Sulla on vielä käytämätä 2 lomapäivä.
Mut tiedusti planmillista ei näkyy oikeata määrä, kun siellä lauantaita sisällä ei ole. Näkee loma-ajat mitä olet laittanut.
t.Tiiu
Lumi ja jää on aika perseestä, ainakin jos on yhtä epävarmatassuinen kuin minä. Jalassa on hyväpohjaiset popot, mutta siltikin meinaa olla turvallaan siinä missä korkokenkäjakkupukuhottikset painaa täysillä.
Piti mennä kouluun. No, melkein meninkin, mutta elämäni ensimmäistä kertaa hormonit veti pidemmän korren. Onko mulla jo jotkut vaihdevuodet kun tällä tavalla kramppaa ja särkykin säteilee?!
Kotimatkalla kävin sitten vähän kaupoilla. Kallis "koulureissu".
Klassinen menopaussioire lienevät kuumat aallot, joten kyse on ehkä jostain muusta. Toki jos kostuminen on vaikeaa/vituttaa/seksuaalisia haluja ei ole, niin kannattaisi käydä tsekkaamassa hormonitasot. Voiteet yms. auttavat, joten ei kannata liikaa kiusata itseään.
Riemumieli kirjoitti:Klassinen menopaussioire lienevät kuumat aallot.
Sinänsä ei mitenkään hauska ilmiö omalle kohdalle sattuessa, mutta kyllä nauratti jälkikäteen kun miehen viisikymppinen äiti tuossa jokunen kesä sitten voivotteli yht'äkkistä kuumuutta: "Miten tänne tuli jotenkin niin kamalan kuuma, eikä aurinkokaan enää paista suoraan, eikö teidän mielestä täällä oo jotenkin kauheen kuuma?" Vaihdettiin siinä miekkosen kanssa sitten vaan merkittäviä katseita, ei ollut pokkaa kummallakaan siinä tilanteessa heittää itsestäänselvyyttä ilmoille
Riemumieli kirjoitti:Klassinen menopaussioire lienevät kuumat aallot, joten kyse on ehkä jostain muusta. Toki jos kostuminen on vaikeaa/vituttaa/seksuaalisia haluja ei ole, niin kannattaisi käydä tsekkaamassa hormonitasot. Voiteet yms. auttavat, joten ei kannata liikaa kiusata itseään.
Kiitti hei! Hyvin kostuu ja panettaakin, mut aika usein myös vituttaa. Onks se joku ensioire?!
Mut ja mun sänky on nussittu puhki. Huomenna pojan kummisedän kans hakemaan sänkyyn uudet pohjat ja kiskot...viime yö meni kolmistaan yhdellä puhkinussitulla patjalla olkkarissa. Ei pojan kummisetää mukana. Onneks saahaan uudet patjatkin.
Siivousurakka alkakoon, pikkumiehen syntsäpileet lauantaina ja tää muuttokaaos on helvetistä.