Lomamatkaretostelua
- Riemumieli
- Kitisijä
Taas kaikki on jo sanottu, olen voimallisesti Kottaraisen ja nowan linjalla. Matkaopaspalvelut (jätetään siis seksiosuus pois) kuulostivat hyvältä, eiköhän ne olisi saanut ostettua ilman penetraatiotakin. Multa tyrkytetty prostituutio vie matkustushalut, ei tee mieli matkata Thaimaahan ja taannoin Ghana karsiutui listalta saman ongelman vuoksi. Tää voi tietysti jonkun mielestä olla pään pistämistä pensaaseen eikä valinta prostituutiota vastaan mutta näin meillä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Muistelen joskus lukeneeni (olisiko ollut) unkarilaisen prostituoidun kommentin (taisi siellä taas joku ahdasmielinen pohjoismaalainen) unkarin gp:n yhteydessä olevista pillukylistä, että tämä seksin myyminen loppuu kyllä heti kun kellään miehellä maailmassa ei enää seiso.
Came here for school, graduated to the high life
Thaimaa on kaunis maa jossa on hyvin helppo välttää seksiturismialueita. Kyllä sitä pitää ihan tietoisesti mennä alueelle jossa niitä tarjotaan. Juuri seksiturismia vastustavienhan sinne pitäisi lähteä ja tarjota paikallisille tuloja normaalin matkailuelinkeinon kautta.Melnais kirjoitti:Taas kaikki on jo sanottu, olen voimallisesti Kottaraisen ja nowan linjalla. Matkaopaspalvelut (jätetään siis seksiosuus pois) kuulostivat hyvältä, eiköhän ne olisi saanut ostettua ilman penetraatiotakin. Multa tyrkytetty prostituutio vie matkustushalut, ei tee mieli matkata Thaimaahan ja taannoin Ghana karsiutui listalta saman ongelman vuoksi. Tää voi tietysti jonkun mielestä olla pään pistämistä pensaaseen eikä valinta prostituutiota vastaan mutta näin meillä.
Ollessani Thaimaassa olen törmännyt seksiturmismiin kahdesti, toisen kerran mennessämme ihan tietoisesti Bangkokin paheiden alueilla joka on ladyboykatuineen turistinähtävyys siinä kuin Amsterdamissakin ja yhdellä pienellä saarella, jonne nuoret ruotsalaistytöt tulivat kuhertelmaan paikallisten rantagigoloiden kanssa.
Paljoa enempää et voisi enää analogiassasi mennä metsään. En todellakaan ostaisi hierontapalveluita jos joku kotona hieroisi. Toisekseen seksi vakikumppanin kanssa on takuulla laadukkaampaa ja parempaa aikamoisella marginaalilla kuin jonkun maksullisen kanssa räveltäessä.Boner kirjoitti:Miksi ostat hierontapalveluita jos joku kotonasi hieroo sinua? Pakkohan sen hieronnan on olla yhtä laadukasta ja hyvää kuin maksullisillakin, joten miksi ostaa, kun saa muutenkin?Manaaja kirjoitti:Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa, jos saisi muutenkin?
No tunnen muutaman nuorehkon miehen jotka on täällä Suomessa käyttänyt maksullisia palveluja. Molemmat on semmosia että saa kyllä ilman rahaakin, ilman suurempaa vaivaa.
No toisen kanssa olen keskustellut asiasta enemmänkin, toisen vain pintapuolisesti. Olen aika lailla siinä käsityksessä että "laadukkuus" ei sinänsä ole oikea sana kuvaamaan seksin ostoa. Se on tosiaan siinä runkkauksen ja oikean panon välissä.
Siellä vaan tyydytetään tarpeet helposti, vaivattomasti ja nopeasti. Ei mulla ole epäilystäkään että olisivat valehdelleet sanoessaan ettei se sinänsä laadukasta ole. Eikä aina varsinkaan taidokasta. Ei niillä ollut siihen mitään syytä kun ei ole kyse mun omista kumppaneista vaan ihan frendeistä.
Taitoa ja laatua saa sitten ihan normaalista seksisuhteesta tai parisuhteesta.
No toisen kanssa olen keskustellut asiasta enemmänkin, toisen vain pintapuolisesti. Olen aika lailla siinä käsityksessä että "laadukkuus" ei sinänsä ole oikea sana kuvaamaan seksin ostoa. Se on tosiaan siinä runkkauksen ja oikean panon välissä.
Siellä vaan tyydytetään tarpeet helposti, vaivattomasti ja nopeasti. Ei mulla ole epäilystäkään että olisivat valehdelleet sanoessaan ettei se sinänsä laadukasta ole. Eikä aina varsinkaan taidokasta. Ei niillä ollut siihen mitään syytä kun ei ole kyse mun omista kumppaneista vaan ihan frendeistä.
Taitoa ja laatua saa sitten ihan normaalista seksisuhteesta tai parisuhteesta.
Höpöhöpö. Täysin rinnastettavissa. Sama kuin vaihtaessasi autoosi öljyt. Pystyt tekemään sen itsekin, mutta maksat siitä mieluusti jollekin.Manaaja kirjoitti: Paljoa enempää et voisi enää analogiassasi mennä metsään.
Mistäs tiedät. Oletkos kokeillut?Manaaja kirjoitti:. Toisekseen seksi vakikumppanin kanssa on takuulla laadukkaampaa ja parempaa aikamoisella marginaalilla kuin jonkun maksullisen kanssa räveltäessä.
Väität siis että se kotona oleva peruspirkko osaa samat temput kuin alalla vuosia ollut syväkurkku?
RP kirjoitti:Olen aika lailla siinä käsityksessä että "laadukkuus" ei sinänsä ole oikea sana kuvaamaan seksin ostoa. Se on tosiaan siinä runkkauksen ja oikean panon välissä.
Minä tiedä monta jannua joka on käynyt maksullisissa. Jossain saksan reisulla jannut painuivat "kylpylään", maksoivat muutaman tunnin ilosta muutaman kympin ja viettivät aikaansa hyvännäköisten neitojen kanssa saunoen, juoden, hieroen ja naiden. Oli kuulemma helvetin hauskaa.
En yhtään epäile.
Sitä vaan notta mitä luultavammin se pro osaa hommat huomattavasti paremmin kuin se peruspirkko, jos nyt peruspirkko edes suostuu sitä suuhunsa ottamaan. Ja toisekseen se pro voi näyttää marilynmonroelta, kun taas peruspirkko esapakariselta.RP kirjoitti:^No en ymmärrä. Peruspirkko imee munaa vuosikaudet ilman rahaa, maksullinen nainen taas vuosikausia rahan kanssa.
Viimeksi muokannut Boner, 27.01.2011 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ No eikö se ole ihan oma häpeä jos ottaa sinne kotiin pakarisen näköisen peruspirkon, eh. Itseään siitä syyttää saa. Tai jonkun taitamattoman jamitänäitä perusteita vielä oli. Ihan vaan mielenkiinnosta.
Uskon kyllä että naiden, saunoen, hieroen ja mitä vielä on helvetin hauskaa. En muista tapausta jolloin ei olisi ollut. Tosin nämä ei ole tapahtunut maksullisten kanssa vaan ihan kaveripiirissä silloin joskus nuorena, villinä ja vapaana.
En siis osaa vieläkään nähdä eroa. Ei mulla maksullista seksiä vastaan ole yhtikäs mitään, kunhan otetaan muutama juttu pois laskuista. En mä vaan näe siinä jotain ihmeellistä erilaista glooriaa :D
Uskon kyllä että naiden, saunoen, hieroen ja mitä vielä on helvetin hauskaa. En muista tapausta jolloin ei olisi ollut. Tosin nämä ei ole tapahtunut maksullisten kanssa vaan ihan kaveripiirissä silloin joskus nuorena, villinä ja vapaana.
En siis osaa vieläkään nähdä eroa. Ei mulla maksullista seksiä vastaan ole yhtikäs mitään, kunhan otetaan muutama juttu pois laskuista. En mä vaan näe siinä jotain ihmeellistä erilaista glooriaa :D
Niin, kaikkien habitus ei riitä pokaamaan itselleen vaikka tällaista settiä:RP kirjoitti:^ No eikö se ole ihan oma häpeä jos ottaa sinne kotiin pakarisen näköisen peruspirkon, eh. Itseään siitä syyttää saa. Tai jonkun taitamattoman jamitänäitä perusteita vielä oli.
http://www.sexwork.net/girl/6060
No sulle ehkä seksin harrastaminen naisen kanssa on sama asia kuin öljyn vaihtaminen elottomaan metallikimpaleeseen. Onnea nyt vaan kovasti.Boner kirjoitti:Höpöhöpö. Täysin rinnastettavissa. Sama kuin vaihtaessasi autoosi öljyt. Pystyt tekemään sen itsekin, mutta maksat siitä mieluusti jollekin.Manaaja kirjoitti:Paljoa enempää et voisi enää analogiassasi mennä metsään.
Kyllä, olen kokeillut seksiä uusien kumppaneiden kanssa. Kumppaneiden, joille olen ollut mies numero 1. ja kumppaneiden joille olen ollut mies numero 150. Seksi ei koskaan ole ekalla kerralla niin hyvää kuin mitä se on pidempään harjoiteltuna saman ihmisen kanssa.Boner kirjoitti:Mistäs tiedät. Oletkos kokeillut?Manaaja kirjoitti:Toisekseen seksi vakikumppanin kanssa on takuulla laadukkaampaa ja parempaa aikamoisella marginaalilla kuin jonkun maksullisen kanssa räveltäessä.
Väität siis että se kotona oleva peruspirkko osaa samat temput kuin alalla vuosia ollut syväkurkku?
Tottakai ihminen joka on nussinut tuhatta voi omata paremman keskiverron käsityksen siitä mistä keskiverto kumppani keskiverrosti pitäisi, mutta ei se silti tule lähellekään sitä tasoa eikä laatua mitä yhdessä harjoittelemalla saavutetaan.
Lisäksi väitän, että niihin "temppuihin" vaaditaan yleensä luottamusta, ja se luottamus syntyy ajan kanssa ihmiseen. Väitän siis että tutun partnerin kanssa on helpompi heittäytyä irstailemaan rajatilaseksiä kuin tuntemattoman, ellei ole valinnut kumppanikseen aivan eri planeetalta tulevaa ihmistä.
Jos "peruspirkko" harrastaa seksiä päivittäin parisuhteessa, miksi se olisi yhtään vähemmän taitava hommassaan kuin se ammattilainen?
Joko mulla on kovin väärä kuva keskivertoprostituoidusta Suomessa tai sitten Masalla on. Ainakaan ne eivät kohtaa.Boner kirjoitti: Niin, kaikkien habitus ei riitä pokaamaan itselleen vaikka tällaista settiä
Keskustelussa on muutenkin sellainen hassu sävy, että toisen puolen argumentit liittyvät moraalisiin kysymyksiin ja toisen siihen, mitkä asiat ovat kivoja ja mitä asioita olisi kiva omistaa vaikka ei ole rahkeita. En oikeastaan edes käsitä miten tästä voi muodostua keskustelu.
Kyse on palvelun ostamisesta. Joku rakastaa autoaankin niin paljon, ettei anna kenkään muun koskea siihen.Manaaja kirjoitti: No sulle ehkä seksin harrastaminen naisen kanssa on sama asia kuin öljyn vaihtaminen elottomaan metallikimpaleeseen. Onnea nyt vaan kovasti.
No jos kaikki naiset olisivatkin makuuhuoneessa kuin Jenna Jameson, olisi maksullisille paljon vähemmän kysyntää.Manaaja kirjoitti: Jos "peruspirkko" harrastaa seksiä päivittäin parisuhteessa, miksi se olisi yhtään vähemmän taitava hommassaan kuin se ammattilainen?
Toisekseen mukana on myös mielihalut, fantasiat ja fetissit. Peruspirkko ei kasvata pitkiä sääri, isoja rintoja, tai vaikka muutu blondista bruneteksi puhelinsoitolla.
Minusta kyse on toisen seksuaalisuuden ostamisesta.Boner kirjoitti:Kyse on palvelun ostamisesta.Manaaja kirjoitti: No sulle ehkä seksin harrastaminen naisen kanssa on sama asia kuin öljyn vaihtaminen elottomaan metallikimpaleeseen. Onnea nyt vaan kovasti.
Thank god I've had better.Boner kirjoitti:No jos kaikki naiset olisivatkin makuuhuoneessa kuin Jenna Jameson, olisi maksullisille paljon vähemmän kysyntää.
Nii joo. Senhän takia ne huorat on, kun oma akka ei muutu pitkäsäärisemmäksi, isotissisemmäksi tai bruneteksi puhelinsoitolla. Mäkin joskus ajattelin että seuraavaks ois kiva nussia jotain isotissistä ja seuraavaks blondia ja sillee. Mut sit huomasin et olin nussinu ne eri vaihtoehdot läpi jo about kakskymppisenä. En siis oikeen ymmärrä et miks haluisin enää seksiä kokeilunhalusta erilaisia ruumiinosia, kehonkoostumuksia ja hiustenvärejä kohtaan.Boner kirjoitti:Toisekseen mukana on myös mielihalut, fantasiat ja fetissit. Peruspirkko ei kasvata pitkiä sääri, isoja rintoja, tai vaikka muutu blondista bruneteksi puhelinsoitolla.
Semantiikkaa.Manaaja kirjoitti: Minusta kyse on toisen seksuaalisuuden ostamisesta.
No jos sä vaikka haluat seuraavaksi kaksi naista samaan sänkyyn, naida persauksiin tai kulkea hevoshäntäinen aunustappi persauksissa ja toimia 2 metrisen jättiläisnaisen ratsuna.Manaaja kirjoitti:. En siis oikeen ymmärrä et miks haluisin enää seksiä kokeilunhalusta erilaisia ruumiinosia, kehonkoostumuksia ja hiustenvärejä kohtaan.
Ikinä ei tiedä miten mielihalut muuttuvat, joten never say never. Silloin saattaa käydä niin, että oma eukko sanoo: "hyi saatana mikä pervo sä olet, en varmana!"
No sehän on palvelua että saa käyttöoikeuden jonkun muun ihmisen seksuaalisuuteen. "Anna satku, niin sat kaivaa mun toosaa ja mä feikkaan kuin Jenna Jameson" Helppoa.Manaaja kirjoitti:Siis... Susta on sama asia ja pelkkää sanoilla leikkimistä että ostetaanko palvelu vai ostetaanko oikeus jonkun ihmisen seksuaalisuuteen?Boner kirjoitti:Semantiikkaa.Manaaja kirjoitti: Minusta kyse on toisen seksuaalisuuden ostamisesta.
Viimeksi muokannut Boner, 27.01.2011 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.