Meitsi elää omassa maailmassa ja fanittaa käytännöllisyyttä. En tykkää korkeakaulaisista kaatumisriskin takia. En ole onnistunut vielä kaatamaan näitä nykyisiä, mutta joskus se tapahtuu.
Nousi kynnys sen jälkeen kun osti hiukan hintavamman sohvan.
Bluntly kirjoitti: En tykkää korkeakaulaisista kaatumisriskin takia.
Parin vuoden käytöllä, ei kaadu. Huono puoli on astianpesukoneeseen sovittaminen.
Joo. Hyvät ja kauniit lasit. Pitäis ostaa niitä lisää.
"Arki"viinilaseina mulla on ikean megahalvat:
Kaapissa sitten perityt, vanhat venäläiset kristallilasit 1900-luvun alusta.
Ne on niin perkeleen ohuet että ei juuri uskalla käyttää. Mutta kristalli helähtää kauniisti
Jumankukkelis kun olis rahaa mennä huoraaman lasinpuhaltamolle ja saada niin paljon oppia, että pystyisi itselleen tekemään käyttöjutut. Muutaman kerran tullut kokeiltua ja harmittaa ettei tullut ryhdyttyä sille alalle.
Täytynee käydä joskus tuolla lahdentakana eteleänaapurissa katselemassa oikein kunnon kamaa. Sieltä löytyy aivan jumalattoman kaunista lasitavaraa.
Iltapalaksi tänään paistettuja karjalanpiirakoita. Aika pieniä noi on. Kertoo kuulema leipojasta. Jos söis vielä pari..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bluntly kirjoitti:Olen metsästänyt jo monta vuotta hyvää astiastoa, mutta en ole löytänyt. Perunavaasi ja viinilasi ovat ikeasta.
Mut toi on valkoviinilasi. Siellä on punaviinilaseja 50cl vetoisuudella ja kahta eri (tää tai tää) hederligiä 60cl vetoisuudella. Pienestä valkkarilasista punkun juominen on liian homppelia eikä tuo nenäominaisuuksia esille. Tollanen ei nyt vaan vetele, joten korjaa tilanne!
Karjalan sinkkuneitojen paistamia pienehköjä piirakoita ja kuivaa poroa. Nii ja vihanneksia ja juureksia kanssa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.