Taivas varjele tällaiselta kohtalolta.CeDell Davis kirjoitti:Jåå ja sit ku se auto päättääkin jäädä päiväkodin pihaan, niin sit tulee kylmä. Tosi kylmä.
Maanantai
- Riemumieli
- Kitisijä
Mun on vähän vaikea nähdä, miksi ihmeessä täysin ymmärrettävän kiinnostuksensa ja uteliaisuutensa julkituominen lisätietopyyntöjen muodossa olisi jotenkin erityisen tahditonta tai paheksuttavaa, kun kerran uutinen alunperinkin katsottiin sellaiseksi, että se haluttiin Kitinässä kertoa. Aihe on toki vakava, koskettava ja järkyttävä ja edellyttää poikkeuksellista hienotunteisuutta, mutta muuten tässä tylytyksessä on sellaisella tavalla sisäpiiristelyn makua, että yleensä vastaavalla mekanismilla palstahuomiota hakevat muut tahot.Elppis kirjoitti:Varmasti. Kuuluuko se sulle?Homeboy65 kirjoitti:Tietääkö joku miten Crowbar kuoli?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Hyvin sanottu siellä takarivissä.urpiainen kirjoitti: Mun on vähän vaikea nähdä, miksi ihmeessä täysin ymmärrettävän kiinnostuksensa ja uteliaisuutensa julkituominen lisätietopyyntöjen muodossa olisi jotenkin erityisen tahditonta tai paheksuttavaa, kun kerran uutinen alunperinkin katsottiin sellaiseksi, että se haluttiin Kitinässä kertoa. Aihe on toki vakava, koskettava ja järkyttävä ja edellyttää poikkeuksellista hienotunteisuutta, mutta muuten tässä tylytyksessä on sellaisella tavalla sisäpiiristelyn makua, että yleensä vastaavalla mekanismilla palstahuomiota hakevat muut tahot.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Emmä tiiä, mulla yleensä kiinnostaa tietää miten tutut ja kaverit lähtee. Sen takia vaadin saada käsiini parhaan kaverin kaikki mahdolliset ruumiinavauspaperit, että voin muodostaa aivoihini selvän kuvan. Massiivinen sydänkohtaushan se, jotain todella isoja tukoksia pumpussa oli Jarkko-jäbällä.Elppis kirjoitti:Mä en taas tajua sitä uteliaisuutta, mikä haluaa tietää kuolinsyyn. Miksi se pitäisi tietää?
Son mun utelias luonto..
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 14.02.2011 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
- Riemumieli
- Kitisijä
Kuolema on ihan luonnollinen asia, sitä ei tule tarpeettomasti mystifioida. Samaan tapaan syntymä ja synnyttäminen ovat luonnollisia juttuja, eivät kahdeksansia tai edes tsiljoona biljoonantia ihmeitä.
Ennen asiat sanottiin suoraan. Jos hra 47 kuoli kuppaan, niin lehdessä luki, että hra 47 kuoli kuppaan, eikä kenenkään tarvinnut udella lisää.
Ennen asiat sanottiin suoraan. Jos hra 47 kuoli kuppaan, niin lehdessä luki, että hra 47 kuoli kuppaan, eikä kenenkään tarvinnut udella lisää.
Paras päivä ikinä.
- Stadinarska
- Kitisijä
No olet toki oikeassa parahin Elba, ettei sen tieto ole tarpeellista, mutta arvelisin että ihminen on rakennettu niin, että tällainen elämään olennaisesti liittyvä asia eli kuolema ja syy kiinnostaa aina.Elppis kirjoitti:Mä en taas tajua sitä uteliaisuutta, mikä haluaa tietää kuolinsyyn. Miksi se pitäisi tietää?
Hyvät tavat vain estävät liiallisen utelun ja tästä johtunee se, että asiat jäävät käsittelemättä.
Tässä tapauksessa esimerkiksi asiaa ei ole juuri edes kysytty ja syykin on ilmeinen. Kaikki tuntuvat omaavan oman käsityksen.
Ikävä asia kaikkineen.

Hassua, että juttelin eilen blogissani hieman Kitinäyhteisön yhteisöllisyydestä ja Manaajakin siihen vastasi. Katsokaa ja laittakaa mielipidettä.
Koetan itse lopettaa oman huumorini, jotta lukijakunta ei hermostuisi. Tänään ikäväkseni olen tainnut menettää yhden tukijan, Exsun. Harmittaa sekin.
Mutta en , en puhu nyt itsestäni! Voikaa TE hyvin.
Rauhanenkeli Arskalainen
- Kottarainen
- Kitisijä
Omasta puolestani voin vastata, että koska olen järkyttynyt tapahtuneesta (siinä määrin kuin netin kautta nyt voi olla), niin mieltäni saattaisi helpottaa joku selitys, että miksi näin kävi. Ihan samalla lailla kuin IRL olen halunnut tietää miksi ja miten joku kuoli niin on ollut helpompi käsitellä asiaa, mutta tietysti mittakaava on eri.
En kysyisi kysymystä täällä kuitenkaan julkisesti, koska joku saattaisi siihen vastatakin, ja toisen kuolinsyyn repostelu julkisella palstalla taas olisi mautonta.
En kysyisi kysymystä täällä kuitenkaan julkisesti, koska joku saattaisi siihen vastatakin, ja toisen kuolinsyyn repostelu julkisella palstalla taas olisi mautonta.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- Riemumieli
- Kitisijä
Tämä kysymys ei oikein istu Kitinään.Elppis kirjoitti:Miksi se pitäisi tietää?
Hain kai jotain sellaista, että Homeboylla ei kai ollut osaa eikä arpaa siihen, että koko asia Kitinäjutusteluun tuotiin. Mutta niin vain tuotiin. Ja silloin kai on ihan luonnollista kiinnostua ja tulla uteliaaksi. Enkä vieläkään näe siinä mitään paheksuttavaa. Jos tässä nyt välttämättä jotain haluaa paheksua niin voisi kokeilla tahoja, jotka käyttävät tällaista aihetta vihjailuihin ja tiedon rajaamiseen, eli pahimmanlaatuiseen e-vallantunnepönkittelyyn.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Bussikaistatouhu kuulosti vittuilulta, mutta daven uhkailun linkittäminen kuolemaan ja poliisin sai aikaan minulle sellaisen kuvan, että kuolema ei ole ollut "normaali" ja että syytä tutkitaanexPertti kirjoitti:Jotakin asioitten huolellisesti tekemisestä? Vittuilulta se kuulosti.Boner kirjoitti:Tarkoitin sitä yönmustan ilmoitusta ja sitä seuraavaa viestiä.
Jos sen sijaan kyse oli vittulusta, on se kyllä ehdottomasti halpamaisin vittuilu kitinän historiassa.
Aha.Stadinarska kirjoitti:Mutta en , en puhu nyt itsestäni! Voikaa TE hyvin.
Stadinarska kirjoitti:Hassua, että juttelin eilen blogissani hieman Kitinäyhteisön yhteisöllisyydestä ja Manaajakin siihen vastasi. Katsokaa ja laittakaa mielipidettä.
Koetan itse lopettaa oman huumorini, jotta lukijakunta ei hermostuisi. Tänään ikäväkseni olen tainnut menettää yhden tukijan, Exsun. Harmittaa sekin.
Work like a captain, play like a pirate.
Minusta se kuulosti surevan ihmisen purkautumiselta aivan väärään paikkaan. Tässä yhteisössä se sai vain väärät mittasuhteet. Tai siis yhteisön huomioonottaen, juuri ne sellaiset mittasuhteet kuin vain voi olettaa.exPertti kirjoitti:Vittuilulta se kuulosti.
Jos vastaava purkaus olisi tapahtunut jossain oikean elämän mittasuhteissa, niin miten olisitte reagoineet?