Torstai-torttu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Must on niin ihkuu tää adamlambert ja sauli. Tai jotenki symppistä, silleen homosti :h:

vaikka ne varmaan onkin aika tyhmiä irl molemmat, ja tuskin se kestää, mut silti.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

On se jotenki joo :h: Ihqudaa!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:^ Miksää sit huudat..? :?
MITÄÄ?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kurkussa pyörii sirkkelinterä ja räkää valuu ulos silmistä ja korvistakin. Eli tällä viikolla ei sitten tarvinnut/-tse urheilla. Sen sijaan väännän makaroonilaatikon, n. eka kokkaukseni tänä vuonna tunamakaroonin lisäksi. Taidan napata seuraavalta ulkomaanmatkalta mukaan, jos nyt en paikallista kokkia, niin ainakin paikallisen ruokareseptikirjan. Makunystyrät eivät ole sopeutuneet viime reissun jäljiltä enää koulun lounasruokalan mössöihin sen enempää kuin omiin tunapasta-bravuureihinikaan. Täytynee vierailla paikallisessa orientaalimarketissa ruokaostoksilla joku päivä.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä ostin tänään chilin. Se ei oo oikein ollu koskaan ns. mun kuppi teetä, mutta terveyshyötyjen takia aattelin antaa sille tilaisuuden. Tässä joku päivä.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Mä ostin tänään chilin. Se ei oo oikein ollu koskaan ns. mun kuppi teetä, mutta terveyshyötyjen takia aattelin antaa sille tilaisuuden. Tässä joku päivä.
Palaat puolen vuoden kuluttua astialle ja kaivat sen sieltä jääkaapin vihanneslokerosta? Alota miedoilla. Porttiteorian mukaan tulet ennenpitkää siirtymään automaattisesti vahvempiin, jos K-kaupalla vaan on hyllyissä mitä diilata.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Mä ostin tänään chilin. Se ei oo oikein ollu koskaan ns. mun kuppi teetä, mutta terveyshyötyjen takia aattelin antaa sille tilaisuuden. Tässä joku päivä.
Palaat puolen vuoden kuluttua astialle ja kaivat sen sieltä jääkaapin vihanneslokerosta? Alota miedoilla. Porttiteorian mukaan tulet ennenpitkää siirtymään automaattisesti vahvempiin, jos K-kaupalla vaan on hyllyissä mitä diilata.
Oletko Kookaupan spånss ORI? Minä en tykkää ilmai SEKSI annetusta
mainoksesta. Stadinarska käy aina Osuuskaupassa.

Muuten hyväksyn vastauksesi. :) Onnea. Ja saat jatkaa, kunhan ei ole liikaa tägiä.

SA
Rakastettu yhteisömme jäsen
Päättäjä pilvessä varvastossut jalassa
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä ostin avocadoja. Harmitti, kun kaikki oli ihan superraakoja, oon huono tossa kypsyttelyssä. Ne joko unohtuu ja mätänee tai sitten en malta odottaa ja vedän raakana. Toisinaan ne saattaa myös mädäntyä raakana, outo kasvi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Lisäksi ne maistuu pahalta, riippumatta kypsyysasteesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lenkillä käyty, hyvin kulki. Suunnon sykevyö meni kiinnilaittaessa paskaksi, hajosi joku kiinni pitävä kynsi tms nystyrä. Eli sellainen tilaukseen huomenna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Mä ostin avocadoja. Harmitti, kun kaikki oli ihan superraakoja, oon huono tossa kypsyttelyssä. Ne joko unohtuu ja mätänee tai sitten en malta odottaa ja vedän raakana. Toisinaan ne saattaa myös mädäntyä raakana, outo kasvi.
Exsu-Aurinko! Olen huolestunut kun et vastannut aurinkoviestiini sinulle torstaina tässä ketjussa noin kymmenen aikaan aamulla!

Eihän tuo nyt maata kaada, mutta kysyn nyt kuitenkin!

Unohda sittenkin, tunnen itseni hassuksi, jota mä ehkä olenkin, heh !

Terveisin

StadinAurinkoArska
Värien keisari
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun mielestä Jutta Urpsukka on aika mukiinmenevän näköinen tossa Harkimon ohjelmassa nyt.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Ei se varsin pahan näköinen oo ikinä ollut mutta pukeutuu tanttavaatteisiin :?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:^Ei se varsin pahan näköinen oo ikinä ollut mutta pukeutuu tanttavaatteisiin :?
Tänään se oli jotenkin rokimpi.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jutta ei oikein tiedä, ollako vanha vai nuori, joten näyttää paskakasalta ja puhumalla kasa vain kohoaa. Siitä on hyvä rakentaa parempaa Suomea.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin