Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Milli:

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

urpiainen kirjoitti:Masa:

Kuva
Muuten hyvä, mutta en ole noin läski, enkä niin tunari kuin toi hahmo kyseisessä leffassa :leuhka:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mä en oo koskaan aattellut että Melnais vois olla blondi.
Mä olen aina mieltänyt tummaksi.
Koetin etsiä kuvaa hakusanoilla "savolainen blondi", mutta jouduin tyytymään tuohon melko lähellä olevaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pertti :D

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:Vesper:

Kuva
:mrgreen:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ei, kyllä Pertti näyttää tältä

Kuva
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Melnais kirjoitti:Ei, kyllä Pertti näyttää tältä

Kuva
Sinäkö tuossa loosillani kävit äsken? Tuossa on ehkä puolet petäjäistä, mutta kai perusajatus on kohdillaan.
Came here for school, graduated to the high life
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Melnais kirjoitti:Ei, kyllä Pertti näyttää tältä
Melkein, mutta näin se menee:

Kuva
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kuva

:?:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dave ja Crowbar kohtaavat?

Tässä?
Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Melnaisin olen ajatellut aina hiukan näin:

Kuva
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Dave
Kuva

Manala
Kuva
Pröötprööt
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Xiberia:

Kuva
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kottarainen:

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

No et sä pertti hirveän kaukana ole. Paitsi en koskaan pidä stetareita kaulassa vaan aina taskussa. Ja käytän vain Littmaneja.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:No et sä pertti hirveän kaukana ole. Paitsi en koskaan pidä stetareita kaulassa vaan aina taskussa. Ja käytän vain Littmaneja.
Joo. Suomessa perinteisesti ei ole pidetty stetareita kaulassa vaan taskussa. Nyt jotkut ovat ainakin kuvissa alkaneet ilmeisesti matkia jenkkisarjoja.

Mulla on tämä:

Kuva

Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?

edit: taitaa olla valokuvamallin reksiviittaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Ja käytän vain Littmaneja.
Mulla on tämä:

Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?
Jostain syystä mua huvittaa kovasti tämä juttu tänään. Kyllä ihmiset sitten ovat innovatiivisia keksiessään keinoja, joilla viestiä viiteryhmälleen statustaan. Kummalliset asiat saavat valtavia merkityslatauksia ja koodistoja löytyy joka lähtöön. Ei ole tullut mieleenkään, että "stetarin" (heh) merkillä ja jopa sijoituspaikalla on niin suurta statuskommunikaatiomerkitystä. Täytyy varmaan alkaa kiinnittää huomiota jääkiekkotuomareiden pilleihin, poliisien pamppuihin, siivoojien luutiin ja sosiologien samettitakkeihin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Noilla halpiksilla ei kuule mitään, joten ei ammatillisesti kovin uskottavaa sellaisia käyttää.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Ja käytän vain Littmaneja.
Mulla on tämä:

Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?
Jostain syystä mua huvittaa kovasti tämä juttu tänään. Kyllä ihmiset sitten ovat innovatiivisia keksiessään keinoja, joilla viestiä viiteryhmälleen statustaan. Kummalliset asiat saavat valtavia merkityslatauksia ja koodistoja löytyy joka lähtöön. Ei ole tullut mieleenkään, että "stetarin" (heh) merkillä ja jopa sijoituspaikalla on niin suurta statuskommunikaatiomerkitystä. Täytyy varmaan alkaa kiinnittää huomiota jääkiekkotuomareiden pilleihin, poliisien pamppuihin, siivoojien luutiin ja sosiologien samettitakkeihin.
No minä törmäsin tähän jo kauan aikaa sitten pohojanmaalla, kun jäyhä sukulaismies oli perheemme auton kyydissä hiljaa ja yht'äkkiä hän melkein hyppäsi ikkunasta ulos huutaen, että "uusi [joku]" osoittan tienvieressä ollutta kaivinkonetta. Mä olin, mielessäni että öö siis eiks se oo kaivinkone, mitä välii.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mulla taitaa olla nää. En kyllä muista että olisivat ihan noin kalliit olleet mutta siitä onkin vuosia aikaa kun ostin. On muuten hyvät.

http://www.girodmedical.eu/3m-littmann- ... scope.html
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Oon kuullu, että juristeilla on sitä kovempi juttu, mitä kuluneempi salkku. Pitääkö paikkansa?

Eli on fail, jos on käyttämättömän näköinen salkku.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Lapitii:

Kuva

KulliKilli:

Kuva

Paukkupeppu:

Kuva

Elppa:

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kottarainen kirjoitti:Mulla taitaa olla nää. En kyllä muista että olisivat ihan noin kalliit olleet mutta siitä onkin vuosia aikaa kun ostin. On muuten hyvät.

http://www.girodmedical.eu/3m-littmann- ... scope.html
Eikös tuo kuuleminen ole eniten kuulosta kiinni jos on huono kuulo ei välineet auta, mä en nimittäin oleta että monella lääkärillä olisi hyvä kuulo.

Niin..
Dave kirjoitti:Oon kuullu, että juristeilla on sitä kovempi juttu, mitä kuluneempi salkku. Pitääkö paikkansa?

Eli on fail, jos on käyttämättömän näköinen salkku.
Jos Meidän omaa pikku jurristia(tiff) lienee uskominen ei tärkein olekaan joku laukku vaan isan proosallisesti mulkun koko, mitä isompi mulkku sitä parempi juristi?
Viimeksi muokannut Niba, 17.02.2011 13:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Saatiin muistaakseni koko kurssi aikanaan korruptiolääkärinlaukut lääkefirmalta. Tuolle ei ole paljoa käyttöä ollut, toiminut vaan joidenkin lääkkeiden ja sideharsorullien säilytyspaikkana keräten pölyä kaapissa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Dave kirjoitti:
Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?
Ei maallikot stetareiden hinnoista mitään tiedä. Eikö noita sun riipuksia olisi saanut kullattuna timanttiupotuksin? Ois muuten aika hip ja hop vasten paljasta rintaa ja asiakaskin ymmärtäisi asioivansa menestyneen lääkärin kanssa.
Vastaa Viestiin