Kunnes napsahtaa!11annepa kirjoitti:Juu ja tuntuu olevan aina vähintään mukavalla tuulella.Elppis kirjoitti:Äänestin PulkannaruaHyvät ruuat ja kova mies tekemään töitä, niistä on kiva lukea!
Suosituin kitinäläinen pt. 2
-
Dumis
-
CeDell Davis
Paukauttaa jonkun paksuksi, menee naikkariin ja alkaa koti-isäksi, joka tekee kaikki duunit vaipanvaihdosta renkaanvaihtoon, kunnes tulee seinä vastaan ja silloin vasta napsahtaa?Dumis kirjoitti:Kunnes napsahtaa!11annepa kirjoitti:Juu ja tuntuu olevan aina vähintään mukavalla tuulella.Elppis kirjoitti:Äänestin PulkannaruaHyvät ruuat ja kova mies tekemään töitä, niistä on kiva lukea!
- Riemumieli
- Kitisijä
-
Bruce Willisika
Äänestin, itsenikin yllättäen, urpiaista. En ole koskaan hänen kanssaan samaa mieltä juuri mistään - ja hyvä niin - mutta arvostan hänen taitoaan pukea väärimmätkin mielipiteensä loogisesti jäsenneltyyn pakettiin. Myös silkkaa vittuilua on miellyttävämpää (tai ärsyttävämpää, riippuu kenelle vittuillaan) lukea, kun sille on puettu asialliset releet niskaan. Urpiaisesta tulisi pätevä ikuinen oppositiopoliitikko Englannin alahuoneeseen.
- Pulkannaru
- Kitisijä
En osaa nimetä yhtä suosikkia, luen melkein kaikkien kirjoitukset, tosin en jokaisesta aiheesta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
RP
-
RP
-
Bruce Willisika
-
RP
- Stadinarska
- Kitisijä
Oho! Mitäs täällä oli. HB keksinyt taas! Mitäs se pt2 tarkoittaa??
Ja onneksi johdan, mutta häpeällisesti jaan johtopaikan muiden kaa!
Minähän EN itseäni muuten äänestä, nih! Mutta ketä äänestän, se onkin eri juttu. Manaaja on antanut hauskuutta paljon, mutta kun oikeastaan olemme sodassa, vaikka minä olen julistanut aselevon. Siis oikean aseen, äh.
OLEN laittanut Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset-ketjuun postauksen, joka ainakin itseäni naurattaisi kuolemaan asti, ja joka on totta!
Käykää niin tukijat kuin tukijamattomat (tahallinen hauska virhe) toivottavasti nauramassa ja kommentoikaa sinne!
Ehdottaa ystävällisesti teidän...
R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Ja onneksi johdan, mutta häpeällisesti jaan johtopaikan muiden kaa!
Minähän EN itseäni muuten äänestä, nih! Mutta ketä äänestän, se onkin eri juttu. Manaaja on antanut hauskuutta paljon, mutta kun oikeastaan olemme sodassa, vaikka minä olen julistanut aselevon. Siis oikean aseen, äh.
OLEN laittanut Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset-ketjuun postauksen, joka ainakin itseäni naurattaisi kuolemaan asti, ja joka on totta!
Käykää niin tukijat kuin tukijamattomat (tahallinen hauska virhe) toivottavasti nauramassa ja kommentoikaa sinne!
Ehdottaa ystävällisesti teidän...
R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
-
Dumis
Kottarainen kirjoitti:Pysyn uskollisena urpiaiselle.
Itse olen pitkä-äreämpi enkä vieläkään ole oikein päässyt yli siitä agnostismi-väännöstä. Niinpä, ainakin Muumion puuttuessa, valinta on helppo ja ääneni meni ihanaiselle Lilolle. Sääli sinänsä, itseä äänestämällä kärkipaikka olisi minun!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
küllküll