Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:TUli pari vilunväristystä ja oksu ihan yhtäkkiä, lähes väkivaltaisesti. Lämpö 37.9. Mitä ihmettä!? :shock:
Eiks nyt oo liikkeellä jottain vattapöpöö. Eiks niis yleensä viluväretä huolella jos on kunnon pöpö kehossa.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:TUli pari vilunväristystä ja oksu ihan yhtäkkiä, lähes väkivaltaisesti. Lämpö 37.9. Mitä ihmettä!? :shock:
Eiks nyt oo liikkeellä jottain vattapöpöö. Eiks niis yleensä viluväretä huolella jos on kunnon pöpö kehossa.
Niin kai.. katsotaan nyt. Oli pakko vetästä banaania poskeen melkein heti, että pysyy sokerit kondiksessa. Mä saan niin urakalla turpiini tällä hetkellä vatsa-asukkaalta, että sattuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Järkky kuolema.

Kauhea viirus kaatanut sänkyyn vaikki kuumetta ole edes ihan täyttä 39 astetta.

Normaalisti potkin vielä neljänkymmenen kuumeessa ambulanssimiehiä kauemmaksi.

Tämä taitaa vielä olla viruksen aiheuttama, eli ei ole mitään tehtävissä muuta kuin sairastaa pois.

Ja tietysti tauti tuli naiselta.
Kottarainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

huima kirjoitti:Ja tietysti tauti tuli naiselta.
Pusutauti! :h:
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kuumeessa myös, komppailen huimaa lähes identtisellä meriselityksellä. Sunnuntaina alkoi, saapa nähdä miten pitkään saa kävellä pitkin seiniä.
Kirjoitan tätä alasti
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Pää täynnä räkää. Taas.
Johan täs pari päivää on terveenä ollutkin. Täällä duunissa on vähän väliä porukka kipeenä ja kaikilla jotain hengitystie-infektiota? Vaikka edellisessa duunissa oli samalla tavalla porukkaa pienessä tilassa niin ei siellä sairasteltu tällä tahdilla.
Enivei, tulevat tutkimaan ton ilmastointijärjestelmän et onk pöpöi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niskapaukura taas kipeytynyt ja tainnut tulla vielä lukko heti sen alapuolelle.

Olkapääkin rusahti kivasti bussikuskin vetäessä liinat kiinni kun olin juuri vaihtamassa otetta ja oli käsi huonossa asennossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä

Vatsa sanoi itsensä irti ja kehitti jonkin stressiperäisen (kuulemma) suolitulehduksen. Koko yön voihkin ihan väärästä syystä pitkin sänkyä kaksinkerroin, vatsaeliökin protestoi pysymällä hereillä ja potkimalla - potki jo maassa makaavaa :/ Verikokeet otettu, yön oksentelu ei tuottanut haluttua tuotosta pissanäytepurkkiin, joten kuivumaankin ehdin... prkle.

Nyt sit loppuviikko lepoa. Hahah.
Elppis
Kitisijä

^CRP 50 ja leukkarit koholla, joten täti antoi antibiootit jos olo tukaloituu.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elppa ja vauveli voimia!
Ja huimalle kans!
Prepare for the worstest.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

PrööööT !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä oksautti pari kertaa aamupäivästä, nukkunut jo yli neljä tuntia. Itsellä kuume 38 ja kaamea lihassärky. Muita oireita ei ole.
Pulkannaru
Kitisijä

Olo on nuutunut ja 50% puhdista kateissa. Nukuttaa vähän muttei kuitenkaan nukuta.
Nyt ei tarttis minkää taudin tulla ku on lomaviikko tulossa !
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vittu saatana perkele että menin sössimään ton polven uudestaan. Nyt vittu alkaa mennä hermo, perkele!! Vittu perkele jos tästä nyt ei oikeasti tule enää kalua, niin saatana sata varmasti erakoidun saareen kalastamaan, jumalauta!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Polvivaivat onkin kivoja. Tsemppistä, kyllä se vielä siitä, kunhan et rehki liikaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:Taas rintakehä ihan helvetin kipeä. Ei kärsi edes koskettaa rintalastaa. Säteilee myös kylkiin. Pitäisköhän ottaa joku burana kuuri tai jottain. Se on ihan turvonnutkin, mitävit.
Ja tämä se jaksaa vaivata edelleen. Haen kohta kortisoonit jos ei tokene.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Niskapaukura taas kipeytynyt ja tainnut tulla vielä lukko heti sen alapuolelle.

Olkapääkin rusahti kivasti bussikuskin vetäessä liinat kiinni kun olin juuri vaihtamassa otetta ja oli käsi huonossa asennossa.
Niskapaukura ei ollutkaan rasvakasvain vaan "paikallisesti erittäin paljon kertynyt rasvakudoskerros".

Olkapää oli kuulma sisältäpäin hemmetin nätissä kunnossa puntinnostajaksi.

Harmi ettei nuo lausumat auta mitään kipuiluun, katsotaan miten edistyy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mulla on ihan kuolettava finni nenän vieressä :(
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lauantaista lähtien ollut masu enemmän täi vähemmän pipi :cry:
Paska on tiukentunut, aika jännä. Elimistössä on siis joku kumma juttu menossa, täytyy varata sinne sisätautilääkärille vissiin aika.
McJanne
Kitisijä

Ei ole hyvä tämä. Viikko pakkasessa rehkimässä ja treeneissä jumppailtu hullun lailla. Nuupunut uupunut, koskoo jokapaikkaan ja vätystää.
Kirjoitan tätä alasti
Elppis
Kitisijä

McJanne kirjoitti:Ei ole hyvä tämä. Viikko pakkasessa rehkimässä ja treeneissä jumppailtu hullun lailla. Nuupunut uupunut, koskoo jokapaikkaan ja vätystää.
Niin, koska sä et syö kunnon ruokaa vaan eineksiä ja pashkaa!
McJanne
Kitisijä

Elppis kirjoitti:Niin, koska sä et syö kunnon ruokaa vaan eineksiä ja pashkaa!
Kyllä minä uskaltaisin seistä myöskin dieettini takana, mutta vastustan houkutusta alkaa erittelemään.

Pidetään siis periaatteesta "kaikki, missä terveelliset ainesosat on korvattu lisäaineilla (ft. no sugar - no taste)", saa jäädä kauppaan" kiinni.

edit: ja pakkohan se on leuhuuttaa tietenkin vielä, että rakennan ruokani aikapitkälle finelin ravintoarvotaulukoiden mukaan.
Kirjoitan tätä alasti
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Flunssa, taas. Saisi jo riittää.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Sain tänään tulokset seurantakuvista, keuhkoputkimuutos oli poistunut. Olo on varsin helpottunut.

Nyt pitää sitten sinne astmahoitajalle hilpasta, ja rukata allergialääkkeitä. Puuh, menisipä se osa helposti.

Nyt olen ottanut erilaisia coctaileja allergialääkkeitä ja niillä olen saanut lämmönkin laskemaan, joten on sitten varmaan allergiaperäistä reaktiota. Olo on nimittäin hyvä vaikka lämpöä oli jopa 38 ja ylikin.
Pulkannaru
Kitisijä

Panettaa !
Onneksi vknloppu ja loma tulossa.
-
Rauno Räsänen:
Vastaa Viestiin