Karitsan paahtopaistia ja wokattuina kesäkurpitsaa ja juureksia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Taitaa mennä muksulle sunnuntaista tunakasvissavujuustomakrulaatikkoa
Ite söin silakkapihvejä sekä perunamuussia päivällä, jospa sitä pärjäis ilman toista lämmintä ateriaa tänään. Tai ehkä ei. Nuivaa.
Just meni kitusiin riisiä, kanaa, kesäkurpitsaa, herkkusieniä ja kirsikkatomaatteja. Kahvakuulien heiluttelun jälkeen sitten lisää muonaa, joko rahkaa tai valkuaismunakasta. Kesäkuntoon, sano.
Vesper kirjoitti:Just meni kitusiin riisiä, kanaa, kesäkurpitsaa, herkkusieniä ja kirsikkatomaatteja. Kahvakuulien heiluttelun jälkeen sitten lisää muonaa, joko rahkaa tai valkuaismunakasta. Kesäkuntoon, sano.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rosépippuri-graavilohta, tummaa leipää, tomaatteja ja kurkkua.
-
Rauno Räsänen:
Pohdiskelen itsetehdyn kasviskeiton ja kaupan maksalaatikon(rusinoilla!) välillä. Taidan päätyä maksaan, ja jos puolukkahillo ois loppu niin karpaloo löytyy, puolukoitakin on muuten pakkasessa..joo tää ois hyvä!
Kokojyväpastaa, pestoa ja sekaan pilkottuja kirsikkatomaatteja. Etu- ja jälkiruoaksi suklaatoffeenappeja, jotka maistuivat eilen pahoilta ja tänään ihan hyviltä. Jaa-a.
Omapyytämää taimenta, ruisleipää, kurkkua ja tomaatteja.
-
Rauno Räsänen: