole teinaria eikä Like-nappia.
Öö, ei kai mikään voima pakota sinua soittamaan sillä puhelimellasi typerä puheluita typeriin numeroihin? Vai pakottaako?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Dumis kirjoitti: Keikoille menot, pidemmät reissut yms jutut jotka vaativat mahdollisesti enemmän yhteistä suunnittelua toimii tosi kätsysti FB:ssä.
Toki toimisi myös sähköpostiketjulla, mutta tuolla keskusteluja on helpompi seurailla sekä linkitellä kuvia ja tekstejä.
Facebook voisi petrata ihan älyttömästi tosielämän aktiviteettipohjaisessa kommunikaatiossa. FB:n eventit ja muut työkalut pesevät toki mailit, mutta vielä tulee sovellus, joka räjäyttää tuon vehkeen markkinoilta kuin iphone nokian luurit konsanaan. Veikkaan FB:n tulevan pahasti yliajetuksi muutaman vuoden sisään, jollei se sitten itse onnistu kehittymään.

Jollen olisi niin poikuus41 niin voisin tehdä pari miljardia visioillani.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

elco kirjoitti:Öö, ei kai mikään voima pakota sinua soittamaan sillä puhelimellasi typerä puheluita typeriin numeroihin? Vai pakottaako?
No ei, enkä tiedä miten sinä facebookkiasi käytät, mutta puheet statuspäivityksistä, seinistä, piilotuksista, kaveripyyntöjen hyväksymisistä, kavereiden poistoista ja ihmettelyistä; "onko se hylännyt mun kaveripyyntöni", kuulostavat niin lapsellisilta, että tulee ihan ala-yläastejat mieleen.

Tosin silloin Facebookin virkaa vaan toimitti Teinari.

http://kimmeli.files.wordpress.com/2010 ... 101256.jpg
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:
RP kirjoitti:En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
Paljon on muitakin asioita, joista ei ole mitään hyötyä.

Edit: ups, :hymiö:
Joo, niin on. Päivästä suuri osa menee kaikenlaiseen hyödyttömään toimintaan. En ole koskaan tuntenut intoa tähän facebookkeiluun, blogin pitämisessä on jo tarpeeksi puuhastelua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
No voisit niinQ tsättää mun kanssa!!
Work like a captain, play like a pirate.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Pakkohan siellä on olla vahtimassa mitä se teinixi touhuaa. Ja siinä sivussa pari siivua Mafia Warsia ei ole koskaan ollut pahasta.

Ja tänään yhytin lounastreffit wanhan frendin kanssa perjantaiksi. Ei se nyt ihan saatanasta ole. Wanhakin taipuu, mikäs siinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

En oikein ymmärrä, mikä Masalla mättää. Jos et halua käyttää Facebookia, niin älä käytä. Mutta älä dissaa. Mulle se on ainakin antanut tosi paljon. Esimerkiksi kaikki serkkuni faijan puolelta yhtä lukuunottamatta (niitä on paljon ja asuvat toisessa päässä maata) ovat siellä ja olen heidän kanssaan yhteydessä ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen. Pystyn katsomaan kuvia heidän lapsistaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Olen löytänyt monta vanhaa koulukaveria ja treffannutkin heitä. Asuin vuosia Englannissa ja nyt olen taas yhteyksissä monen vanhan tutun kanssa niiltä ajoilta. Olen menossa sinne huhtikuussa ja Facebookin ansiosta näen monia "kadotettuja" ystäviä.

Bilekutsut menevät helposti FB:ssä, siellä on hyvä systeemi, josta näkee näppärästi, kuinka moni on tulossa eli kuinka monelle pitää värkätä sapuskaa. Lähes kaikki menot tulee oikeastaan sovittua FB:n kautta. Tämä sopii mulle oikein mainiosti, koska en yhtään tykkää puhua puhelimessa.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

swirl kirjoitti:En oikein ymmärrä, mikä Masalla mättää. Jos et halua käyttää Facebookia, niin älä käytä. Mutta älä dissaa.
No miksen dissais. Pitäähän munkin huvini jostain saada!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei se FB kauheasti kiinnosta, mutta lähes päivittäin tulee tsekattua. Kavereita n. 30.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin