Te pohjalaiset olette pahempia liioittelemaan kuin savolaiset.Boner kirjoitti:Viikonlopun jälkeen olen tehnyt tontilla lumitöitä 20 tuntia ja homma on noin puolivälissä.
Maanantai
Kuinni? Mitä mä nyt olen liioitellut?Melnais kirjoitti:Tänään 9:40:Te pohjalaiset olette pahempia liioittelemaan kuin savolaiset.Boner kirjoitti:Viikonlopun jälkeen olen tehnyt tontilla lumitöitä 20 tuntia ja homma on noin puolivälissä.
Viimeksi muokannut Boner, 07.02.2011 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No se oli semmoinen aivopieru. Täytyy rehkiä, että saa tuon suoli 24:n tyypin ennätyksen rikottua.AngryBird kirjoitti:En ymmärrä.Dave kirjoitti:Couch casting?AngryBird kirjoitti:Meille on viime viikon aikana tullut neljä kesätyöhakemusta vaikka kesätyöpaikasta ei ole ilmoiteltu eikä sellaista ole edes tarjolla.
http://en.wikipedia.org/wiki/Casting_couch
Kyllä mä termin ymmärrän. Sitä en miten se mielestäsi liittyy työhakemuksiin, jotka eivät perustu mihinkään.Dave kirjoitti:No se oli semmoinen aivopieru. Täytyy rehkiä, että saa tuon suoli 24:n tyypin ennätyksen rikottua.AngryBird kirjoitti:En ymmärrä.Dave kirjoitti: Couch casting?
No täytyy myöntää, että postaukseni oli huono jopa minun asteikollani.AngryBird kirjoitti:Kyllä mä termin ymmärrän. Sitä en miten se mielestäsi liittyy työhakemuksiin, jotka eivät perustu mihinkään.Dave kirjoitti:No se oli semmoinen aivopieru. Täytyy rehkiä, että saa tuon suoli 24:n tyypin ennätyksen rikottua.AngryBird kirjoitti: En ymmärrä.
"Viikonlopun JÄLKEEN." Viikonlopun jälkeistä aikaa oli tuolloin kulutut 9 tuntia ja 40 minuuttia!Boner kirjoitti:Kuinni? Mitä mä nyt olen liioitellut?Melnais kirjoitti:Tänään 9:40:Te pohjalaiset olette pahempia liioittelemaan kuin savolaiset.Boner kirjoitti:Viikonlopun jälkeen olen tehnyt tontilla lumitöitä 20 tuntia ja homma on noin puolivälissä.
Mulla ja Rahkiksella on tänään tuparit klo 12. Leivoin sitruunajuustokakun. Aamusta asti on ihmisiä rampannut kyselemässä, että joko sitä saa
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kirjoitin pomon pomon pyytämään raporttiin että mulla on liian vähän töitä ja mun parasta taitoa ei pystytä nyt hyödyntämään. Onkohan se koskaan saanu tommosta raporttia 

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Johtuu ehkä siitä että mun morkkistelun kohde istuu huomisesta lähtien muutaman päivän mun luennoilla... Jännittävä jälleennäkeminen edessä siisDave kirjoitti:Eiks morkkistelun pitäisi lisätä työtehoa? Mulla ainakin.Vesper kirjoitti:En pysty keskittymään mihinkään... Phuuh!
*lähettää flashbackin*

Work like a captain, play like a pirate.
Aaaa! Opettaja-oppilas kiellettyä hedelmää!Vesper kirjoitti:Johtuu ehkä siitä että mun morkkistelun kohde istuu huomisesta lähtien muutaman päivän mun luennoilla... Jännittävä jälleennäkeminen edessä siisDave kirjoitti:Eiks morkkistelun pitäisi lisätä työtehoa? Mulla ainakin.Vesper kirjoitti:En pysty keskittymään mihinkään... Phuuh!
*lähettää flashbackin*
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Sain yllättäen extravapaapäivän. Äiteen kyyti on ifluenssassa joten jääkin tänne ainakin yhdeksi extrapäiväksi. Ja kun mummi on kylässä niin tytsää ei paljon äiteen seura kiinnosta! *kuperkeikkoja*
Aion maata, en liikuta kuin sormiani, katson miljoona leffaa. Mieskin sopivasti työmatkalla.
Makuuhuoneeseen, iso kasa syötävää, verhot kiinni ja tadaa nukkuleffa huudettu!
Aion maata, en liikuta kuin sormiani, katson miljoona leffaa. Mieskin sopivasti työmatkalla.
Makuuhuoneeseen, iso kasa syötävää, verhot kiinni ja tadaa nukkuleffa huudettu!
-
- Kitisijä