Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Ainakin toimeentulotuki on käsitykseni mukaan sellainen, josta vähennetään KAIKKI.
Yhdelle ystävälleni kävi niin, että häneltä lähtikin yllättäen sovittu kesäduunipaikka alta ennenkuin se edes ehti alkaa. Vuokra oli kuitenkin maksettava jne, joten hän laittoi hakemuksen toimeentulotukea varten vireille. Sossusta sanottiin samoin tein että käsittelyyn menee ainakin kuukausi, joten ystäväni lainasi vuokrarahat isältään. Tämän lisäksi hän oli lupautunut toimimaan teatterilippujen lunastajana ystävilleen, jotka olivat laittaneet lippurahat hänen tililleen.
Kun päätös 1,5 kk:n päästä tuli, siinä luki että joo et saa mitään, koska tililläsi on ollut näin ja näin paljon rahaa. Ei auttanut, vaikka toimitettiin lisäselvitykset että vuokraraha oli ollut pakko lainata, pitkän käsittelyajan vuoksi ja tiliotteissakin luki että ystäviltä tulleet rahat olivat teatterilippuihin ja niistä oli esittää kuittikin. Ei, sossun mukaan nämä rahat olivat olleet ystäväni käytettävissä ja that's it.
Yhdelle ystävälleni kävi niin, että häneltä lähtikin yllättäen sovittu kesäduunipaikka alta ennenkuin se edes ehti alkaa. Vuokra oli kuitenkin maksettava jne, joten hän laittoi hakemuksen toimeentulotukea varten vireille. Sossusta sanottiin samoin tein että käsittelyyn menee ainakin kuukausi, joten ystäväni lainasi vuokrarahat isältään. Tämän lisäksi hän oli lupautunut toimimaan teatterilippujen lunastajana ystävilleen, jotka olivat laittaneet lippurahat hänen tililleen.
Kun päätös 1,5 kk:n päästä tuli, siinä luki että joo et saa mitään, koska tililläsi on ollut näin ja näin paljon rahaa. Ei auttanut, vaikka toimitettiin lisäselvitykset että vuokraraha oli ollut pakko lainata, pitkän käsittelyajan vuoksi ja tiliotteissakin luki että ystäviltä tulleet rahat olivat teatterilippuihin ja niistä oli esittää kuittikin. Ei, sossun mukaan nämä rahat olivat olleet ystäväni käytettävissä ja that's it.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Joo.Dave kirjoitti: Käyttävätkö kenties jotain lubrikanttia?
Sun akkas kirjoittelee mulle mailia!
On 21 January 2011 01:12, PEPSI BOTTLING COMPANY PLC <[email protected]> wrote:
You have won £500,000.00POUNDS from Pepsi Company award 2011, Please provide your Full name, Age, Sex, Country,Occupation,Phone and Address.and send them to: Mrs. FRANCESS DAVE, Phone # : +447011150911 +4407024015829 E MAIL:[email protected]
-
- Kitisijä
^ Mulle neuvoivat joskus tkd-kursseilla, notta jos pyöriminen tekee huonoa, pidä katse mahdollisimman pitkään yhdessä kiintopisteessä. Muun kropan pyörähdyksen ollessa jo pitkällä, pää spinnaa viimeisenä katsomaan kohti samaa kiintopistettä, kroppa seuraa perässä. Ideana pitää siis katse ja naama kohti samaa kiintopistettä mahdollisimman kauan. Sori jos selitän epäselvästi.
En tiedä miten sovellettavissa tuo on tankotanssiin, mutta tasamaalla pyöriessä auttaa kyllä. Jää- ja balettitanssijoiden tätä näkee tekevän usein, kun pyöritään samoilla jalansijoilla useita kertoja peräkkäin.
En tiedä miten sovellettavissa tuo on tankotanssiin, mutta tasamaalla pyöriessä auttaa kyllä. Jää- ja balettitanssijoiden tätä näkee tekevän usein, kun pyöritään samoilla jalansijoilla useita kertoja peräkkäin.
-
- Kitisijä
Noinhan sen pitääkin mennä. Jos tuo tapahtuma sitten vaatii esim. terapiaa, niin sitten sossu korvaa sen terapian.Dumis kirjoitti:"Jos sosiaalituilla elävä raiskataan ja hän saa siitä korvauksia, vähennetään sama summa sosiaalituista."
Ari Peltonen pisti pahan Päivi Räsäselle, pitäneekö paikkansa?
http://www.city.fi/artikkeli/Kuka+teill ... 4ivi/3729/
Myöhemmin ketjussa heitetyt esimerkit esim. lainojen tulkinnasta ovat paljon ikävämpi juttu.
Joo sama täällä. Tosin olen ratkaissut tilanteen sillä etten kiepu. En huvipuistossa enkä muutenkaan. Tässä se nyt sitten kostautuu.küllküll kirjoitti:^ Usko ohjaajaa, kyllä tuohon jossain määrin pystyy totuttautumaan. Mie olin pennusta lähtien niin matkapahoinvointinen, että laatta lensi leikkikentän karusellissäkin. Nykyään pystyy sietämään jo kohtuullisesti huvipuistokieputtimiakin.
Mä oon treenannut pyörimistä sekä ilman että kanssa tukipisteen (sama homma mistä Kullikki jo selittikin). Mun tanssinopettajani kuitenkin sanoi, että jos on taipuvainen huimaukseen, niin sinnikkäinkään treenaaminen ei välttämättä tule auttamaan siihen että alkaa aina päässä vippaamaan.exsu kirjoitti:Pitää kokeilla, tuskin tuosta haittaakaan on.
Harjoittele tuota tukipisteen haltuun ottoa vaikka himassa myös. Siitä kiinnipitäminen pitäisi tapahtua automaattisesti ja se voi olla vaikeaa, jos täytyy samaan aikaan kiinnittää huomiota muihin asioihin (kropan asento, vauhti jne.). Mä oon tankotanssiessa tehnyt myös niin, että oon kohdistanut katseen esim. tankokäteen. Sehän pysyy suhteessa katseeseen paikoillaan, vaikka muuten pyöriikin, niin on mua ainakin vähän helpottanut. (Vaikkei se kovin esiintyjämäistä olekaan.)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Tässä vois olla ideaa. Mä luulen, että sellaista esiintymistä ehtii harjoittelemaan myöhemminkin. Ja toisaalta, kuten Manalakin aiemmin viitasi, niin kauan kun vatsanesteet valuvat suupielestä ei sillä ilmeellä tai katseen suunnalla ole niin kauheasti väliä.Vaola kirjoitti: Mä oon tankotanssiessa tehnyt myös niin, että oon kohdistanut katseen esim. tankokäteen. Sehän pysyy suhteessa katseeseen paikoillaan, vaikka muuten pyöriikin, niin on mua ainakin vähän helpottanut. (Vaikkei se kovin esiintyjämäistä olekaan.)

Nowa: Mä oon muuten kans kuullut tuosta! Auttaiskohan sokeroidut tai suklaakuorrutetut kans?

Ja kiitokset kaikille vinkeistä! En mä vielä ehkä leipätyöstä luovu, mutta en haluaisi lopettaa uutta harrastusta ihan ensimetreille.
- McJanne
- Kitisijä
Vai näin on neuvottu. Missäpäin maailmaa näin nokkelaa taistelutekniikkaa on opetettu?küllküll kirjoitti:^ Mulle neuvoivat joskus tkd-kursseilla, notta jos pyöriminen tekee huonoa, pidä katse mahdollisimman pitkään yhdessä kiintopisteessä. Muun kropan pyörähdyksen ollessa jo pitkällä, pää spinnaa viimeisenä katsomaan kohti samaa kiintopistettä, kroppa seuraa perässä. Ideana pitää siis katse ja naama kohti samaa kiintopistettä mahdollisimman kauan.
Mulle tutumpi versio on sellainen, että katse kääntyy ensin sinne tulevan suunnan kiintopisteeseen ja sen jälkeen vasta käännös alkaa.
Horisontin tuijottamista mie tarjoisin ensi hätään, jos kuinkin näillä suomen kärripoluilla voi olla hitusen hankalaa myös se.
Kirjoitan tätä alasti