Faktaahan tuo oli. Naiset nyt tunnetusti voivat käyttää koko päivän yhden vaatekappaleen etsimiseen, kun taas miehet noudattavat sisään-ulos-taktiikkaa.
Boner kirjoitti:Minulle tämä taas on iso miinus. Mikään ei vituta niin paljon, kuin lähteä aamulla vesisateeseen ulkoiluttamaan piskiä.
Sitten kun koiran voi päästää ulko-ovesta omille tarpeilleen ja tietää että se tulee itse takaisin, voin koiran hankkia. Muuten en.
No jos nyt haluaa jotain negatiivista kaivaa, niin joku pitkäkarvainen turri tuossa setissä ei välttämättä olisi ihan parasta aamujumppaa siinä vaiheessa, kun se otus pitäis tuoda kuravellin peittämän takaisin sisälle.
Koiralle kuuluu aamulla avata ovi ja reissujen, joille sitä ei voi ottaa mukaan, ajaksi siitä tapellaan kaveriporukassa. Asiat kannattaa tehdä kaikille miellyttäviksi. :)
Boner kirjoitti:joo, kyllä meilläkin saa koira olla, kunhan omistaja hoitaa sen liikunnat, syömiset ja siivoamiset. Minua ne taskit eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Muistanko oikein, että sulla kuitenkin oli jossain vaiheessa joku mettäkoira?
CeDell Davis kirjoitti:Muistanko oikein, että sulla kuitenkin oli jossain vaiheessa joku mettäkoira?
Ei mulla itsellä ole ollut koskaan. Faijalla niitä on, ja eukolla kultainen noutaja, joka tosin sekin on nyt ollut toisaalla hoidossa viimeisen puol vuotta..
Tutun näköinen tuherrus. Tuon tarinan opetushan on, että naiset käyttävät keskimäärin vähemmän rahaa vaateostoksiin kuin miehet (N: 4.25$/minuutti, M: 5.5$/minuutti).
Bruce Willisika kirjoitti: Tuon tarinan opetushan on, että naiset käyttävät keskimäärin vähemmän rahaa vaateostoksiin kuin miehet (N: 4.25$/minuutti, M: 5.5$/minuutti).
Bruce Willisika kirjoitti: Tuon tarinan opetushan on, että naiset käyttävät keskimäärin vähemmän rahaa vaateostoksiin kuin miehet (N: 4.25$/minuutti, M: 5.5$/minuutti).
Unohdit lisätä naisen tuntipalkan laskuihin.
Kiinteät kulut voi jättää lyhyen aikavälin kannattavuutta laskiessa huomioimatta.
Unohdit lisätä naisen tuntipalkan laskuihin.
Kiinteät kulut voi jättää lyhyen aikavälin kannattavuutta laskiessa huomioimatta.
Ei voi. Kun nainen viettää tunteja ostoksilla, täytyy miehen palkata sille tuuraaja keittiöön!
Koirista vielä... Kaikki ei todellakaan ole koiraihmisiä. Itselläni on melko perseestä ollut tilanne nyt exän kanssa. Kuspää yrittää vaatia koiria itselleen, vaikka ei yhteisten vuosien aikana katsonut niihin päinkään jne jne. Ei sinänsä mitään tapeltavaa kun koirat omaa "omaisuuttani" mut ai että kun vetää silti mieltä matalaks. Onneks jäi lapset tekemättä.