Hirvilimu-Perjantai
- Riemumieli
- Kitisijä
Vuokran maksoin aina ajallaan, tosin sovin maksupäiväksi 15. päivän joka on samalla palkkapäivä. Vastiketta maksetaan kuun puolessa välissä, vaikka eräpäivä onkin se kuun 2. päivä. Ei vaan pysty eikä kykene makselemaan laskuja montaa kertaa kuussa, puolivälissä kaikki ja kummitytön sponssimaksu kuun loppupuolella, kun kirje saapuu.
Kummitytöstä tuli mieleen: sain kopion tytön todistuksesta ja piirustuksesta![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Sellainen seiskapuolen-kasin tyttö koulussa, mä olen niiin ylpeä! Mukana tuli myös valokuvia ylimääräisen ruoka-avun jakamisesta koululaisten perheille, tuntui hyvältä sekin koska laitoin joulun alla ylimääräistä rahaa menemään ruokaan. Mä olen vähän hassu, kun stressaan Sarahin koulunkäynnistä. Mitä sitten kun se tulee murkkuikään, pystyykö jatkamaan koulussa menkkojen kanssa (oikea ongelma kehitysmaissa), halutaanko tyttö naittaa pois kuljeksimasta? No, jokainen vuosi koulua parantaa tulevaisuutta rahtusen verran.
Kummitytöstä tuli mieleen: sain kopion tytön todistuksesta ja piirustuksesta
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Sellainen seiskapuolen-kasin tyttö koulussa, mä olen niiin ylpeä! Mukana tuli myös valokuvia ylimääräisen ruoka-avun jakamisesta koululaisten perheille, tuntui hyvältä sekin koska laitoin joulun alla ylimääräistä rahaa menemään ruokaan. Mä olen vähän hassu, kun stressaan Sarahin koulunkäynnistä. Mitä sitten kun se tulee murkkuikään, pystyykö jatkamaan koulussa menkkojen kanssa (oikea ongelma kehitysmaissa), halutaanko tyttö naittaa pois kuljeksimasta? No, jokainen vuosi koulua parantaa tulevaisuutta rahtusen verran.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Meillä on aika sama, siis tuo ruokatilihomma. Tulot ei ole lähelläkään toisiaan, mutta ruokakulut laitetaan puoliksi. Mies maksaa enemmän sitten auto, kodintekniikka jne. asioita. Asumiskulut on aika mitättömät tällä hetkellä, sähköjä, nettejä, lehtiä ja muuta yhteistä maksetaan vuorotellen.swirl kirjoitti: Meillä on erikseen yhteinen ruokatili ja sitten toinen tili, josta maksetaan lainat ja yhteiset laskut. Molemmat laittavat saman summan kuukaudessa, kun tienataan suunnilleen saman verran. Omat tilit meillä kuitenkin on. Toimii, ei koskaan riidellä rahasta.
Ei täällä oikeastaan mitään ole tapahtunut. Tarkalleen ottaen.par-sky kirjoitti:Mä olen pari päivää poissa ja tämmöstä ootte saanu aikaseksi. Voiko teitä jättää keskenään hetkeksikään?
Meillä se maksaa kumpi jaksaa. Nyt mies maksaa enempi, aiemmin taas minä.
Came here for school, graduated to the high life
Oon arvellu että oot aika kova akka mutta että tommonen sadisti...RP kirjoitti: tulkaa takas tai lähetän teille kaikille Kaija Koon Greatest Hits.

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Yleensä pystyn salaamaan ja peittämään tämän puolen itsestäni, mutta palstan dramaattiset tapahtumat vaativat kovia otteita. Ja tämä on vasta alkulämmittelyä.annepa kirjoitti:Oon arvellu että oot aika kova akka mutta että tommonen sadisti... :shock:RP kirjoitti: tulkaa takas tai lähetän teille kaikille Kaija Koon Greatest Hits.
Joko minä kirjotin tänne vinkuvasta naapurista? En vissiiiii
Olin eilen tossa terdellä ja naapuri lapioi lunta aidan takana. Sieltä rupes kuuluu narina että "vois joku teiltäki joskus tulla tekeen näitä lumitöitä". Vastasin vaan että "anteeks mitä, hellu on kyllä käyny melkeen joka päivä kun on ollu täällä". Vastauksena oli vaan että "no ei oo näkyny". Miten niin ei oo näkyny? Kyttääkö se ikkunasta että koska näkyy että muut lykkii lunta? Nyt ku hellu on ollu pois 4 päivää niin meiltä "ei koskaan kukaan tee lumitöitä". Voi saatana! Sain ihan paskaraivarin, piti ihan ottaa rauhoittava kalja! Otin tuon syytöksen isona loukkauksena mejän taloutta kohtaan! Minähän en oo lumitöitä tehny yhtään tänä talvena, mut se ei tarkota että mejän ruokakunnasta niitä ei kukaan tee. Ja voin kertoa ihan liioittelematta että hellu tekee enemmän ku nuo muut YHTEENSÄ koska SE TYKKÄÄ SIITÄ. Pitääkö tässä perkele alkaa pitää kirjaa siitä koska sataa lunta ja koska meiltä on joku (eli hellu kun se on täällä, muutoin minä) kolaillu?
Nyt tietysti kun hellu on reissussa ja jos sataa lunta niin tartun lapioon. EHKÄ, ton naukunan jälkeen!!!111
Olin eilen tossa terdellä ja naapuri lapioi lunta aidan takana. Sieltä rupes kuuluu narina että "vois joku teiltäki joskus tulla tekeen näitä lumitöitä". Vastasin vaan että "anteeks mitä, hellu on kyllä käyny melkeen joka päivä kun on ollu täällä". Vastauksena oli vaan että "no ei oo näkyny". Miten niin ei oo näkyny? Kyttääkö se ikkunasta että koska näkyy että muut lykkii lunta? Nyt ku hellu on ollu pois 4 päivää niin meiltä "ei koskaan kukaan tee lumitöitä". Voi saatana! Sain ihan paskaraivarin, piti ihan ottaa rauhoittava kalja! Otin tuon syytöksen isona loukkauksena mejän taloutta kohtaan! Minähän en oo lumitöitä tehny yhtään tänä talvena, mut se ei tarkota että mejän ruokakunnasta niitä ei kukaan tee. Ja voin kertoa ihan liioittelematta että hellu tekee enemmän ku nuo muut YHTEENSÄ koska SE TYKKÄÄ SIITÄ. Pitääkö tässä perkele alkaa pitää kirjaa siitä koska sataa lunta ja koska meiltä on joku (eli hellu kun se on täällä, muutoin minä) kolaillu?
Nyt tietysti kun hellu on reissussa ja jos sataa lunta niin tartun lapioon. EHKÄ, ton naukunan jälkeen!!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- Stadinarska
- Kitisijä
exPertti kirjoitti:Tämä täyttää jo kitinäanteeksipyynnön kriteerit.exsu kirjoitti:Huomautan, että olen aurinko kylmässä ja pimeässä luolassa enkä kestä sitä, että joku on loukkaantunut jostain hassusta heitosta.
---------
Minä <nimimerkki> olisin pahoillani aiheuttamastani mielipahasta jos voisin jotenkin käsittää miksi sinä luet niin typerästi juttujani väärin.
P.S. olet tymä
--------
espertti, saminarskun kamu.
Exsu on niin kiva, niin aurinko kuin sanoin.
En haluaisi olla ylpeä, mutta muistakaa, että minä kehitin alunalkaen tämän väriterapeuttisen allekirjoituksen, (joka Pertsalla nyt on otettu) ja Saminarsku ryösti sen. Ei ollut aselllinen ryöstö tietenkään kun Munalasta kyse, mutta ryöstö kuitenkii.
Oy Stadin Väriterapia Ab
Toimitusbossi Arskainen IloVäripoikanen
Öh. Siis onnea toki, mut mites vaikka Stephen Elop ja vaimonsa? Eikö ne oo täällä naimisissa vaikka ne Jenkeissä ois? Tai Känädässä?swirl kirjoitti:Jee, mä meen taas naimisiin! Viimeinkin. Tyhmä Suomen lakihan ei tunnusta meidän muualla solmittua liittoa, kun ei olla jaksettu hoitaa sitä kallista paperisotaa.
Mut jos mäni känädässä naimisiin känädän kansalaisena, homma pätee täällä. Swirli + mies, suomen kansalaisina, pitää vielä täällä virallistaa avioliittonsa, niinQ omassa muassa!annepa kirjoitti:Öh. Siis onnea toki, mut mites vaikka Stephen Elop ja vaimonsa? Eikö ne oo täällä naimisissa vaikka ne Jenkeissä ois? Tai Känädässä?swirl kirjoitti:Jee, mä meen taas naimisiin! Viimeinkin. Tyhmä Suomen lakihan ei tunnusta meidän muualla solmittua liittoa, kun ei olla jaksettu hoitaa sitä kallista paperisotaa.
Onnea Swirl

The great club outshines the individual, always and forever.
^^No kyllähän ne varmasti ovat. Eiköhän tämä liity kansalaisuuteen. Suomen kansalaisten pitää hoitaa paperiasiat Suomessa. Meidän olisi pitänyt tilata vaikka mitä papereita Jenkeistä ja toimittaa Maistraatille. Kallista ja kuulemma erittäin aikaavievää ja turhauttavaa. Maistraatin sivuilla luki, että ne paperit pitää myös käännättää suomeksi, kun maistraatista kysyin, niin sieltä tuli vastaukseksi "emmäätiiä, ehkä, en oo varma, ei ehkä sittenkään..."
Myös eräs tuttavapariskunta, joka muutama vuosi sitten meni myös Vegasissa naimisiin, suositteli ehdottomasti tekemään näin, koska paperijutut eivät olleetkaan niin helppoja.
Myös eräs tuttavapariskunta, joka muutama vuosi sitten meni myös Vegasissa naimisiin, suositteli ehdottomasti tekemään näin, koska paperijutut eivät olleetkaan niin helppoja.

Pileistä tuli mieleen että ei tässä ole megakekkereitä järkätty ihan heti, parin-kolmen vuoden päästä vois. Täytän silloin 37.5!!!11 Se ois niiq matkan puolivälissä. Eeerittäin hyvä syy pilehtiä, tuo puoliväli. Ja miettikää, kutsuissa lukisi että "tervetuloa juhlimaan 37.5-vuotista taivaltani!".
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Vuokra maksetaan viimistään eräpäivänä. Vuokralaisemme maksavat yleensä myös joko eräpäivänä tai joitain päiviä ennen tai joissain tapauksissa ovat soittaneet ja kysyneet luvan maksaa viikon myöhässä.
Meillä on mulla oma tili, miehellä oma tili (näistä menee omat henk.koht. menot), yksi yhteinen tili (=yhteinen laina menee tästä + muita mahdollisia yhteisiä laskuja) sekä erikseen S-pankin S-tili, jolla ostetaan ruokaa.
Meillä on mulla oma tili, miehellä oma tili (näistä menee omat henk.koht. menot), yksi yhteinen tili (=yhteinen laina menee tästä + muita mahdollisia yhteisiä laskuja) sekä erikseen S-pankin S-tili, jolla ostetaan ruokaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Näinpä kun Suomen nuoret toivot nujakoivat torilla. Yksi jäi pitkäksi aikaa katuun.
Poliisit soittanut nainen sanoi, että tämähän on parempaa kuin tosi-tv. Yksi poliiseista oli ilmeisesti "julkkis" Poliisit-sarjasta. Yksi antisankari yritti rimpuilla viimeiseen asti poliisia vastaan, ja se laitettiin pakettiin. Toinen yrtitti juosta karkuun vähän myöhemmin.
Poliisit soittanut nainen sanoi, että tämähän on parempaa kuin tosi-tv. Yksi poliiseista oli ilmeisesti "julkkis" Poliisit-sarjasta. Yksi antisankari yritti rimpuilla viimeiseen asti poliisia vastaan, ja se laitettiin pakettiin. Toinen yrtitti juosta karkuun vähän myöhemmin.