Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Mä voisin kuvitella sut sortumassa itsekin sellaiseen tunnistamatta asiaa. :D
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:^^ Mä voisin kuvitella sut sortumassa itsekin sellaiseen tunnistamatta asiaa. :D
Not gonna happen. Olen joskus hieman pitänyt peliä erään kollegan kanssa ja opin siitä niin katkerat oppirahat, että en perkele men ikinä heittämään minkäännäköistä väärintulkittavaa juttua yhdellekään naiskollegalle. Katkerat ja kostonhimoiset naiset ovat ovat pahempi myrkky kuin syanidi.
Cavallo
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Boner kirjoitti:Suhtautuuko muut hieman epäilevästi näihin seksuaalisen häirinnän juttuihin?
Mua on joskus häirinnyt se, kun kuuskymppiset mummelit katselevat mua riettaasti.
Boner

Cavallo kirjoitti: kuuskymppiset mummelit katselevat mua riettaasti.
Niin minuakin, 20 vuotta sitten :doh:
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Boner kirjoitti:Suhtautuuko muut hieman epäilevästi näihin seksuaalisen häirinnän juttuihin?
:yo:

Disclaimerina haluan sanoa, että ei töissä pidä epämiellyttävää olla ja jos todella joutuu aktiivisen tällaisen uhriksi niin ei takuulla naurata.

Joskus vaan tuntuu, että näihin on ladattu kaikkea muuta kuin ahdistelua.

Eikös joku joskus määritellyt seksuaalisen häirinnän seuraavasti:

"Toivottu huomio ei-toivotulta henkilöltä"
Came here for school, graduated to the high life
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

14 000 "nuorten syrjäytymisen estäminen", siis ravintolalaskuihin

:D On se, on se!

Tietty Ike ehkä ajattelee, että nuorten naisten syrjäytymistä estää parhaiden heidän syöttäminen ja juottaminen vanhemman valtiomiehen seurassa.
Dave

100 miljoonaa mennyt ja ei mitään valmista

Tätähän minä kitinässä ennustelin joskus 5 vuotta sitten. Sanoin silloin mm. elcolle, että nyt on paljon rahaa liikkeellä, iske kiinni.

Itse en ole ollut tuossa mukana millään muotoa. Harmi!
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dave kirjoitti:Tietty Ike ehkä ajattelee, että nuorten naisten syrjäytymistä estää parhaiden heidän syöttäminen ja juottaminen vanhemman valtiomiehen seurassa.
Erikoista, että Iken ja Tiuran tapauksissa on kyse vaan yksittäistapauksissa, kun taas eräitten toisten kanssa koko puoluetta vaivaavasta roskakasasta, johon yhdistetään oikein valtion tiedotusvälineitten toimesta ihmisiä jotka eivät siihen mitenkään liity.

Toisaalta jälkimmäinen juttu voi olla oikeasti hyväkin juttu näin historian valossa.
Came here for school, graduated to the high life
Teraslilja_m
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Yllätys, yllätys ...
Internet Piracy Boosts Anime Sales, Study Concludes
TorrentFreak kirjoitti:A prestigious economics think-tank of the Japanese Government has published a study which concludes that online piracy of anime shows actually increases sales of DVDs. The conclusion stands in sharp contrast with the entertainment industry’s claims that ‘illicit’ downloading is leading to billions of dollars in losses worldwide.

“Estimated equations of 105 anime episodes show that (1) YouTube viewing does not negatively affect DVD rentals, and it appears to help raise DVD sales; and (2) although Winny file sharing negatively affects DVD rentals, it does not affect DVD sales,” the researchers conclude.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tää kyllä kuulostaa jo aprillipilalta :shock:
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Belg ... 5263595897
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Boner

Aika karua menoa avioeron jälkeen..

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201102 ... 7_ul.shtml
Dave

McDonals'iin ilkivaltaa taas:

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... me_kiinni/

Mistä tässä nyt oikein on kyse?
Boner

Dave kirjoitti: Mistä tässä nyt oikein on kyse?
Jengi on vittuuntunut mäkkärin paskoihin safkoihin?
Dave

Boner kirjoitti:
No tuskin. Eiköhän nää oo jotain itsensä käppyrämäntyyn kahlitsevia risupartoja.
Boner

Dave kirjoitti: Eiköhän nää oo jotain itsensä käppyrämäntyyn kahlitsevia risupartoja.

No ihmekkös kun urpiaista ei ole taas hetkeen näkynyt.
Dave

Google ei enää haastattele mahdollisia uusia työntekijöitään 12–14 kertaa

:nuts:

Ei kyllä kuulosta järkevältä tuo vanha käytäntö. 12-14 haastattelua, sehän sitoo aivan helvetisti resursseja.

Tosin enhän mä rekrytoinnista tiedä.
Boner

:shock: :shock:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020 ... 7_uu.shtml

Pitää ilmeisesti opettaa oma poika ampumaan ja laittaa sille kainalokoteloon 9mm pislari, ennen kuin sitä uskaltaa päästää humputtamaan.

Tosin meidän 14 vuotias ei kyllä takuulla ole lauantaina 04 yksin liikkeellä.

Sairasta menoa.
Manaaja

Boner kirjoitti:
Justhan ne korjas tilanteen tuomalla Double QP:n ja QP:n pekonilla. En nyt oikein ymmärrä miten paljon parempaa safkaa pikaruokahampurilaisketjulta voi odottaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti: Tosin meidän 14 vuotias ei kyllä takuulla ole lauantaina 04 yksin liikkeellä.
:D Oletko nyt ihan satavarma tästä, muistele vaan omaa nuoruuttas, tai jos olit kiltti poika etkä koskaan ikinä tehnyt vanhempien käskyjen vastaisesti tai valehdellut niin sitten siitä tuskin on apua, oman nuoruuden muistelusta meinaan.
Boner

Manaaja kirjoitti:Justhan ne korjas tilanteen tuomalla Double QP:n ja QP:n pekonilla.

No juu. Pakko on silti tunnustaa, että vuosikausia heseä vältellyt ja vihannut hampuristi sai viimeksi rahoilleen parempaa vastinetta hesestä. Myös rolls on ollut parempi.

En käsitä miksi niitä mausteita pitää säästellä niin, että hamppari ei ole kuin rutikuiva leipäkannikka ja pihvi. Ja kehtaavat kaiken lisäksi otaa lisämaksun jos pyytää tuplamausteita. Aunarista moinen peli.
Boner

RP kirjoitti:Oletko nyt ihan satavarma tästä,
Tottakai. Teljen lapset kellariin aina viimeistään pikkukakkosen jälkeen kunnes ovat 25 vuotiaita.
Manaaja

Mjoo, mäkkärillä on perinteisesti ollut tapana poiketen monista muista hamppariketjuista, että hampurilaisten pohjakerrokseen ei tule sämpylän ja pihvin väliin mitään tököttiä. Tämä tietysti nopeuttaa jonkin verran hampurilaisen kasaamista, mutta on noin muuten mielestäni Tosi Iso Virhe.

Mua se ei onneksi ole koskaan haitannut, koska tungen juuri siihen väliin omat chilisoosini ja ripauksen suolaa, että sen känttyräisen saa maistumaan halutulle. Jos ei kotona syö vaan paikan päällä, niin pitää sitten tosiaan tilata se joku chilidippi tms lisähintaan, jonka sinne väliin kaataa.

Toi muuten vituttaa. Varsinkin kun McD ei tarjoa enää nykyään mitään chiliin viittaavaankaan, millä purilaistansa saisi maustaa. Se aiempi chilidippi oli ihan suht ok alkuaikoina ja sisälsi potkua, mutta sitten sitäkin miedonnettiin lähemmäksi ketsuppia. Ja nyt sitä ei ole enää ollenkaan olemassa. :( Tilalle tullut Chipotle ei ole chiliä nähnytkään, joten mieluummin ostaa vaikka Cheddardipin jonka sinne väliin tunkee.

Eiks niihin maustepöytiin vois laittaa suola- ja pippuripussien lisäksi myös kuivattua chiliä pusseissa? Tai edes grillimaustetta niinkuin hesellä?
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ohhoh, ihan lapsuuden hoodeilla, oikeastaan koulutiellä.

Mulla on joki hämärä muistikuva että välittömässä läheisyydessä olisi ainakin aikoinaan ollut jotain kaidemmalle polulle pyrkiville varattuja asuntoja, mutta en tiedä edes että mitä sanoja googlaamalla voisin varmistaa tiedon, tai oliko tuo vain joku lasten silloin keksimä tarina.
Dave

Makuasioista voi kiistellä, mutta onhan se mäkkäri aika monta hampparia myynyt. Eli siis pakostakin tekevät jotain oikein.
Vastaa Viestiin