Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Minusta se kuulosti surevan ihmisen purkautumiselta aivan väärään paikkaan.
Sama asia sanottuna vähän kauniimmin.
Jos se näin on, niin luulisi sitten jollakulla faktoja paremmin tietävän olevan sen verran munaa, että yyveilisi davelle, että no worries.
Isoja tunteita. Ei silloin ajatella kovin rationaalisesti. Parempi että purkautuu täällä, tai olis purkautunut ennen mustaksi menemistä, kuin jossain muualla. Yyvee Davelle, tai muu vastaava, vois olla hyvä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poliisiammattikorkeassa viikon kurssilla. Meinas mennä suorittamiseksi, kun ei heti netti pelittänyt. Nyt kelpaa :cheer:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Huoh. Yritän päättää jaksanko mobilisoida tämän porukan tuonne jääkauteen ja kylmyydestä hyrisevään autoon.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Taidan pistää pyykit, astiat yms. kondikseen. Vespa, palaan illalla astialle, paremmalla ajalla ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työterveyslekuri haluaa vielä jutella vammoista, seuraava vapaa aika ensi viikon tiistaita. Onneksi ei ole mitään kiireellistä.

Kuinkahan monta peruutettua bussi- ja junavuoroa kotimatkalla osuu kohdalle. Onneksi ei tule kylmä odotellessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Vespa, palaan illalla astialle, paremmalla ajalla ;)
Yeah, mäkin yritän jäsennellä päätäni ;)
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taistellaan sotaa vastaan Westmisterin palacen eessä pieni koppi on..
Missähän se iraqin sota on..

Kuva

Ai että joku on saanut rauhan, ikuista laatua? No can do..
Viimeksi muokannut Niba, 14.02.2011 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Yeah, mäkin yritän jäsennellä päätäni
Niin määki ! Arvelisin osa-alueen olevan sama, mutta kuitenkin jokseenkin eri.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Vesper kirjoitti:Yeah, mäkin yritän jäsennellä päätäni ;)
Joo, jäsentele vaan ihan rauhassa tuohon alle. Vaikka ranskalaisilla viivoilla :wink:
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Nää pakkaset tuli pari-kolme viikkoa liian aikaisin. Ei taas pahemmin syljetä, että on lentopiletit tarpeeksi kauas reisitaskussa. Uusintatentitkin tuli turhan aikaisin, on aika paljon kaikkea muutakin kouluhommaa väännettävänä just nyt, joten ei ehdi paneutumaan tarpeeksi. Teinkin eilen illalla päätöksen skipata tämän iltainen sessio suosiolla ja aloin kertaamaan tosissani perjantaista koitosta varten; täytyy sitten vaan hyväksyä yksi nöyryyttävä nelonen todistukseen, joskin keväällä niitä on luvassa lisää. Kaiken kaikkiaan tulee pieni kiirus saada kaikki pois alta ennen reissua, ja riittääpä sinnekin lukemista jokunen sata sivua. Touhu on kuitenkin jossain määrin asiallisempaa 50 astetta nykyistä lämpimämmässä, pillin toinen pää huulessa ja toinen kookospähkinässä. No niin, nyt jaksaa taas painaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kauhean vihamielinen ilmapiiri täällä tänään...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Joka helvetin ihmispiirissä tuntuu olevan vihamielinen ilmapiiri tänään. Ja muutenkin vituttaa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

musta muumio kirjoitti:Joka helvetin ihmispiirissä tuntuu olevan vihamielinen ilmapiiri tänään. Ja muutenkin vituttaa.
Hyvää ystävänpäivää!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

musta muumio kirjoitti:Ja muutenkin vituttaa.
Mua kans!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Kauhean vihamielinen ilmapiiri täällä tänään...
Ai tänään! :P Voi videlius! Tänään, joooo! Tänään on!

2.
Niin...jos joku sanoo, ettei tahdo tietää kuolinsyytä, on se 95%:sti diivailua.

3.
Angrybirdin pimeä norausjuttu nauratti aivan hervottomasti. Tosin en ollenkaan tiedä onko se tahatonta huumoria vai onko tosissaan. Jokatapauksessa naurattaa...

4.
Urpiainen tuntuu peräti erikoiselta täällä! Kirjoittaa erittäin hyvin ja virheettömästi ja asiansa on sophistikoitunut, perustellen painokas ja monipuolinen, välttäen ylisanoja, ymmärtäen asioita monipuolisesti. Voisitko Urpiainen sanoa, kuka sinä olet? Äidinkielen tohtoritasoa MINUN mielestä.
Siis minä olen suorastaan hieman kade hänen tyylilleen. Itse pyrin tähän, mutta en voi huumorilleni mitään!

5. Kuka hän oikein on. No tietysti...

E n k e l im Me S t a d i n a r s k a
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kävin pankissa. Nyt mullakin on osakesalkku ja kullikortit. Voi jehna, piparia tiedossa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Kävin pankissa. Nyt mullakin on osakesalkku ja kullikortit. Voi jehna, piparia tiedossa.
Noksua jaggen myyntihinnan verran?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tämä meikäläisen kroppa ja nuppi vain niin sekaisin. Salilla pyörii ympärillä hemmetisti hottiksia ja meikälänen ei näe muuta kuin telineessä olevan tangon. Sitten pääsen himaan ja näen tyhjän punkkani niin alkaa panettamaan niin perkeleesti vaikka nuppi keskittyy lähinnä oksun pitämiseen sisällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kävin pankissa. Nyt mullakin on osakesalkku ja kullikortit. Voi jehna, piparia tiedossa.
Noksua jaggen myyntihinnan verran?
Ei onnistu. Ostin Passattia Jaggen myyntihinnan verran.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huoh, nyt se lasku viikonlopun hulinoista tuli.
Toivottavasti tänään liskot ei paljoa kiusaa, ei jaksais yhtään ajatella tiettyjä astioita.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Parisen päivää mökillä tiedossa. Pakkasvaatteet laukkuun ja moottori laulamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Pitsaa, leffaa ja vaimon kainaloa. Mitä muuta sitä voisi vaatia?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^Päivällisvieraita?!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Nergal kirjoitti:Pitsaa, leffaa ja vaimon kainaloa. Mitä muuta sitä voisi vaatia?
No mä voisin vaikka vaatia uutta numbaasi kun ystitoivotukset ei mene perille!!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Boner kirjoitti:
exsu kirjoitti: mutta pidin sitä hienona eleenä läheisiltä. Viimeinen keskisormen kohotus vielä haudan takaa. Kunnon näpäytys, joka osui ja upposi. Arvostan.
Olipa tosiaan vitun hieno ele. Ensin uhkaillaan toisen palstalaisen perhettä tappamisella ja raiskaamiselle, vuosikausia ollaan palstalla kuin vesikauhuinen rakki ja äristää kaikille huutaen vittupääkusipää kuole pois, ja sit viimeisenä hengenvetona laitetaan rikosilmoitus täysin typerästä syystä.

En arvosta paskan vertaa.
Heei, pankaas nyt linkki ketjuun! Yritin etsiä, mutten löytänyt.

Nimim. sossupokeLover <3

Edit: Oops, ilmeisesti vakavampi juttu kyseessä. Luin vasta nyt koko ketjun. Anyway, linkkiä silti, pliis.

Edit: Ei tarviikaan linkkiä, löysin itse.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 15.02.2011 0:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin