Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

*EPIC FACEPALM*
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kiinnosta enään vittujakaan teidän jauhanta, tulin laittaan muutaman lainin hauskan ja humoristisen kirjoittajan muistolle. Jos ei uponnut niin näemmä sitten ei uponnut, jaksa kinnata kusipäiden kanssa asiasta joka on päivänselvä.

Olkaa rauhassa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^Miten vain, mutta kyllä se ajoittain myös vainajan pilkkaamiselta vaikuttaa. Ei voi mitään, mutta näin.
En halua pilkata vainajaa ja mielestäni en ole niin tehnytkään.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti:Kiinnosta enään vittujakaan teidän jauhanta, tulin laittaan muutaman lainin hauskan ja humoristisen kirjoittajan muistolle. Jos ei uponnut niin näemmä sitten ei uponnut, jaksa kinnata kusipäiden kanssa asiasta joka on päivänselvä.

Olkaa rauhassa.
Kai se ero on meissä siinä että en itse napsi verenpainetta tappiin vaikka sanoisi kuka mitä tahansa...tämä on vain keskustelupalsta. Ja kai sitä olen löytänyt elämääni vähän muuta sisältöä kuin olla kiristelemässä hampaita keskustelupalstoilla.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:^Miten vain, mutta kyllä se ajoittain myös vainajan pilkkaamiselta vaikuttaa. Ei voi mitään, mutta näin.
En halua pilkata vainajaa ja mielestäni en ole niin tehnytkään.
Aikamoiseen paskanjauhantaan olet yltänyt, ei maalaa kaunista kuvaa ei.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:^Miten vain, mutta kyllä se ajoittain myös vainajan pilkkaamiselta vaikuttaa. Ei voi mitään, mutta näin.
En halua pilkata vainajaa ja mielestäni en ole niin tehnytkään.
Aikamoiseen paskanjauhantaan olet yltänyt, ei maalaa kaunista kuvaa ei.
Noo.. Kyseessä oli mies, joka toistuvasti, provosoimatta, uhkasi tappaa ja raiskata perheeni, mm. halkaista lapset ja tämä siis täysin ilman mitään provosointia. Että en siis viitsi teeskennellä mitään. Mutta silti en ole pilkannut häntä hänen kuolemansa jälkeen. Enkä myöskään tappanut häntä, daah!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Noo.. Kyseessä oli mies, joka toistuvasti, provosoimatta, uhkasi tappaa ja raiskata perheeni, mm. halkaista lapset ja tämä siis täysin ilman mitään provosointia.
Sä olet niin tyhmä. Vois repästä tästä provon mutta ei vittu kiinnosta. Mene Dave pois ja pysy, tähän ketjuun sinua ei kaivata.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Surra ei tarvitse, pitää ei tarvitse. Liekö kukaan sellaista edes vaatinut. Palstalla on kuitenkin henkilölle oikeasti läheisiä ihmisiä, joten mielestäni räksytys on mautonta ja loukkaavaa. Ihan yhtä hyvin voisi olla vaikka hiljaa jos niikseen tulee.

En mä menisi livenäkään surijoiden joukkoon räksyttämään sitä sun tätä, tekisin sen privatisti jos siihen olisi aihetta. En sitten tiedä onko muissa piireissä erilaiset tavat.

Toteutan mieluummin omiani, ja katson kieroon toisin toimivia, koska noh hyvä tavat kunniaan.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Kyllä mulla on ymmärrys Daven ylireagointia kohtaan.
Niin mullakin oli jotain 10 sen viestiä taaksepäin. Tää myöhemmän kauden tuotanto on kuitenkin nyt pistänyt vähän miettimään että onko sillä oikeasti joku diodi vinossa empatiantajun suhteen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Internet-tuska kyllä sopii hyvin tähän aiheeseen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kyllä mulla on ymmärrys Daven ylireagointia kohtaan.
Niin mullakin oli jotain 10 sen viestiä taaksepäin. Tää myöhemmän kauden tuotanto on kuitenkin nyt pistänyt vähän miettimään että onko sillä oikeasti joku diodi vinossa empatiantajun suhteen.
No jos täällä olisi koko palstan "hersyvän humoristinen vitsailuosasto" käynyt aukomassa sivulauseessa päätäsi sinulle, vaikka alkutilannekin josta tämä lähti lähenteli juuri Daven koulukiusaamista, niin kyllä lämpenisit sinäkin.
Came here for school, graduated to the high life
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Nergal kirjoitti: Perheeni ja sen tilanteet ei muuten kuulu muuten vittujakaan sinulle. .
Ai miksi ei kuulu. Eikö se olekaan niin helvetin hauskaa ja älykästä huumoria jos se koskee sinun perhettäsi. Daven lapsetkos tällä palstalla oli vaan niitä joita saa halkoa jättikyrvillä?
Minusta on ihan ältsin mageeta ja hauskaa mässäillä kielikuvilla jossa perheesi raiskataan, jauhetaan jauhelihaksi ja syötetään neekereille. Ihan kippurassa nauran ajatukselle. Eikö sinunkin pitäisi?

Tämä ketju on kyllä oikein tuplastandardien huipentuma. Tämän alemmas tai ylemmäs ei voi enää mennä. :nuts:
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kävin eilen vähän liian kovilla kierroksilla. Ahdisti ajatus, että joku jotenkin syyttää mua CB:n kuolemasta. Aika absurdi ajatus, kun en ole tyyppiä koskaan tavannut, ainoastaan vittuillut takaisin kitinässä hänen aloittamassaan flametuksessa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Sori nyt vaan kaikille mutta on taas sellaista ihme tekopyhistelyä ja jeesustelua koko ketju että menee jo halmeen tompankin kanonisoinnin yli.
+1
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä ketju on oiva osoitus siitä, miten kuolema saa ihmiset sekaisin. Jos ja kun Teemu oli niin ihana, niin osoittakaa kunnioitusta hänellä IRL vaikka laittamalla adressi tai muuta vastaavaa. Nimimerkki Crowbar taas oli kaikkea muuta, joten kyseistä nimimerkkiä lienee turha kehua tällä tai muulla palstalla.

Siis hei vittu oikeesti. Jos minä rupeaisin puhumaan uskomatonta paskaa, niin miten sen jälkeen voisin edes itse sanoa, että olenpa säihkyvä sanan säilä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^^^ Joo, kyllä sä Dave vähän liikaa nyt olet ottanut kierroksia. Olet vähän kuin entinen mies, joka ajoi pikkuautollaan tahallaan rekan alle, koska tuli oikealta ja oli perkele periaatteessa oikeassa.

Tämä on kuitenkin siinäkin mielessä Kitinä-identiteettiäni järkyttävä ketju, että toistuvasti joudun itsekseni toteamaan, että selkeintä järjen ääntä edustaa tasaisen varmasti ja koherentisti, kukapas muu kuin Masa. Suoraselkäisessä ja vähän yksitotisessa pohjalaisessa maalaisjärjessä on puolensa: ei tämä ole oikeasti niin monimutkainen vyyhti kuin me muut Masaa lukuunottamatta haluamme syystä tai toisesta siitä tehdä.
Viimeksi muokannut urpiainen, 15.02.2011 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Suvinen kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
No sitten sulle eikä kellekään muullekan luulis olevan kauhea järkytys ja yllätys, jos ne jotka eivät tunteneet Teemua vaan ainoastaan nimimerkin Crowbar ovat ja saavat olla aivan avoimesti sitä mieltä, että ko. nimimerkki oli umpihullu sekopää eivätkä ehkä jaksa itkeä peräänsä haikeasti.
Joo, kyllhän mä ton ymmärrän.

Mutta sitä en ymmärrä kuinka vitun serious business internet nykyään on.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Haemaeraemies kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
No sitten sulle eikä kellekään muullekan luulis olevan kauhea järkytys ja yllätys, jos ne jotka eivät tunteneet Teemua vaan ainoastaan nimimerkin Crowbar ovat ja saavat olla aivan avoimesti sitä mieltä, että ko. nimimerkki oli umpihullu sekopää eivätkä ehkä jaksa itkeä peräänsä haikeasti.
Joo, kyllhän mä ton ymmärrän.

Mutta sitä en ymmärrä kuinka vitun serious business internet nykyään on.
Tässä on se ristiriitainen juttu, että toisaalta sanotaan, että Crowbarin tekstit olivat hersyvää hjuumoria jne ja oikeasti oli hieno mies (=internjetillä ei ole mitään väliä) ja samaan hengenvetoon syytetään mua CB:n kuolemasta, vaikka en ole miestä koskaan edes tavannut irl.

Kuten Suvinen tuossa toi esiin, mä tunsin ainoastaan CB:n ja ainoastaan kitinässä. Kaikki tekstini kohdistuvat kitinän nimerkkiin "Crowbar". Tämän takia on turha ottaa irl-vainajan puolesta herneitä nenään.

Vainaja saattoi olla hieno mies, mutta nimerkki "Crowbar" ei ollut.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:^^^ Joo, kyllä sä Dave vähän liikaa nyt olet ottanut kierroksia. Olet vähän kuin entinen mies, joka ajoi pikkuautollaan tahallaan rekan alle, koska tuli oikealta ja oli perkele periaatteessa oikeassa.

Tämä on kuitenkin siinäkin mielessä Kitinä-identiteettiäni järkyttävä ketju, että toistuvasti joudun itsekseni toteamaan, että selkeintä järjen ääntä edustaa tasaisen varmasti ja koherentisti, kukapas muu kuin Masa. Suoraselkäisessä ja vähän yksitotisessa pohjalaisessa maalaisjärjessä on puolensa: ei tämä ole oikeasti niin monimutkainen vyyhti kuin me muut Masaa lukuunottamatta haluamme syystä tai toisesta siitä tehdä.
Tosiasia on, että aika monen päivä menisi pilalle, jos häntä alettaisiin syyttää tuntemattoman tyypin kuolemasta.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti: Vainaja saattoi olla hieno mies, mutta nimerkki "Crowbar" ei ollut.
Nii-in, niin totean tuolla N sivua sitten, että CB oli paska jätkä, Teemu oli hyvä jätkä.

Dr.Jekyll ja Mr.Hyde parhaimillaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haemaeraemies kirjoitti:Mutta sitä en ymmärrä kuinka vitun serious business internet nykyään on.
Siitä tulee vitun serious businesta, kun käydään louskuttamaan leukoja ja siirtämään nettipaska tosielämän paskaksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Haemaeraemies kirjoitti:Mutta sitä en ymmärrä kuinka vitun serious business internet nykyään on.
Onhan se jos jo rikosilmoituksilla uhkaillaan nettikirjoittajia.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:Tosiasia on, että aika monen päivä menisi pilalle, jos häntä alettaisiin syyttää tuntemattoman tyypin kuolemasta.
Tjaa. Kyseessä on kuitenkin ns. Kitinä-syytös. Lues noita CeDell Davisin viisaita viestejä vähän taaksepäin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Mutta sitä en ymmärrä kuinka vitun serious business internet nykyään on.
Onhan se jos jo rikosilmoituksilla uhkaillaan nettikirjoittajia.
Uhkaillaan-smuhkaillaan. Kaikkea nyt ei tarvi ottaa välittömästi ihan tosissaan, ei edes niitä kaikkein kauheimpia perheenraiskausmolestointi-juttuja. Tuolla pikkukylillä eläessä on tottunut siihen että tappouhkaukset ryydyttävät arkea muutenkin, niin ehkä sen takia mulla on korkea toleranssi tuohon hommaan.

TAI: Olen vaan oikeasti välinpitämätön nilkki. Paha päättää mitä syyttää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Haemaeraemies kirjoitti:Uhkaillaan-smuhkaillaan. Kaikkea nyt ei tarvi ottaa välittömästi ihan tosissaan, ei edes niitä kaikkein kauheimpia perheenraiskausmolestointi-juttuja. Tuolla pikkukylillä eläessä on tottunut siihen että tappouhkaukset ryydyttävät arkea muutenkin, niin ehkä sen takia mulla on korkea toleranssi tuohon hommaan.

TAI: Olen vaan oikeasti välinpitämätön nilkki. Paha päättää mitä syyttää.
Juu juu, koetin vaan kiinnittää huomiota siihen, että kenellehän tässä keskustelussa se netti olikin sitä suurinta tuskaa.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin