Huuto.net
No juu. huusin joskus jotain Nokian kännykän kuoria ja kun sain ne, oli tavara ihan surkeaa bulkiroskaa. Annoin palautteksi negat ja myyjä antoi minulle negat koska valitin. Se siis laittoi syyksi että "valittaja. ostaa halpaa ja odottaa alkuperäistä laatua."Vaola kirjoitti:
Annoin neutraalin palautteen, jonka perustelinkin, mutta ostaja veti herneen nenään eikä käsittänyt minkä takia muka.
Kuoret siis kesti tasan yhden kerran käyttää. Sitten ne hajosi
Viimeksi muokannut Boner, 08.02.2011 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Viestit: 3484
- Liittynyt: 14.08.2005 18:34
aah, suomalaisen johtamiskulttuurin kulmakivi, kun hommat menee hyvin ollaan hiljaa, kun hommat ei mee hyvin tullaan valittamaan. Mutta mistään hyvästä ei ikinä koskaan saa kiitellä ketään, koska kissa kiitoksella elää ja kukas sitten töitä enää tekee jos on jotkut kiitokset mielessä?CeDell Davis kirjoitti:että näinhän tän pitikin mennä ja että pitääkö tästä nyt jotakuta vielä erikseen kehua.
Lupaan pyhästi, että jos joskus pääsen mihinkään asemaan, niin teen kaikkeni etten vahingossakaan sorru suomalaiseen johtamiseen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Mä annan aina palautteen. Myyjälle se on viesti että kaikki ok ja tavara perillä. Ostajalle viesti siitä että maksu saapui ja tuote on lähtenyt postiin. Postitan aina samana päivänä kun maksu saapuu tilille, paketit seuraavana päivänä vaikka ilmoitan ilmoituksissa että paketit perjantaisin johtuen postin sijainnista ja ruuhkautumisesta (meillä on kaamea posti, mies joutuu aina jonottamaan 30min. vähintään).
En pidä palautevonkaajista, en vonkaa niitä itsekään. Antakoon tai olkoon antamatta. Noin 30% jää saamatta about. Negat ja neutrit tulee takuupommisti.
Noutoa en käytä kuin isoissa kamoissa kuten huonekalut. En vaan jaksa sitä sopimista jonkun euron bodyn takia :D
En pidä palautevonkaajista, en vonkaa niitä itsekään. Antakoon tai olkoon antamatta. Noin 30% jää saamatta about. Negat ja neutrit tulee takuupommisti.
Noutoa en käytä kuin isoissa kamoissa kuten huonekalut. En vaan jaksa sitä sopimista jonkun euron bodyn takia :D
No en minä kyllä ymmärrä miksi se on vaikeaa. Klikkaa palautteessa kiitettävän ja laittaa tekstikenttään "Kaikki OK". Ei sinne mitään romaania tarvitse kirjottaa..CeDell Davis kirjoitti:Palautteesta sen verran, että liian harvoin muistaa antaa positiivista palautetta.
Viimeksi muokannut Boner, 08.02.2011 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No en kyllä ole :D Mun mielestä kaikkein parasta on jos siihen toimitusehto kohtaan kirjoittaa mitä odottaa ostajalta (maksuaika, noutoaika) ja miten toimii itse myyjänä (postitusaika, postitustapa). Musta tuntuu että sillä välttää parhaiten epäselvyyksiä ja kitkoja.
Mä en muuten tykkää myyjistä jotka haluaa maksun kahden päivän sisällä mutta ilmoittavat postittavansa viikon sisällä. IMO juna kulkee molempiin suuntiin. Jos odotat nopeutta, olet itsekin sitä.
Mä en muuten tykkää myyjistä jotka haluaa maksun kahden päivän sisällä mutta ilmoittavat postittavansa viikon sisällä. IMO juna kulkee molempiin suuntiin. Jos odotat nopeutta, olet itsekin sitä.
Hyvä! Tosin kostopalautteet kertoo enemmän antajastaan kuin saajastaan, joten sinänsä niillä ei ole samalla tavalla merkitystä kuin ansaitulla negapalautteella. Pyrin lukemaan ne negat jokaisen myyjän kohdalla, jos niitä on liian paljon niin jatkan muutenkin matkaa.Vaola kirjoitti:En sentään. Positiivinen palaute pysyi, eli siinä mielessä ei ihan perimmäinen horror-tapaus todellakaan. :)RP kirjoitti:Saitko sä kostona takaisin Vaola?
Noita mainitsemiasi postiennakkovonkuujia on sattunut itsellenikin. En siis käytä tätä postitustapaa. Mutta näille olen sanonut että passaa jos laittaa tuplapostarit etukäteen tilille (jos pakettia ei noudeta niin voin sitten lunastaa sen takaisin itselleni ilman tappiota).
Nyt taitaa olla ensimmäinen kerta kun lähettämäni paketti on joutunut kadoksiin, onneksi on siis paketti seurantakoodilla, on ainakin todiste että lähetetty, ehkä myös löytyy helpommin. Toiseen lajittelukeskukseen loppuu jäljet. Tosin, kaikissa pikkuposteissa ei vissiin ole tapana kirjata paketteja järjestelmään :/
Mä sain negatiivisen palautteen kun myyjällä oli väärä osoite. Sovittiiin että käyn pihasta klo 18 noutamassa, odotin 18.30 asti eikä näkynyt. Oli sillä välin käynyt laittamassa negiksen eikä vastaanottanut s.postilla ihmettelyitä, laittoi vaan että osoite olikin vaihtunut, se siitä.
Paskiainen!!
Paskiainen!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Yksi vittupää laittoi negaa vastapalloon kerran, kun jätti lunastamatta huutonsa ilman järkevää syytä ja laitoin hänelle punaisen papukaijamerkin otsaan. Laittoi vielä minusta jotain kommenttia palautteensa perään malliin "tällaisia tyyppejä on valitettavasti pesiytynyt tännekin nykyisin". Jos olisi asunut lähempänä, olisin harkinnut sinuttelukäyntiä kämpillään. Onneksi plakkarissa on niin paljon plussaa, että ko. paskahousun ininä hukkuu tuuleen. Tympii vain kuunnella/katsella tuollaista, kun itse hoitaa hommat viimeisen päälle kunnolla.
^Hehe, joskus palautteista tosiaan näkee että tunteen paloa on.
Taisin joskus Vaolalle tarinoida siitä miten törmäsin hyväpalautteiseen myyjään jonka ehkä ainoa negatiivinen palaute koostui yhdestä vauvanrätistä jota ostaja ei ollut keskenmenon takia kestänyt lunastaa ja oli sitä myyjälle pahoitellut. Myyjä repi sitten pelihousunsa. Vastauksensa oli jotain tyyliin: "elämässä sattuu ikäviä asioita, huudot pitää silti lunastaa". Hiukan karummilla sanankäänteillä. En missään nimessä huutaisi tuolta myyjältä mitään, en vaikka yhtä herkkuaan kuolasinkin. Ei tämä nyt niin vakavaa saa olla. Törkeä tapaus, hyh. Vastenmielinen jopa.
Olen joskus jättänyt negat antamatta jos on tullut perusteltu syy jättää lunastamatta. Selittelyjä ei yleensä tule vaan radiohiljaisuus.
Mulle tulee ainakin kiva fiilis kun usea huutaja palaa apajille uudelleenkin.
Taisin joskus Vaolalle tarinoida siitä miten törmäsin hyväpalautteiseen myyjään jonka ehkä ainoa negatiivinen palaute koostui yhdestä vauvanrätistä jota ostaja ei ollut keskenmenon takia kestänyt lunastaa ja oli sitä myyjälle pahoitellut. Myyjä repi sitten pelihousunsa. Vastauksensa oli jotain tyyliin: "elämässä sattuu ikäviä asioita, huudot pitää silti lunastaa". Hiukan karummilla sanankäänteillä. En missään nimessä huutaisi tuolta myyjältä mitään, en vaikka yhtä herkkuaan kuolasinkin. Ei tämä nyt niin vakavaa saa olla. Törkeä tapaus, hyh. Vastenmielinen jopa.
Olen joskus jättänyt negat antamatta jos on tullut perusteltu syy jättää lunastamatta. Selittelyjä ei yleensä tule vaan radiohiljaisuus.
Mulle tulee ainakin kiva fiilis kun usea huutaja palaa apajille uudelleenkin.
- Kottarainen
- Kitisijä
- Viestit: 2081
- Liittynyt: 18.01.2011 23:14
Mä annan aina palautteen ja tosi nihkeästi tulee negaa annettua, vaikka joskus olisi ollut aihettakin, vaikkapa lastenvaate ei olisi ollut luvatunkuntoinen. Hyvästä syystä ostonsa peruneelle olen antanut positiivista ennen mutta nyt ei enää oikein voi kun tulee tuo tehomyyräongelma ja joutuu maksamaan provikoita kohteista jota ei ole edes myyty.
Ite hoidan asiat hyvin sekä ostajana että myyjänä. Kerran olen silti saanut yhdeltä aivokääpiöltä negaa kun tyyppi pölli kauppaan kuulumatonta tavaraa mukaansa huutojaan noutaessaan ja soitin perään ihan siivoon sävyyn, jotta ei tämä nyt käy.
Nipot ei itseäkään innosta huutamaan. Omissa kohteissani mainitaan esim. että odotan maksua viikon sisään huudosta, mutta hyväksyn kyllä inhimilliset viiveet enkä anna negaa jos yhteydenpito kuitenkin edes jotenkin toimii ja maksu lopulta ilmaantuu. Samaa toivoisi itsellekin jos jonkun yllättävän käänteen vuoksi ei pystyisikään hoitamaan jotain sovitussa aikataulussa.
Ite hoidan asiat hyvin sekä ostajana että myyjänä. Kerran olen silti saanut yhdeltä aivokääpiöltä negaa kun tyyppi pölli kauppaan kuulumatonta tavaraa mukaansa huutojaan noutaessaan ja soitin perään ihan siivoon sävyyn, jotta ei tämä nyt käy.
Nipot ei itseäkään innosta huutamaan. Omissa kohteissani mainitaan esim. että odotan maksua viikon sisään huudosta, mutta hyväksyn kyllä inhimilliset viiveet enkä anna negaa jos yhteydenpito kuitenkin edes jotenkin toimii ja maksu lopulta ilmaantuu. Samaa toivoisi itsellekin jos jonkun yllättävän käänteen vuoksi ei pystyisikään hoitamaan jotain sovitussa aikataulussa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Viestit: 5971
- Liittynyt: 20.08.2005 23:12
- Paikkakunta: Vantaa
No huhhuh, sadistinen kusipää. Mies/nainen?RP kirjoitti:Taisin joskus Vaolalle tarinoida siitä miten törmäsin hyväpalautteiseen myyjään jonka ehkä ainoa negatiivinen palaute koostui yhdestä vauvanrätistä jota ostaja ei ollut keskenmenon takia kestänyt lunastaa ja oli sitä myyjälle pahoitellut. Myyjä repi sitten pelihousunsa. Vastauksensa oli jotain tyyliin: "elämässä sattuu ikäviä asioita, huudot pitää silti lunastaa". Hiukan karummilla sanankäänteillä. En missään nimessä huutaisi tuolta myyjältä mitään, en vaikka yhtä herkkuaan kuolasinkin. Ei tämä nyt niin vakavaa saa olla. Törkeä tapaus, hyh. Vastenmielinen jopa.
Paras päivä ikinä.
Ostin just äitiysfarkut: myyjä oli laittanut ilmoon että H&M MAMA äitiysfarkut koko 38/170cm. Hakiessani huomautin että on koon 36/165.
"Mä taisain unohtaa vaihtaa sen kun copypeistasin aiemmasta ilmosta"
Minä: "No en mä näihin kyllä mahdu, enkä sori vaan ostakaan"
"Siis mitä? Sä huusit nää niin etköhän sä kyllä ostakin."
Minä: "En, ellei sulla ole antaa tilalle oikean kokoisia."
"Käykö nämä ja kaupan päälle nämä?"
Minä: "Käy!".
"Mä taisain unohtaa vaihtaa sen kun copypeistasin aiemmasta ilmosta"
Minä: "No en mä näihin kyllä mahdu, enkä sori vaan ostakaan"
"Siis mitä? Sä huusit nää niin etköhän sä kyllä ostakin."
Minä: "En, ellei sulla ole antaa tilalle oikean kokoisia."
"Käykö nämä ja kaupan päälle nämä?"
Minä: "Käy!".
The great club outshines the individual, always and forever.
Viime yönä sitten tapahtui tämä ihana tehomyyräksi joutuminen, yllättävää että kusi heti alkumetreillä. Mittari aloitti vasta laskutuksen 108 myynnin kohdalla vaikka sen pitäisi alkaa 101 myynnin kohdalla.
Huomioin myös ihan hyvällä pitkällä kokemuksella, että huudot loppuivat kuin seinään vaikka tällä hetkellä pitäisi käydä kuumimmillaan kun kohteet on sulkeutumassa. Kuumana nimittäin on käynyt eiliseen asti, oikeastaan aika uskomattoman kuumana jälleen kerran.
Saa nähdä miten jatkossa, mutta tällä hetkellä näin.
Mä en vaan pidä tuosta merkistä, ammattimainen myyjä yeah right. Tytsällä ei ole olemassakaan vaatekokoa mistä ei löytyisi yli 100 vaatekappaletta. Ja niitä kokoja menee vuodessa myyntiin ainakin kaksi satsia. Siihen kun lisää kirjat niin tadaa.
En myöskään pidä tuosta laskurista, en nimittäin haluaisi nähdä mitä sinne tuhlaan :D
Huomioin myös ihan hyvällä pitkällä kokemuksella, että huudot loppuivat kuin seinään vaikka tällä hetkellä pitäisi käydä kuumimmillaan kun kohteet on sulkeutumassa. Kuumana nimittäin on käynyt eiliseen asti, oikeastaan aika uskomattoman kuumana jälleen kerran.
Saa nähdä miten jatkossa, mutta tällä hetkellä näin.
Mä en vaan pidä tuosta merkistä, ammattimainen myyjä yeah right. Tytsällä ei ole olemassakaan vaatekokoa mistä ei löytyisi yli 100 vaatekappaletta. Ja niitä kokoja menee vuodessa myyntiin ainakin kaksi satsia. Siihen kun lisää kirjat niin tadaa.
En myöskään pidä tuosta laskurista, en nimittäin haluaisi nähdä mitä sinne tuhlaan :D