Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

SikaMika kirjoitti:. Kaveri nappasi travelguiden heti ekana iltana matkaan, mulla kun ei ole pahemmin ollut tuon suuntaista kiinnostusta niin kiroilin pari ekaa iltaa tekemisen puutetta. Päätin lopulta, että murjottaminen saa luvan loppua koska hauskaahan sinne oltiin menty pitämään, joten palkkasin pätevän oloisen risteilyemännän muutamaksi päiväksi vahvuuteen mukaan. Daamit tuli hyvin juttuun meidän kanssamme ja keskenäänkin, joten hommat alkoi sutjaantumaan hyvin. En hommannut kertaakaan koko reissun aikana edes karttaa ja kaikenlainen turistin uunottaminen loppui kuin seinään, kun matkaoppaat neuvottelivat reissuhinnat yms. valmiiksi kohdilleen. Tuli myös tutustuttua paremmin paikalliseen ruokakulttuuriin, kun tyypit loihtivat kojuista raahaamistaan ties mistä otuksista illallisia ihan omaan piikkiinsä. En tänä päivänäkään tiedä mitä kaikkea tuli suuhun pantua (ei mitään leidiboy läppää, kiitos!)
:o

Siis minkälainen systeemi tämä oli. Sisältyikö/olisiko sisältynyt myös nesteiden vaihto palveluihin ja eikö ole vähän outoa maksaa seurasta?

Mä silloin Thaimaassa katsoin noita risteilyemäntien kanssa liikkuvia miehiä vähän säälien.
Vittusaatananperkele

Viesti Kirjoittaja Vittusaatananperkele »

Dave kirjoitti:
Siis minkälainen systeemi tämä oli. Sisältyikö/olisiko sisältynyt myös nesteiden vaihto palveluihin ja eikö ole vähän outoa maksaa seurasta?

Mä silloin Thaimaassa katsoin noita risteilyemäntien kanssa liikkuvia miehiä vähän säälien.
Pattayalla ei ole pahemmin poikamiehelle tekemistä iltaisin, jos pelkkä viinanjuonti ei kiinnosta - ja eihän se kiinnosta edes kotimaassa. Päivisin matkaoppaat toimivat tosiaan matka- yms. kulttuurioppaina ja öisin voi sitten harrastaa hieman kansainvälisempää kulttuuria, jos siltä tuntuu.

Toki mäkin katsoin noita hieman epäsuhtaisia, käsi kädessä käveleviä pariskuntia aluksi huvittuneena, ja katson vieläkin. Moni paskamahaisista gubbeista näyttää juuri siltä, että kyseinen mesta on ainoa paikka maailmassa jossa lohkeaa piipparia. Itseäni en saa oikein osumaan samaan sapluunaan, joten en jaksa omaa toimintaani siinä(kään) mielessä sen kummemmin hävetä. Huoletonta hauskanpitoa, sano. Eli jokseenkin samaa touhua kuin täälläkin, tosin parilla pikku erotuksella: Pattayalla voi huojentua tietäen, ettei vastapuolella ole turhia tunteita pelissä ja paikallinen maksullinen seura tulee halvemmaksi ylläpitää kuin kotimainen maksuton.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Vittusaatananperkele kirjoitti:Huoletonta hauskanpitoa, sano. Eli jokseenkin samaa touhua kuin täälläkin, tosin parilla pikku erotuksella: Pattayalla voi huojentua tietäen, ettei vastapuolella ole turhia tunteita pelissä ja paikallinen maksullinen seura tulee halvemmaksi ylläpitää kuin kotimainen maksuton.
:jee:

Ota ensikerralla Gattaca mukaan ja näytä sillekin miten elämästä voi nauttia.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Boner kirjoitti:
Vittusaatananperkele kirjoitti:Huoletonta hauskanpitoa, sano. Eli jokseenkin samaa touhua kuin täälläkin, tosin parilla pikku erotuksella: Pattayalla voi huojentua tietäen, ettei vastapuolella ole turhia tunteita pelissä ja paikallinen maksullinen seura tulee halvemmaksi ylläpitää kuin kotimainen maksuton.
:jee:

Ota ensikerralla Gattaca mukaan ja näytä sillekin miten elämästä voi nauttia.
Miksi Gattaca ei ole jo tilannut itselleen postimyyntivaimoa Thaimaasta?
Nehän on juuri sen ihannenaisen mallisiakin mitä se on vuosikaudet huudellut :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Boner kirjoitti: :jee:

Ota ensikerralla Gattaca mukaan ja näytä sillekin miten elämästä voi nauttia.
Tää äijä kans messiin sparraajaksi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Eikös ne ole väärää rotua tai jotain sen tapaista muistan G-miehen selittäneen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Pulkannaru kirjoitti:^^
Eikös ne ole väärää rotua tai jotain sen tapaista muistan G-miehen selittäneen.
Saattaa olla. En ole niin kovin tarkasti lukenut sen postauksia :P

Mutta jos tyyppi on niinkin kipeästi piparin puutteessa, ei luulisi rodun olevan kynnyskysymys.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Siksipä aikannan hänelle thai-vaimoa ehdottelin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuota minäkin olen ihmetellyt, miksi Gat ei edes lomaile Thaimaassa? Mies kuin mies saa ihan luksuskohtelun, ei vaan kertavarville vaan vaikka koko viikoksi. Ja vielä hyvin nuorennäköiseltä misulta, jolla on pystytisut!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

AngryBird kirjoitti: Miksi Gattaca ei ole jo tilannut itselleen postimyyntivaimoa Thaimaasta?
Koska se vaatisi aktivoitumista ja sen kanssa pitäisi vielä jotain puhuakin. Entisella mallilla pääsee helpommalla.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Lolita kirjoitti:Tuota minäkin olen ihmetellyt, miksi Gat ei edes lomaile Thaimaassa? Mies kuin mies saa ihan luksuskohtelun, ei vaan kertavarville vaan vaikka koko viikoksi. Ja vielä hyvin nuorennäköiseltä misulta, jolla on pystytisut!
Ja penis!
Kirjoitan tätä alasti
Vittusaatananperkele

Viesti Kirjoittaja Vittusaatananperkele »

^Kyllä varmaan peniskateus ja äidin antama ulkonaliikkumiskielto pitävät Gat-pojan Suomen kamaralla. Monella paikallisella "tytöllä" on isompi ja useammin laukeava kuin Gatilla ja matkarahoillakin saisi niin monta Mallua, Jallua ja lihapiirakkaa, että reissun vaihtoehtoiskustannukset ovat miljuunakerholaiselle sietämättömät.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kuva
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti: :jee:

Ota ensikerralla Gattaca mukaan ja näytä sillekin miten elämästä voi nauttia.
Huorissa juoksemalla? Voi morjens jos tohon tarttis joskus alentua.
Vittusaatananperkele

Viesti Kirjoittaja Vittusaatananperkele »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti: :jee:

Ota ensikerralla Gattaca mukaan ja näytä sillekin miten elämästä voi nauttia.
Huorissa juoksemalla? Voi morjens jos tohon tarttis joskus alentua.
Olet sitä mieltä, että se voisi heikentää Gattacan mielenterveyttä?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti: :jee:

Ota ensikerralla Gattaca mukaan ja näytä sillekin miten elämästä voi nauttia.
Huorissa juoksemalla? Voi morjens jos tohon tarttis joskus alentua.
Eihän siellä mitään huorissa ole juostu, vaan vietetty aikaa matkaoppaan kanssa. Daa ah!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittusaatananperkele kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti: :jee:

Ota ensikerralla Gattaca mukaan ja näytä sillekin miten elämästä voi nauttia.
Huorissa juoksemalla? Voi morjens jos tohon tarttis joskus alentua.
Olet sitä mieltä, että se voisi heikentää Gattacan mielenterveyttä?
Eikös se kokeillut sitä jo? Ei tuntunut ainakaan auttavan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä on suunnitteella kesälomamatka. Kohteena on Pohjois/Luoteis-Italia ja Etelä-Ranska. Suunnitelmissa on lentää Nizzaan, vuokrata sieltä auto ja ajaa sillä ensin Italian puolelle muutamaksi päiväksi. Siitä sitten Ranskaan rannikkoa pitkin hieman sisemmäksi viinialueille. Loppuun vielä päivä tai pari Nizzassa.

Ystäväpariskunta vielä arpoo lähtevätkö matkaan, joten tarkempia suunnitelmia ei ole vielä tehty.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

^ Kirjavinkki: Hemingwayn Käärme paratiisissa
Nyt penikseni on fantastinen!
Vittusaatananperkele

Viesti Kirjoittaja Vittusaatananperkele »

^^^Gattacan ongelmat on niin syvällä sen päässä, ettei niihin taida auttaa mikään, kun ei lanttumaakarikaan kerran kelpaa.

Itse olen lähes koko ikäni suhtautunut negatiivisesti maksulliseen seksiin, koska en ole saanut fiilareita haluttomasta harjoitusvastuksesta. Olen kuitenkin onnistunut hieman petraamaan tuon mielenvikani suhteen ja alkanut keskittymään enemmän omaan "suoritukseeni". Homma menee miellyttävyydessään jonnekin runkkauksen ja oikean panon välimaastoon. Pelkästä seksistä en halua maksaa nykyäänkään, matkaoppailu yms. käänsi kelkan viime reissulla maksun puolelle.

Jottei kenellekään jäisi epäselväksi, niin mun motiivini matkata juuri tuonne päin maailmaa on taatun auringonpaisteen, halvan hintatason ja suht' huokeiden lentojen kombo. Huoria löytyy ihan tarpeeksi täältäkin.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Vittusaatananperkele kirjoitti:matkaoppailu yms. käänsi kelkan viime reissulla maksun puolelle.
Sähän teit vaan friidulle palveluksen. Ilman sua se olisi joutunut jonkun Yabban näköisen ja kokoisen leluksi.. Sitä paitsi, maassa maan tavalla niinku.
Vittusaatananperkele

Viesti Kirjoittaja Vittusaatananperkele »

Boner kirjoitti:
Sähän teit vaan friidulle palveluksen. Ilman sua se olisi joutunut jonkun Yabban näköisen ja kokoisen leluksi.. Sitä paitsi, maassa maan tavalla niinku.
Tässä tapauksessa ainakin kyllä. Kyllähän niillä aina on äiti sairaalassa ja kylän ainoa vesipuhveli tekee kuolemaa, jolloin länsimainen rahoitus on ehdoton edellytys selviytymiselle. Mutta kun sitten koittaa palkkapäivä, niin kyllä ne bahtit aika nopsaan uppoaa vaatteisiin ja laukkuihin yms. välttämättömyyksiin.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Piti kirjailla yo. nikillä tasan yksi viesti. Kun nyt kerran repsahdin ja lollasin, niin ajattelin hieman siivota nimimerkkiäni.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittusaatananperkele kirjoitti:Itse olen lähes koko ikäni suhtautunut negatiivisesti maksulliseen seksiin, koska en ole saanut fiilareita haluttomasta harjoitusvastuksesta. Olen kuitenkin onnistunut hieman petraamaan tuon mielenvikani suhteen ja alkanut keskittymään enemmän omaan "suoritukseeni". Homma menee miellyttävyydessään jonnekin runkkauksen ja oikean panon välimaastoon.
Kuulostaa kauheen romanttiselta. Jos vielä saa painaa ilman kumia niin sehän on melkein kuin oikea tyttöystävä. Susta tulee vielä hyvä oppipoika jollekin niistä Paskamaha-Penoista. 15 vuotta ja 15 kiloa lisää niin aletaan lähestyä sweet spottia!
Pelkästä seksistä en halua maksaa nykyäänkään, matkaoppailu yms. käänsi kelkan viime reissulla maksun puolelle.
No, jokainen tavallaan. Tää on mun korvaan vähän sama kuin sanoisi ettei ole vielä täysin epätoivoinen, ainoastaan puoliksi.
Jottei kenellekään jäisi epäselväksi, niin mun motiivini matkata juuri tuonne päin maailmaa on taatun auringonpaisteen, halvan hintatason ja suht' huokeiden lentojen kombo.
Kerrohan auringonpaisteellesi terveisiä. Be happy endinggg!
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sialle nostan hattua siitä, että harvalla miehellä kestää kantti puolijulkisesti kertoa käyneensä huorissa.
Vastaa Viestiin