Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kävisitkö huorissa jos se olisi edullista ja siihen olisi hyvänoloinen tilaisuus?

Olen nainen, been there, done that. Would do again.
0
Ei ääniä
Olen nainen, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
4
12%
Olen nainen, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
11
32%
Olen mies, been there, done that. Would do again.
9
26%
Olen mies, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
5
15%
Olen mies, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
5
15%
Ihan sama, antakee nyt edes maksusta jos ette säälistä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 34

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:No koska ostaminen on helpompaa, eikä mua kiinnosta mitkään mahdolliset suostuttelut, etsimiset ja tunnepitoiset mahdollisuudet.
Ostaminen tekis tästä jotenkin kylmää - samat mietteet ollut joskus, siis sama vaihtoehto. Mutta aina olen tullut tulokseen että en usko toisen naisen olevan kummankaan tuttu, muuten tulis "välikäsiajatuksia".
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Taidan sittenkin olla miesten vähemmistössä tässä. \o/
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Taidan sittenkin olla miesten vähemmistössä tässä. \o/
Hyväxikäyttäjä, sika!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin siis 6 on joko tehnyt jo, tai tekisi. 3 ei tekisi = vähemmistö.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt sä pelaat noilla vaihtoehdoilla, huijarisika!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sä osaa laskee, torvi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lähtökohtaisesti en haluaisi ostaa seksiä.

Mutta jos tulisi eteen tilanne, jossa pitäisi ostaa seksiä, niin en haluaisi sitä sellaiselta tyypiltä johon ei ilman rahan liikkumista olisi mahdollisuutta. Tuntuisi turhan nöyrältä sellainen. Ennemmin sitten sellaiselta, jonka kanssa voisi olla muutenkin luontaisasti ja tässä tapauksessa raha nyt vain sattuisi liikkumaan.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

exsu kirjoitti:Ennemmin sitten sellaiselta, jonka kanssa voisi olla muutenkin luontaisasti ja tässä tapauksessa raha nyt vain sattuisi liikkumaan.
Meinasin jo kompata jotakuta aiemmin, mutta tää kuulosti lopulta oikeimmalta. Kuten jo toisaalla mainostin, en maksaisi pelkästä seksistä, koska rajahyöty ja -kustannukset ei vaan kaupassa kohtaisi. Tämä johtuu pitkälti siitä, että 1)rimaa laskemalla/poistamalla saisin seksiä lähes milloin vain ja 2)toisen osapuolen haluttomuus lähikontaktiin vähentää omaa nautintoani tilanteessa merkittävästi. Kaupan syntymiseen tarvitaan siis pelkän panos-tuotos(input-output)-suhteen lisäksi toimiva kokonaispalvelukonsepti.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Kävin äänestämässä, että otanta kasvaa.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Yllättävän moni on ostanut seksiä :shock:
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Olen mä käynyt punaisten lyhtyjen kadulla. Olin niin hirveessä känässä ettei ne halunneet mua :( Normi suomalainen sika.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Kyllähän niitä ostajia on, tunnen itsekin useamman. Useimmille riittää kai silti kertakokeilu. Kaikkien ei tarvitse edes kokeilla ja kuulun tuohon viimeiseen ryhmään.

Jatkan nyt tähän ketjuun seksiturismiretosteluketjun aiheesta. Masa siinä väitti jotain sellaista, että mies joka ei halua ostaa seksiä, valehtelee. Nyt oli pakko kysyä sitten omalta mieheltä vielä, että voisiko se kuvitella jossain tilanteessa ostavansa seksiä. Vastasi että ei, ja että eikö se jo riittävästi kerro, että kahdesti on tultu Prahassa tarjoamaan ja hän on sanonut ei kiitos. Toisen kerran tilanne oli vielä se, että olivat poikien kanssa reissussa ja seurueeseen oli tarttunut myös paikallinen nainen, joka alkoi sitten kaupata palvelujaan. Kaveri yritti sanoa miehelle, että ota nyt se blowjob, hän maksaa. Ei halunnut. Ihmekös jotkut pitävät vähintään puolihomona.

Homous ei silti ole ainoa selitys tapahtuneelle. Kysyin että miksi ei, niin vastasi että se vaan tuntuu väärältä ja hänen kävi niitä sääliksi, varsinkin sitä toista joka oli selvästi jossain aineissa.

Kamalan lapsellista varmaan joidenkin mielestä mutta mä olen tosi iloinen siitä että mulla on tuollainen mies. Onhan hänessäkin ne miinuspuolensa, joista varmaan ainakin osan exPerttikin muistaa, mutta ainakaan ei ole mikään täysi empatiavammainen ja yrittää toimia niin kuin on oikein. Minusta se on hieno piirre ihmisessä että yrittää miettiä mikä on oikein ja toimia niin, vaikkei se aina suoraan omaa välitöntä mielihyvää palvelisikaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille? Että miksi sellainen prostituutio on hyväksyttävää, mutta joku muu ei. Kysyy epätietoinen pöndeltä.
Work like a captain, play like a pirate.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:Mutta jos teoretisoidaan, että olisin Mr. Single, niin saattaisin ehkä kenties mahdollisesti joskus ostaa Reilun Kaupan -prostituutiopalvelun. Mielenkiinnosta.
Komps tälle. Tosin epäilen, että markkkinatasapaino on sellainen, että minun haluamani palvelun laatu olisi tuloihini nähden liian kallista.

En ole kovin helppo ihminen, enkä halua ollakaan. Satunnaisen seuran löytäminen olisi sinkkuna todennäköisesti varsin hankalaa. Pidän seksin ostamista rehellisempänä ja moraalisesti hyväksyttävämänä kuin baariteatterin esittämisen.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille? Että miksi sellainen prostituutio on hyväksyttävää, mutta joku muu ei. Kysyy epätietoinen pöndeltä.
Minusta ei milloinkaan, eikä ole hyväksyttävää.

Terveisin,

Päänipo
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille? Että miksi sellainen prostituutio on hyväksyttävää, mutta joku muu ei. Kysyy epätietoinen pöndeltä.
Ei yhteiskunta katso, että seksi olisi vammaiselle perustarve, joka tulee taata. Tämä voidaan päätellä siitä, että sosiaaliturva ei kata seksipalveluiden kustannuksia.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Haemaeraemies kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Yritin muokata tuota aiempaa viestiä heti perään ja vehje sanoi ettet voi heti postata uudelleen, odota 5 sekuntia, tms. Tarkoittaako tämä että minut on norattu?
Ei, tänne koodattu järjestelmä että liian typerät postaukset jää filtteriin..
Hihii, noin vähän arvelinkin. Pyrin jatkossa Niban, SA:n ja Ydinvoimamiehen tasolle.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille?
Tuo väite nyt ei koskaan ole kestänyt vettä. Ei tuollaista palvelua voi kukaan vaatia takaamaan.

Kieltäminen ei kuitenkaan ole mikään pakollinen vaihtoehto takaamiselle. Voidaan aivan hyvin sallia osto/myynti ja antaa markkinoiden hoitaa vammaisten tarpeiden tyydyttäminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei kai sitä kukaan vaadikaan, mutta tässäkin ketjussa se on nähty hyväksyttävänä prostituution muotona. Kun käsittääkseni vaikkapa se, että kaikki asiakkaat olisi jatkossa vammaisia tmv. ei kuitenkaan poista prostituution lieveilmiöitä. Jos nyt mm. parittamista ja ihmiskauppaa voi lieveilmiöiksi kutsua.
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille?
Tuo väite nyt ei koskaan ole kestänyt vettä. Ei tuollaista palvelua voi kukaan vaatia takaamaan.
No ellei tässä olisi tätä moraalista aspektia, niin toki yhteiskunta tuon maksaisi. Sehän on selvä. Kattaahan sos. turva monia asioita, joita ei voi pitää ehdottoman välttämättöminä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:No ellei tässä olisi tätä moraalista aspektia, niin toki yhteiskunta tuon maksaisi. Sehän on selvä. Kattaahan sos. turva monia asioita, joita ei voi pitää ehdottoman välttämättöminä.
Ei sosiaaliturva itse asiassa kata moniakaan yksilöityjä juttuja. Esim. toimeentulotuella voi nytkin ostaa seksiä, viina ja huumeita, jos sitä vapaata osaa haluaa sellaiseen käyttää.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Ei kai sitä kukaan vaadikaan, mutta tässäkin ketjussa se on nähty hyväksyttävänä prostituution muotona.
Tuon argumentin ainoa tarkoitus on nostaa esiin kieltäjien perustelut, jolloin päästään kyseenalaistamaan myös kieltäminen yleisemmin. Nythän seksin ostaminen on kielletty argumentilla 'koska ei mä en haluu et se on sallittua'.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RP kirjoitti:No koska ostaminen on helpompaa, eikä mua kiinnosta mitkään mahdolliset suostuttelut, etsimiset ja tunnepitoiset mahdollisuudet.
*yhtyy*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille? Että miksi sellainen prostituutio on hyväksyttävää, mutta joku muu ei. Kysyy epätietoinen pöndeltä.
Kaupungin järjestyssäntöjen mukaan ei yhtään sen hyväksyttävämpää kuin kenellekään muullekaan ja toiseksi ihmettelen, miksi juuri vammaisryhmille pitäisi seksipalveluiden osto hyväksyä nimenomaan sen vamman vuoksi? Aivan kuin vammaiset eivät voisi muuten harrastaa seksiä saatika elää parisuhteessa? Tai ylipäätään toteuttaa seksuaalisuuttaan millään muotoa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ei kiinnosta maksaa sellaisesta jota saa ilmaiseksikin. Ja tuskin se sen laadukkaampaa olisi.
Vastaa Viestiin