Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Mä luulin että maksullinen seksi on susta ok, jos ketään ei petetä, loukata jne.

Miten se nyt sitten on.
Se, että minä hyväksyn huoraamisen, ei tarkoita sitä että hyväksyisin pettämisen.

Pointti oli se, että suuri osa palveluiden käyttäjistä menee mielummin maksullisille, kuin alkaa etsimään ilmaista. Maksullisten kanssa homma on varmasti helpompaa ja pienemmällä vaaralla jäädä kiinni.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kas, "poistuin" palstalta koska täällä ei tapahtunut mitään. Kun palasin, aiheutin itse tapahtuman. Toimii.

Moraaliset ongelmat on hyvää ajanvietettä ihmisille, joilla asiat on niin hyvin ettei ole parempaa tekemistä. Moraalisten ongelmien, kuten muidenkin uskonasioiden, käsittelyyn tarvitaan luonnollisesti jokin ylempi auktoriteetti, joka kertoo muilla mikä heidän ajattelussaan menee pieleen. Virkaa hoitaa tässäkin tapauksessa ansioituneesti Manala. Mies, joka tuomitsi vielä jokunen vuosi sitten yhdenillan jutut yms. avioliittoa kevyemmät suhteet pannulle paistumaan, mutta oikeni kuitenkin, kun totesi elämän käyvän helvetin tylsäksi. Lyön chiliruukullisesta vetoa, että tyyppi alkaa juoksemaan huorissa viiden vuoden sisällä.

Jos joku haluaa myydä jotain ja joku ostaa sitä, eikä sivullisia vahingoiteta, kauppa on nähdäkseni kunnossa. Parittaminen ja pakottaminen ovat eri asioita, niillä ei ole mitään tekemistä mainitun vapaan kaupan ja siihen liittyvän eettisen keskustelun kanssa. Ihmisellä täytyy olla oikeus omaan ruumiiseensa, olivatpa muut asiasta eettisesti tahi moraalisesti mitä mieltä tahansa. Asian täytyy olla näin riippumatta ulkopuolisen katselijan moraalisista näkemyksistä. De facto, moralistit haluavat alistaa maailman seksityöläiset oman tahtonsa alle. Kumpi maailma olisi sitten parempi, minun vai moralistin, siitä voidaan kinastella.

Lupaan toisen chiliruukullisen sille, joka pystyy jollain konstilla poistamaan seksin myymisen maailmasta. Kannattaa aloittaa tasapuolistamalla kaikkien ihmisten elinolot maailmassa. Kaikille sama toimeentulo ja samat mahdollisuudet, pohjoismainen hyvinvointimalli kaikkialle. Ei varmaan tule suurena yllätyksenä, ettei seksin myyminen ja ostaminen loppuisi tuolloinkaan maailmasta, vaikkei kenelläkään siihen olisi enää pakottavaa taloudellista tarvetta. Vain piirun verran suurempi yllätys on se, ettei tämän topikin kaltainen jeesustelu loppuisi tuolloinkaan. "Jos joku homma ei toimi mulle, ei se voi toimia muillekaan. Ainakin pyrin varmuuden vuoksi estämään sen, vähintään syyllistän toisin tekeviä. Vain näin minusta tulee heitä parempi ihminen". Moralistin erottaa kuvasta kuin kuvasta helposti: se on se henkilö, joka jauhaa paskaa silloin kun pitäisi tehdä jotain.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Bruce Willisika kirjoitti:"Vain näin minusta tulee heitä parempi ihminen".
En jaksa edes aloittaa tuosta muusta kirjoittamastasi, eikä minulla oikeastaan ole sellaista sanottavaa edes aiheesta, mitä en olisi jo tässä ketjussa aiemmin sanonut.

Tuohon ylläolevaan lauseeseesi puutun kuitenkin, koska se ei todellakaan ole oma motiivini ja tuskin muidenkaan tässä ketjussa prostituutiota vastaan puhuneiden. Oma motiivini vastustaa suurinta osaa prostituutiota kumpuaa ilmeisesti tarpeesta suojella heikompia, olla oikeudenmukainen ja inhimillinen. Aidosta halusta tehdä maailmasta parempi paikka kaikille. Minä näen suurimman osan prostituoiduista uhreina, eikä tuo uhriasema aina ole niin ilmeinen että parittaja on mukana taluttamassa kaulapannasta.

Se on tietysti mahdollista että olen ainakin osaksi väärässä ja että tässä maailmassa on tosiaan ihmisiä, jotka ovat eläneet hyvän lapsuuden ja nuoruuden ja silti tulevat siihen tulokseen että heidän perseensä on halvempi kuin Vuittonin laukku.

Se taas ei ole mahdollista että minulla olisi tarve kiillottaa sädekehääni ja tämän sanon EW:mäisen itsetuntemuksen syvällä rintaäänellä. Minua jossain määrin ärsyttää siis että kirjoitit noin tymästi. Ei mulla muuta.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:Oma motiivini vastustaa suurinta osaa prostituutiota kumpuaa ilmeisesti tarpeesta suojella heikompia, olla oikeudenmukainen ja inhimillinen. Aidosta halusta tehdä maailmasta parempi paikka kaikille. Minä näen suurimman osan prostituoiduista uhreina, eikä tuo uhriasema aina ole niin ilmeinen että parittaja on mukana taluttamassa kaulapannasta.
Esitin postauksessani skenaarion, jonka mukaan kaltaisesi ihmiset eivät muuttaisi mielipidettään, vaikka maailmasta tulisi parempi paikka ja uhriasemaa ei enää olisi. Muuttaisitko?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Bruce Willisika kirjoitti:Esitin postauksessani skenaarion, jonka mukaan kaltaisesi ihmiset eivät muuttaisi mielipidettään, vaikka maailmasta tulisi parempi paikka ja uhriasemaa ei enää olisi. Muuttaisitko?
No en oikeastaan muuttaisi, koska olen jo nyt sitä mieltä, että jos kyseessä tosiaan olisi kahden aikuisen ja henkisesti ja fyysisesti terveen ihmisen aito vapaaehtoinen vaihtokauppa niin asia olisi toki ok siinä mielessä että mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu. Me vaan tulkitaan tämä vapaaehtoisuus tässä täysin eri tavalla. Minusta sinä et näe nenääsi tai oikeastaan penistäsi pidemmälle.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Minä taas en ole oikein vaikuttunut empatiakyvystäsi. Tai ehkä se sinulla on hyvin on/off -sorttista. Tiedä häntä.
No se on tämä kirjallinen viestintä kun ei tunneta. Täällä mielipiteet kärjistyvät ja varmaankin tiedät, että jotkut ovat pehmoja, mutta peittävät sen esittämällä kovaa.
Tätä pitää vielä kommentoida, nimittän Daven empatiakykyä. Toivottavasti Dave et pahastu tällaisesta nettipsykoanalyysistä, mutta en voi vastustaa kiusausta kun tämä on niin kiinnostavaa.

Minä oikeastaan uskon että Dave on varsin empaattinen ihminen, mutta hänellä on toisentyyppinen vika, mitä muistelen hänen aiempia tekstejään. Hänellä tilipussin nuora yhdistyy jollain ihme tavalla suoraan keskushermostoon ja kun joku ulkopuolinen yrittää raottaa sitä rahasäkkiä edes ajatuksen tasolla, niin Daven aivosolut menevät solmuun ja alkavat singuttaa, noin lappalaisittain sanoen. Sitten iskee ahdistus josta seuraa mitä kummallisempia kommentteja.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:Me vaan tulkitaan tämä vapaaehtoisuus tässä täysin eri tavalla. Minusta sinä et näe nenääsi tai oikeastaan penistäsi pidemmälle.
Millä tavalla esittämässäni skenaariossa vapaaehtoisuus ei toteudu?

Mä olen ajatellut prostituutiosta samalla tavalla aina, vaikken ole ko. palveluiden käyttäjä perinteisesti ollutkaan. Minusta sinä et heittelevältä tunne-elämältäsi kykene muodostamaan loogisesti järkeviä mielipiteitä. Päättelen tämän siitä, ettet voi olla niin tyhmä kuin mitä esität. Tämä mielipide ei perustu pelkästään tähän ketjuun, I'm afraid.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Älä turhaan sanaleikistä suutu.

Tästä ei minusta kannata enää jatkaa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:Älä turhaan sanaleikistä suutu.

Tästä ei minusta kannata enää jatkaa.
Millä tavalla esittämässäni skenaariossa vapaaehtoisuus ei toteudu?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Eikö se ole moneen kertaan jo sanottu tässäkin ketjussa?

Köyhän ja kouluttamattoman luultavasti jo alaikäisestä prostituoiduksi kasvaneen thaitytön ja länsimaisen hauskanpitoon keskittyvän kapitalistisian dollarein sinetöity liitto nyt ei vaan ole mikään tasa-arvon ja vapaan tahdon sinfonia.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:Eikö se ole moneen kertaan jo sanottu tässäkin ketjussa?

Köyhän ja kouluttamattoman luultavasti jo alaikäisestä prostituoiduksi kasvaneen thaitytön ja länsimaisen hauskanpitoon keskittyvän kapitalistisian dollarein sinetöity liitto nyt ei vaan ole mikään tasa-arvon ja vapaan tahdon sinfonia.
Tätä mä just tarkoitin. Mutta kokeillaan vielä kolmannen kerran:

Millä tavalla esittämässäni skenaariossa vapaaehtoisuus ei toteudu? Puhutaan siitä jälkimmäisen chilipurnukan arvoisesta maailmanparantumisesta. Jos et lue näitä keskusteluja, niin älä myöskään kommentoi niitä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Ai. Luulin että tarkoitit sitä sinun Thaimaan skenaariota.

Sillä lailla ei esim. välttämättä toteudu jos siinä ei huomioida osapuolten taustoja ja henkistä terveyttä. Taloudellinen tasa-arvo kun ei vielä poista sitä etteikö voisi taustalla olla vaikka insestiä, raiskauksia, pahoinpitelyä lapsena tai aikuisena tms. Tutkittu tosiasia ymmärtääkseni on, että huomattavan usealla seksityöläisellä on taustalla nimenomaan seksuaalisuuteen liittyviä vakavia traumoja. Mutta jos tarkoitit ihanteellista maailmaa, jossa kaikilla on perusasiat hyvin, niin silloin uskoakseni vapaaehtoisuus toteutuu. Tuskin tosin enää maksettu seksi kuin hyvin harvoin, mutta siihen minulla ei olisi enää nokan koputtamista.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:siihen minulla ei olisi enää nokan koputtamista.
Noniin. Thaimaan matkaoppaani oli aiemmin työskennellyt tarjoilijana, mutta paska liksa oli alkanut ottaa kupoliin. Rahalla kyllä eli, muttei todellakaan rikastunut. Insestistä tuskin oli kyse, koska sattumoisin tapasin molemmat vanhempansa; faija kokkasi katukeittiössään ja mutsinsa oli myyjänä jossain halpahallissa (olisin mielelläni jättänyt tapaamatta, tilanteet olivat hieman kiusallisia). Tuskin se niitä olisi mainostanut, jos olisi niitä paossa. Eli kyseessä oli hyvin perinteinen tapaus daamista, jota raha kiinnostaa mutta paskahommat ei. Samanlaisia tapauksia on Suomessakin, täällä heitä kutsutaan "luksuseskorteiksi" ja harva tyyppi taitaa olla erityisen huolissaan heidän hyvinvoinnistaan, koska voidaan katsoa heidän työskentelevän prostituoituina puhtaasti omasta valinnastaan ja preferenssistään rahaan.

Toki kuilu omani ja matkaoppaani elintason välillä on silti suuri, mutta en mä silti näe, että käyttäisin hänen tilaansa jotenkin hyväkseni; parannan hänen muutenkin siedettäviä elinolojaan hänen valitsemallaan tavalla. Asia olisi eri, jos tietäisin tämän tarvitsevan rahan elääkseen. Silloin en pystyisi edes harkitsemaan mitään intiiminpää tuttavuutta hänen kanssaan, tuntisin vain sääliä ja luultavasti antaisin rahaa ilman halua saada vastapalveluksia (tuota tunnetta tämäkin tapaus kyllä pyrki käyttämään hyväkseen, mutta mm. ostokäyttäytymisensä paljasti asian oikean laidan, joten säälipisteitä ei valehtelijalle herunut). Noin on kerran aikaisemmassa elämässäni käynytkin. Mulla lienee siis vain huomattavasti keskivertoa suurempi penis, kun en kerran näe sitä pidemmälle. Tyydyn tähän tuomioon. Hyvä kuitenkin, että mm. sinä tiedät asiat mua paremmin.

Typeryksille (Manala) tiedoksi, etten tietenkään ole tästä matkaoppaasta mitään sen kummempaa pidempiaikaista seuralaista hakemassa. Preferoin kaikilla mittareilla mitattuna ihan kotimaista maksutonta seuraa.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tässä oli äsken Kottaraisen vastaus, mutta se mystisesti katosin kun olin lainaamassa sitä.

Sinä siis kuitenkin oletat tietäväsi asiasta enemmän kuin minä ja että minä olen todennäköisemmin asiassa väärässä kuin sinä. Millä perusteella?

Toiseksi: se, millä motiiveilla kuka tahansa muu maailman prostituoiduista on liikkeellä, ei ole minun murheeni eikä liity mitenkään tähän nimenomaisen keskustelun kontekstiin, jonka aiheena on minä&hän. Kysymyshän kuuluu, mikä on se erityisen moraaliton teko, jonka tapauksessa tein?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:Moraaliset ongelmat on hyvää ajanvietettä ihmisille, joilla asiat on niin hyvin ettei ole parempaa tekemistä. Moraalisten ongelmien, kuten muidenkin uskonasioiden, käsittelyyn tarvitaan luonnollisesti jokin ylempi auktoriteetti, joka kertoo muilla mikä heidän ajattelussaan menee pieleen. Virkaa hoitaa tässäkin tapauksessa ansioituneesti Manala. Mies, joka tuomitsi vielä jokunen vuosi sitten yhdenillan jutut yms. avioliittoa kevyemmät suhteet pannulle paistumaan, mutta oikeni kuitenkin, kun totesi elämän käyvän helvetin tylsäksi. Lyön chiliruukullisesta vetoa, että tyyppi alkaa juoksemaan huorissa viiden vuoden sisällä.
Mikä kunnia! Paljostakos haluaisit lyödä vetoa? Mitään avioliittoja kevyempiä suhteita en ole koskaan tuominnut, joten äläpä viitsi jauhaa paskaa. Olen joskus todennut että yhdenillanjutut eivät ole mun forte, ja voin todeta sen ihan yhä edelleenkin. Jos joillekin muille on, se ei ole multa pois.
Ihmisellä täytyy olla oikeus omaan ruumiiseensa, olivatpa muut asiasta eettisesti tahi moraalisesti mitä mieltä tahansa. Asian täytyy olla näin riippumatta ulkopuolisen katselijan moraalisista näkemyksistä.
Ainoa vaan että huorahan nimenomaan myy/vuokraa/ulkoistaa oikeuden omaan ruumiiseensa transaktiota vastaan, jolloin oikeudesta omaan ruumiiseen luovutaan. Tokihan jokainen saa halutessaan vaikka silpoa itseään, mutta et sinä oikeutta huoran iholle saavuta ilman seteleitä.
"Jos joku homma ei toimi mulle, ei se voi toimia muillekaan. Ainakin pyrin varmuuden vuoksi estämään sen, vähintään syyllistän toisin tekeviä. Vain näin minusta tulee heitä parempi ihminen".
:D Meinaatko ihan tosissasi että ihminen joka pyrkii perustellusti olemaan olematta opportunisti, on automaattisesti tekopyhä moralisti?
Moralistin erottaa kuvasta kuin kuvasta helposti: se on se henkilö, joka jauhaa paskaa silloin kun pitäisi tehdä jotain.
Huh, ei onneksi osunut. Minähän nimittäin teen jo jotain hyvin konkreettista asian eteen: Jätän ostamatta maksullisia palveluja. Niitä palveluja kun luodaan ainoastaan kysynnällä.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bruce Willisika kirjoitti: mikä on se erityisen moraaliton teko, jonka tapauksessa tein?
Rikoit illuusion siitä, että prostituoitujen palveluita käyttävät vaan ihmiset jotka muuta eivät saa.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Mitään avioliittoja kevyempiä suhteita en ole koskaan tuominnut, joten äläpä viitsi jauhaa paskaa. Olen joskus todennut että yhdenillanjutut eivät ole mun forte, ja voin todeta sen ihan yhä edelleenkin. Jos joillekin muille on, se ei ole multa pois.
Älä puhu paskaa. Jos se ei ole sun juttusi, niin sä tuomitset sen. Ihan samalla tavalla kuin tuomitset tässäkin ketjussa kaikki maksullisissa käyneet kaikissa mahdollisissa tapauksissa. Kaikki on niin ihanan mustavalkoista, kun kaaliin ei mahdu kuin oma napa.
Manaaja kirjoitti:
Ihmisellä täytyy olla oikeus omaan ruumiiseensa, olivatpa muut asiasta eettisesti tahi moraalisesti mitä mieltä tahansa. Asian täytyy olla näin riippumatta ulkopuolisen katselijan moraalisista näkemyksistä.
Ainoa vaan että huorahan nimenomaan myy/vuokraa/ulkoistaa oikeuden omaan ruumiiseensa transaktiota vastaan, jolloin oikeudesta omaan ruumiiseen luovutaan. Tokihan jokainen saa halutessaan vaikka silpoa itseään, mutta et sinä oikeutta huoran iholle saavuta ilman seteleitä.
Kiva, että toistit sanomani. Yrititkö sisällyttää tuojon jonkin kannanotonkin? Kaupanteon tunnusmerkki on nimenomaan, että omistusoikeudesta kaupattavaan kohteeseen luovutaan ja kauppa on pätevä, jos myyvä henkilö on oikeustoimikelpoinen. Se, että myyjä on itse päättänyt kauppatavaran, tai tarkemmin ottaen kysehän on jonkin sorttisesta vuokrauksesta, olevan oma ruumiinsa, ei tee hänestä oikeustoimikelvotonta, vaikka kovasti pyritte vakuuttelemaan, että ko. transaktion molemmat osapuolet ovat vääjäämättä jonkin kaliiberin vammaisia tai hyväksikäyttäjiä/uhreja.
Manaaja kirjoitti:
"Jos joku homma ei toimi mulle, ei se voi toimia muillekaan. Ainakin pyrin varmuuden vuoksi estämään sen, vähintään syyllistän toisin tekeviä. Vain näin minusta tulee heitä parempi ihminen".
:D Meinaatko ihan tosissasi että ihminen joka pyrkii perustellusti olemaan olematta opportunisti, on automaattisesti tekopyhä moralisti?
Ei automaattisesti. Olet saavuttanut tittelisi vuosikausien aktiivisella työskentelyllä sen eteen. Ei kai se nyt mikään salaisuus ole, että sä olet mielestäsi ainakin ihan vähäsen muita parempi ja ihan pikkuruisen enemmän oikeassa, vaikka kyse olisi puhtaasti mielipideasiasta? Reagan-henkinen moraalinen enemmistö, joka päättää muiden puolesta, mikä on aina eniten oikein.
Manaaja kirjoitti:
Moralistin erottaa kuvasta kuin kuvasta helposti: se on se henkilö, joka jauhaa paskaa silloin kun pitäisi tehdä jotain.
Huh, ei onneksi osunut. Minähän nimittäin teen jo jotain hyvin konkreettista asian eteen: Jätän ostamatta maksullisia palveluja. Niitä palveluja kun luodaan ainoastaan kysynnällä.
Sä olet eri reilu kaveri. Nostan hattua erinomaiselle suoraselkäisyydellesi. Sä pelastat vielä maailman. Jos paskanjauhamiseltasi vain ehdit. Mies, joka ei saa edes dieettiään toimimaan neuvoo muita, kuinka tulee elää - tai saada dieettinsä toimimaan. Halloo...
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Jätän ostamatta maksullisia palveluja. Niitä palveluja kun luodaan ainoastaan kysynnällä.
Kumpikohan oli ensin. Seksillä kauppaa käyvä nainen, vai seksiä ostava mies?

Toisekseen, kuinkahan monessa taloudessa vaimo käyttää seksiä kiritykseen ja kauppatavarana? On meinaan taittu aika monta keittiöremonttiakin hankkia laittamalla sakset kiinni.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Bruce Willisika kirjoitti: Mies, joka ei saa edes dieettiään toimimaan neuvoo muita, kuinka tulee elää - tai saada dieettinsä toimimaan. Halloo...
Ihanan asiaankuulumatonta. Miten ihmeessä Manalan dieetti liittyy moraalifilosofisiin kysymyksiin? Onnittelut osoittamastasi asia-argumenttien loppumisesta tässäkin kohdassa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Boner kirjoitti:Toisekseen, kuinkahan monessa taloudessa vaimo käyttää seksiä kiritykseen ja kauppatavarana? On meinaan taittu aika monta keittiöremonttiakin hankkia laittamalla sakset kiinni.
Ihanan kliseistä. Montako keittiötä oot joutunut hankkimaan?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti:Ihanan kliseistä. Montako keittiötä oot joutunut hankkimaan?
En ainuttakaan. * tarpeetonta
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Boner kirjoitti: En ainuttakaan. Monestiko olet itse käyttänyt seksiä kiristyskeinona saadaksesi tahtosi läpi?
En kertaakaan. Otoksemme on toki aivan liian pieni vielä kliseesi epätodeksi osoittamiseen, mutta pahaa pelkään että näin se menisi isommallakin otoksella.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Sori olin tällä kertaa nopee.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:
Ihanan asiaankuulumatonta. Miten ihmeessä Manalan dieetti liittyy moraalifilosofisiin kysymyksiin? Onnittelut osoittamastasi asia-argumenttien loppumisesta tässäkin kohdassa.
Manalan kanssa ei voi käydä asiakeskustelua. TJEU: viikonpäiväketju.

Omat asia-argumenttisi loppuivat jo tosin aikaisemmin, kun näemmä vedit pois kokonaisen postauksesi. Miksi näin?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Bruce Willisika kirjoitti: Omat asia-argumenttisi loppuivat jo tosin aikaisemmin, kun näemmä vedit pois kokonaisen postauksesi. Miksi näin?
En jaksanut kinata kanssasi kun emme kuitenkaan pääse näkemyksissämme yhtään lähemmäksi. Tympi lisäksi aggressiivinen, henkilökohtaisuuksiin menevä tyylisi, johon olisin luultavasti keskustelua jatkaessani uponnut itsekin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Vastaa Viestiin