Jaa, mistä sen tunnistaa?Dave kirjoitti:No kun ajattelin, että antaa olla.RP kirjoitti:Mitä turhaan Dave poistelet viestejäsi. Munattomuus on päivän sana!
Mutta siis totesin Vagabondille osoittamaasi kommenttiisi, että persujen kannattajan kyllä tunnistaa.
Kiviäkin kiinnostaa
No mä en nyt välttämättä jaksaisi aloittaa, mutta jos välttämättä haluat, niin kysy vielä kerran.RP kirjoitti:Jaa, mistä sen tunnistaa?Dave kirjoitti:No kun ajattelin, että antaa olla.RP kirjoitti:Mitä turhaan Dave poistelet viestejäsi. Munattomuus on päivän sana!
Mutta siis totesin Vagabondille osoittamaasi kommenttiisi, että persujen kannattajan kyllä tunnistaa.
Antaa mennä. Kerta se ensimmäinenkin kun Davesta löytyisi munaa.Dave kirjoitti:No mä en nyt välttämättä jaksaisi aloittaa, mutta jos välttämättä haluat, niin kysy vielä kerran.RP kirjoitti:Jaa, mistä sen tunnistaa?Dave kirjoitti: No kun ajattelin, että antaa olla.
No stereotyyppisestihän perussuomalaisten kannattajakuntaan liitetään ns. herraviha ja matala koulutustaso ja viestisi heijasteli tällaisia ajatuksia.RP kirjoitti:Antaa mennä. Kerta se ensimmäinenkin kun Davesta löytyisi munaa.Dave kirjoitti:No mä en nyt välttämättä jaksaisi aloittaa, mutta jos välttämättä haluat, niin kysy vielä kerran.RP kirjoitti: Jaa, mistä sen tunnistaa?
Koska se, että se ei vastannut, kertoi paljon.Vaola kirjoitti:Miksi sen pitäisi sulle vastata?Dave kirjoitti:Ai niin. Et edellenkään ole vastannut kahteen kysymykseen:
1) Miksi lopetit hyvin palkatut "projektipäällikön" hommat?
2) Oletko nykyään työtön?
Mutta huomautan edelleen, että olen jo tarjoutunut CB:n kanssa lopettamaan väännön ja hän näytti olevan samaa mieltä, eli jos tästä kehkeytyy uusi keskustelu, niin se ei ole tarkoitettu CB:n kiusaksi.
Et sitten huomaa tässä mitään ristiriitaa, öh. Karsastan kyllä ihmisiä jotka leuhuuttelevat papereillaan ja kuvittelevat sen tekevän heistä jotain. Se vaatii hieman enemmän kuin paperit. Paperi on paperia vaikkakin niiden eteen jotain pitää tehdäkin. Minä en taas karsasta koulutettuja normaalisti käyttäytyviä ihmisiä. Vaatimattomuus on kaunista.Dave kirjoitti:No stereotyyppisestihän perussuomalaisten kannattajakuntaan liitetään ns. herraviha ja matala koulutustaso ja viestisi heijasteli tällaisia ajatuksia.
Mun heitto oli alunperin vain tarkoitettu sun viestiisi kommentiksi. Ei miksikään syväanalyysiksi sinusta. Viestihän itsessään oli hyvin "herraviha"-tyyppinen, eikö niin?RP kirjoitti:Et sitten huomaa tässä mitään ristiriitaa, öh. Karsastan kyllä ihmisiä jotka leuhuuttelevat papereillaan ja kuvittelevat sen tekevän heistä jotain. Se vaatii hieman enemmän kuin paperit. Paperi on paperia vaikkakin niiden eteen jotain pitää tehdäkin. Minä en taas karsasta koulutettuja normaalisti käyttäytyviä ihmisiä. Vaatimattomuus on kaunista.Dave kirjoitti:No stereotyyppisestihän perussuomalaisten kannattajakuntaan liitetään ns. herraviha ja matala koulutustaso ja viestisi heijasteli tällaisia ajatuksia.
Toivottavasti et koe munattomuutena sitä, että en halua riidellä, jos siihen ei ole aihetta.
Ja tunnut unohtavan kokonaan Vagabondon viestin kontekstin.
Turhaan killi jatkuvasti mainitset tasosta. Tällaiset ketjut on syy miksi luet Kitinää.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
No hyvä ettei syväanalyysia, varsinkin kun menit heti alussa metsään niin että rytisi. Tajusit sentään deletoida, paitsi että et.Dave kirjoitti: Mun heitto oli alunperin vain tarkoitettu sun viestiisi kommentiksi. Ei miksikään syväanalyysiksi sinusta. Viestihän itsessään oli hyvin "herraviha"-tyyppinen, eikö niin?
Herraviha siellä herraviha täällä. Mun mielestä se oli varsin selvä öyhötys paperitaskuisia paremmuusihmisiä kohtaan.
Jaa? Et siis meinaa äänestää persuja?RP kirjoitti:No hyvä ettei syväanalyysia, varsinkin kun menit heti alussa metsään niin että rytisi.Dave kirjoitti: Mun heitto oli alunperin vain tarkoitettu sun viestiisi kommentiksi. Ei miksikään syväanalyysiksi sinusta. Viestihän itsessään oli hyvin "herraviha"-tyyppinen, eikö niin?
^Mulle kannattajuus merkitsee sitä että voin seistä puolueen takana, puolueen ajamien asioiden takana, osittain myös puolueuskollisuutta. Se meinaa myös sitä että sinne äänestyskoppiin mennään hymyssä suin. Ymmärrän kyllä jos jollekin tämä on kauhean vaikea yhtälö käsittää.
Koska puolueuskollisuus on mielestäni yksi politiikan ongelmista niin voitko nyt aikuisena ajattelevana yksilönä pitää mua kannattajana. Ei tämä tosiaan ole niin vaikeaa. On olemassa sellainen käsite kuin poliittinen sitoutumattomuus.
Mä en tiedä äänestänkö persuja vai en. Se on yksi mahdollisuus, mutta on toisiakin. Katson mikä on järkevin vaihtoehto, pitkällisen pohdinnan jälkeen. Kokonaisuutta tarkastellen.
Koska puolueuskollisuus on mielestäni yksi politiikan ongelmista niin voitko nyt aikuisena ajattelevana yksilönä pitää mua kannattajana. Ei tämä tosiaan ole niin vaikeaa. On olemassa sellainen käsite kuin poliittinen sitoutumattomuus.
Mä en tiedä äänestänkö persuja vai en. Se on yksi mahdollisuus, mutta on toisiakin. Katson mikä on järkevin vaihtoehto, pitkällisen pohdinnan jälkeen. Kokonaisuutta tarkastellen.
Tossa on hauskaa se, että on ne persut kuinka perseestä tahansa niin niiden äänestämisen voi edes perustella jotenkin. Minkään muun puolueen äänestämistä ei voi perustella. Tai ainakaan kukaan ei ole onnistunut siinä.
I was at the hospital laughing at cripples
Jos se puhuu kuin persu ja äänestää persuja, niin kyllä se on persujen kannattaja.RP kirjoitti:^Mulle kannattajuus merkitsee sitä että voin seistä puolueen takana, puolueen ajamien asioiden takana, osittain myös puolueuskollisuutta. Se meinaa myös sitä että sinne äänestyskoppiin mennään hymyssä suin. Ymmärrän kyllä jos jollekin tämä on kauhean vaikea yhtälö käsittää.
Kun itse sanoit, että kommenttini ("persujen kannattajan tunnistaa") meni täysin metsään, niin sehän voi tarkoittaa vain, että tiedät että et aio äänestää persuja.
Jos et tiedä, ketä aiot äänestää, niin et tiedä, oliko kommenttini metsässä vai ei.
^Älä viitti olla noin nolo äijä.
Tosin, mitä voi odottaa Zyssen lausuntoja hehkuttaneelta tyypiltä. Siis joo sen saman Zyssen joka kyllä puhuu, mutta painaa nappia puheidensa vastaisesti.
Se on mun kirjoissa jo niin syvällistä idiotismia, että ihan haukotuttaa. Käytä joskus aivojasi niin voi toi elokin hiukan helpottua.
Tosin, mitä voi odottaa Zyssen lausuntoja hehkuttaneelta tyypiltä. Siis joo sen saman Zyssen joka kyllä puhuu, mutta painaa nappia puheidensa vastaisesti.
Se on mun kirjoissa jo niin syvällistä idiotismia, että ihan haukotuttaa. Käytä joskus aivojasi niin voi toi elokin hiukan helpottua.
Mä olen tässä kehitellyt sellaista teoriaa, että mitä erilaisimmilla Kitinä-väännöillä on vain rajallinen ja varsin pieni määrä mahdollisia lopputuloksia, joihin keskustelu päätyy jos vain jankataan tarpeeksi pitkään. Yleisin tapaus on tietysti keskustelun päätyminen Gattacan julistukseksi ulkomaailmaa vastaan tai maahanmuuttajien demonisointi, mutta ylläoleva "keskustelu" osoittaa, että myös koulutukseen liittyvän elitismisyytöksen yhdistymisen RP:n värinsä kieltämiseen on toistuva päätepiste.Dave kirjoitti:Jos se puhuu kuin persu ja äänestää persuja, niin kyllä se on persujen kannattaja.RP kirjoitti:^Mulle kannattajuus merkitsee sitä että voin seistä puolueen takana, puolueen ajamien asioiden takana, osittain myös puolueuskollisuutta. Se meinaa myös sitä että sinne äänestyskoppiin mennään hymyssä suin. Ymmärrän kyllä jos jollekin tämä on kauhean vaikea yhtälö käsittää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ei, kyllä se sitten on 0-0. Joudutaan jatkoajalle, pelkään.Crowbar kirjoitti:Sä osuit 0 kertaa. Eli tää on nyt 2-0 mulle.
(Teetkö sä tahallasi näitä (esim. keskustelu kilpailuna) alluusioita So Easyyn?)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Pälä, pälä. Suosittelen hankkimaan silmälasit. Kieltämättä onhan se hiukan turhauttavaa kun joutuu sen 1000x sanomaan sen ihan tosiallisen jutun että jos joku puolue olisi valittava jäsenkirjoineen, se olisi edelleen Kokoomus. Se vastaa aika pitkälti näkemyksiäni, paitsi siinä yhdessä (ja tällä hetkellä itselleni tärkeimmässä) asiassa. Mutta mähän en valitse, enkä tule valitsemaan. Puolueuskollisuus on syöpä.
Olen täysin oikeutettu siis sanomaan teitä aika tyhmiksi ihmisiksi, sano. Jos ei kerralla uppoa niin ei se uppoa toisellakaan, 1000:sta puhumattakaan.
Olen täysin oikeutettu siis sanomaan teitä aika tyhmiksi ihmisiksi, sano. Jos ei kerralla uppoa niin ei se uppoa toisellakaan, 1000:sta puhumattakaan.