Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Nyt kun kauhean moni lähti täältä pois ja ilkeä Manaaja jäi yksin kukoksi tunkiolle, niin olisin kysellyt arskalta, että onko vielä mahdollista ryhtyä tukijaksi? Kadun kaikkia pahoja tekojani arskaa kohtaan.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toisinajattelijat teloitetaan!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Nyt kun kauhean moni lähti täältä pois ja ilkeä Manaaja jäi yksin kukoksi tunkiolle, niin olisin kysellyt arskalta, että onko vielä mahdollista ryhtyä tukijaksi? Kadun kaikkia pahoja tekojani arskaa kohtaan.
KIVA KUULLA parahin Slea! :) :)

Tottakai saat ryhtyä tukijaksi! Tervetuloa tukijaksi ja saat miehekkään halauksen!

Saat anteeksi kaikki pahat tekosi. Ja kun olet ollut ystäväni ja tukijani Kitinässä jo aikaisemmin ja vain välillä eksynyt niin muistan kaikki hyvät asiat!

KIVA juttu! Pidetään yhtä!


En ole myöskään Munalalle ollenkaan vihainen vaikka se onkin Uggla Uggla, enkä tee KSE:tä. Tiedän mikä se on koska Mussukkani sen mulle kertoi

STADIN POIKA
Iloinen eikä Kooäseinen
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HUOMIO KAIKKI YSTÄVÄNI!!!!!

Mulla on ihan kamalasti vastaamista enkä ehdi nyt!

Ystävät, tukijat! Olen nyt paikallinen VR ja joudun kalupulan vuoksi , en peruuttamaan, mutta myöhästyttämään vastauksia.

Ei, mutta nythän on kova pakkanen!! Onneksi!

PAKKASEN TAKIA VASTAUKSENI VIIVÄSTYVÄT!!!

Mikä täällä on HALLITUS, tuleeko siltä SA:lta (VR:ltä) selitys?


Väriterapiaa ja lisäksi Maria Sharapova, tietenkin miesten ja minun hormoni-aivosopukassa lohdutuk seksi!

Kuva

STADIN YSTÄVÄ
.
pikkuprinssi

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Jos mailaprinssin paikka on vapaana, olen vapaaehtoinen!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

pikkuprinssi kirjoitti:Jos mailaprinssin paikka on vapaana, olen vapaaehtoinen!
No kyllä minäkin taistelisin mailaprinssin paikasta, Pikkuprinssi hyvä!! Kiitos kommentistasi! :)
Totisesti!


Nyt alkavat siis huomenna Australian avoimen tennisturnauksen hienot ottelut ja miehistä suosikkini on toki Roger-setä, mutta naisista suosikkini on vaihtunut koska Dementian Elena on lopettanut...

Kuva

Hän on iki-ihana Kim Clijsters, joka nyt on vasta 27-vuotias, mutta ollut jo vähintään mielestäni 50- vuotta tenniskentillä!

Hänessä on sellaista miellyttävää pehmeää naisellisuutta ja maltillisuutta, joka viehättää minua. Williamsin tytöissä on sitä villeyttä ja viidakkomaisuutta, mutta minua henkilökohtaisesti viehättää yhä vieläkin naisellisuus, ja viehkeys ja sellainen hiukan hiljaisempi fiksuus. Ja tässä tytössä on lisäksi suurta seksuaalisuutta sisällä. Tässä Kimistä tyypillinen kuva, jossa tavoittelee palloa spakaatilla. Tietenkin tuossa kuvassa on kätkettyä seksiä ja kätkemätöntä, viljalti. Seksi ei muuten olisi tärkeää, mutta kun se pyörittää maailmaa.

VOITTE vastausta odottavat, ihmetellä, miksen vastaa teidän tässä ketjussani oleviin juttuihin, kun kuitenkin on aikaa kirjoitella....Olen hieman kurkustani kipeä ja liikaa aikaa nyt...! LUPAAN kirjoittaa ja vastata kaikille! Odotus joko palkitsee tai kauhistaa odottajan!!

Keep smiling

S t a d i n a r s k a
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Painaa vähän mieltä, etten ehdi millään nyt vastata kunnolla vielä siihen viestiryöppyyn, jota tässä pari päivää sitten sain tähän ketjuuni. Kiitoksia kovasti!
Eilen ja viikonlopulla olisi lopulta ollut aikaa, mutta sitä ei pitänyt olla ja niin ei tullut vastattua. Ja oli kaikenlaista muuta juttua.

Ja nyt on sitten arki taas ja arkiset työt!

Tukijoilleni ja lukijoilleni ja ihan kaikille terkut Arskalta!


AUSTRALIAN avoimet ovat alkaneet! ne eivät ole vesipalloa, vaan ovat Melbournessa tulvapaikkaa etelämpänä oleva kaupunki, oikein kaunis hiukan jopa Stadimainen ja aika simppeli sikäli. Ei ihme että Härmän pojat siellä viihtyy.

MUTTA koska olen normaali mies niin sellainen tykkää tytöistä ja suloista ja sellaisista kivoista. Se on ainakin ollut luonnollista ennen homoinvaasiota.
Kaikille oikeus elää, mutta minä tykkään tytöistä. Mutta aikuisista tytöistä, on inhottavaa kun lapset ei saa aikuistua rauhassa. Sen verran pitää olla vastuuta kaikilla. Ja tässä tämänpäivän sulotar! Ovat patukat oikeassa kohdassa ja ajatelkaa miten ihana fiilis ja tenho ja athomsfääri tuolla kilpailussa on! HALUAA sinne! Kuka tulee joskus mukaani, meen varmaan sinne ens vuonna jos ei työt paina eikä muu paina, kaunis. Äh tuota kaksimielistä...olen vain simppeli mies, jolle ei nyt mahtunut muuta mieleen kuin se...ja tietenkin tennis...

Tässä teille. Ihailkaa kauneutta, maailman ihanuutta! Urheilullisuutta, seksiä, iloisuutta, voimaa, iloa. Kuka muuttaa kanssani tuonne, tai kaikissa GrandSlam- turnauksissa (Australia, USAn avoimet (New-York), Wimbledon (Lontoo), Ranskan avoimet (Pariisi) on ihana oma tunnelmansa, Kaikissa erilainen. Tykkään vähiten USAn avoimista, siellä on ihan kamala markkinahumu ja tyyli on aika junttimaista jopa!
Wimbledon ja Pariisi super ja Melbourne ylivoimaisesti halvimmat liput, jos ne kiinnostaa, mutta sinne pitääpäi lentää (Samaa tasoa oleva lause kuin kevät tulee talven jälkeen).

Täältä tähän. TYTTÖ vielä! No Maria toki!


Terkuin

S t a d i n a r s k a

Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Tässä teille. Ihailkaa kauneutta, maailman ihanuutta! Urheilullisuutta, seksiä, iloisuutta, voimaa, iloa.

Täältä tähän. TYTTÖ vielä! No Maria toki![/b][/size][/color]



Kuva
Nätti.

77 % suomalaisista on sitä mieltä, että suomalaisten huippu-urheilijoiden kansainvälinen menestys on tärkeää. Olisi kiinnostavaa kuulla/lukea perusteluja jotta miksi?
Kuntourheilussa on oma mielekkyytensä. Pysyy kunnossa ja jos haluaa laihduttaa jne.


Vitsi:

- Mitä hajamielinen fyysikko sanoi ravintolassa?
- Tarjoilija, isotooppi.

Kitinän uusi trendi: vanhojen ketjujen ylösnostaminen.

Homeboy
norsunluurannikon nipottaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti:Nojaa. Jos Crowbar saa kirjoittaa perheen kuoliaaksikiduttamisuhkauksia, niin sen rinnalla tämä kyllä saa mennä.
Tässä oli kai eka jolle pitää vastata! Sitten on Manaajan manaukset ja happosateet ja Slea kirjoitti, mutta hänelle olen vastannut jo... ja Manaaja käski teloittaa toisinajattelijat eli Slean. Voi kauhistus. Mitä minä nyt vastaisin. HOME on laittanut mukavan tavallisen viestin... hänkin odottaa!

Mulla on rimakauhu aloittaa kun lupaan kaikille vastata!


Vastaan Nuorelle Daavisille, Se on jo ennen hänen KSE-tautiaan. Se oli oikein oikeaanosuva juttu! Noiden muiden pikkutekijöiden rinnalla minä saan toki mennä hehheh. Juu ei tosiaan!! Jokin raja on maailmassa vielä!

Olen katsonut uutta Davea, joka mukamas on nuori Daavid! Onhan niillä ihan eri tyyli! Eikös sitä ole kukaan huomanna??


Nyt päätän päiväni mahdollisimman kauniiseen kuvaan, ja iskostan sen mieleni kun käyn nukkumaan! UNESTANI en muuten kerro! Intimiteettiraja!

Mutta nyt jos pojat ette varaudu niin alushousut ratkeaa!


Kuva

S t a d i n a r s k a

väriterapeutti KOTONAAN omassa ihanassa kultaketjussa sallitussa väriterapiamaailmassaan!
.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Peukut pystyyn jotta KSE.
Tämä on jo vähän vanha postaus, mutta vastaan kuitenkii.

Enhän minä nyt KSE:tä tee.


JA SIKSI ilmoitankin, että EN VOITTANUT LOTOSSA 7,4 MILJOONAA, JOTEN jatkan Kitinässä!


NOWA ja osin Manaaja: VASTAAN EILISEEN ANALYYSIISI/ANALYYSIIN KYLLÄ, mutta mietin vielä postaustasi!!

Toivoo terskoin

I l o i n e n p o i ka S t a d i n a r s k a
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Enhän minä nyt KSE:tä tee.
En minäkään.

Jos Ilie Nastase pelaisi vielä tennistä, lajissa olisi mainio pelle.

Takana vajaa vuorokausi valvomista.

Vitsi:

- Miksi Mikki Hiirellä on paskaa korvissa?
- Kun Hessu lauloi karaokea ja joku huusi hänelle: "Työnnä se mikki perseeseesi!" 8)

Lidlissä kalapuikot tarjouksessa: 18 kpl 99 c

Homeboy
räystäspeppu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää iltaa arvoisat kitinäläiset kaikkialla maailmassa ja maailman ulkopuolella!

Arvaattekos kuka täällä oooon!

Älkää otaksuko, etten olisi AITO! Olin kyllä ajatellut palkata aivan jonkun sijaiskirjoittajan SA:n nimimerkillä, mutta luulen sen olevan lähinnä mahdotonta. Saminnarskusta tai mistään maailman Pöllötarskuista ei vaan siihen ole. Tarvitaan huuhkaja.

Jokatapauksessa vaikka tunnun olevan hyvinkin huvittava ja oikein raikkalla ja humoristisella päällä niin totuudessa olen aivan täys MÖRKKI.

Ettekö usko?

TUKIJANI, tarvitsen teitä jatkossa ja pyydän anteeksi kun olin vähän aikaa poissa omilla "hienoilla" matkoillani. Minulla on paljon erilaisia muitakin kitinähommia ja kitisen siellä täällä. Tottakai olen myös verisesti loukkaantunut muutamien kylmänkoleiden ihmispuolikkaiden kirjalliseen toimintaan, mutta eihän se maailmaa kaada.

ONKOHAN Home minulle vallan vihainen kun en ole vastannut. Ja palstalapseni? Mutta nyt tarjoan sille oikein kaviaaria ja ruotoista haukea manalankastikkeessa (veristä paistilientä).

Nyt haluan jättää teidät tänään tähän mainintaan, mutta lupaan kautta kiven ja myös ison kiven, olla mukananne enemmän tästä lähtien KUIN VIIME aikoina. SILTI vähemmän kuin ehkä ennen koska SA on TOIMELIAS yksilö ja katsoo hän Kitinän vievän liikaa aikaa. SE EI KUITENKAAN tarkoita koskaan, että tukijani eivät olisi mielessäni tahi tärkeitä!!


Ai että olenko minä hullu? Ei, minä en ole hullu enkä ole koskaan ollutkaan enkä todennäköisesti tulekaan! Saatte kokeilla minua ilmaiseksi vaikka kahvilla, sängyssä, tai pitemmänkin aikaa.

Stadinarska RULLAA!

Tässä kuva sellaisesta topakasta tytöstä, josta pidän. Jotenkin nekin ovat niin kivasti ihanan isot, pehmeät ja topakat! Tiedätte että olen tissihullu. Ei pantteri pepitaruuduistaan kauas pääse!

Hän on tietysti iki ihana selsikäs jokapaojantoive tennistähtemme Kimma Klaisterssitissi. Hän voitti AUSSIEN OPENIN tänäpänä. Tai nyt Ausseissa on kyllä kello jo aamulla klo 9, sano! Jetlaaki ajatuksesta!


Kuva


OY Stadinarska&Tukijat AB
Yhteisön johtaja Arska Af Stadin


-------------------------------------------------------------------------------------
Ja Homepojalle vastaukset SINISELLÄ:
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Enhän minä nyt KSE:tä tee.
En minäkään.

NIIN

Jos Ilie Nastase pelaisi vielä tennistä, lajissa olisi mainio pelle.

ON RANSKAN MONFILS . AIKA HARMAITA KYLLÄ. LIKATKIN, VAIKKA NA LI OSOITTAUTUI HASSUKSI.

Takana vajaa vuorokausi valvomista.

HEI, KANNATTAA NUKKUA, LUIN KIRJASTA ETTÄ SE KANNATTAA!! :P

Vitsi:

- Miksi Mikki Hiirellä on paskaa korvissa?
- Kun Hessu lauloi karaokea ja joku huusi hänelle: "Työnnä se mikki perseeseesi!" 8)

AKU ANKKA FANINA MELKEIN HEITIN LAATAN!VITSI HYLÄTTY!!! HOME!!!

Lidlissä kalapuikot tarjouksessa: 18 kpl 99 c

NO TUOTA, EI NYT KUITENKAAN PURE TUO TARJOUS JA EN PURE VARSINKAAN. OLEN NÄET STADIN KERMAPERSE, SORRYYY!!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
,-------------------------------------------------------------------------------------
Ja Homepojalle vastaukset SINISELLÄ:
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Enhän minä nyt KSE:tä tee.
En minäkään.

NIIN

Jos Ilie Nastase pelaisi vielä tennistä, lajissa olisi mainio pelle.

ON RANSKAN MONFILS . AIKA HARMAITA KYLLÄ. LIKATKIN, VAIKKA NA LI OSOITTAUTUI HASSUKSI.

Takana vajaa vuorokausi valvomista.

HEI, KANNATTAA NUKKUA, LUIN KIRJASTA ETTÄ SE KANNATTAA!! :P

Vitsi:

- Miksi Mikki Hiirellä on paskaa korvissa?
- Kun Hessu lauloi karaokea ja joku huusi hänelle: "Työnnä se mikki perseeseesi!" 8)

AKU ANKKA FANINA MELKEIN HEITIN LAATAN!VITSI HYLÄTTY!!! HOME!!!

Lidlissä kalapuikot tarjouksessa: 18 kpl 99 c

NO TUOTA, EI NYT KUITENKAAN PURE TUO TARJOUS JA EN PURE VARSINKAAN. OLEN NÄET STADIN KERMAPERSE, SORRYYY!!
KSE:tä en aio tehdä vieläkään.

Ilie Nastasesta lueskelin vähän aikaa sitten kirjasta "Omapäiset". Kundi käytti ensimmäisenä "tennismailanaan" lapsena leipälapiota... :) Tennistähän en seuraa penkkiurheilijana, niin kuin en muutakaan urheilua.

Mauton vitsi, myönnetään.

Lidlin kalapuikot eivät ole hassumpia. Mitä oikeastaan tarkoittaa kermaperse?

Vitsi:

- Oletko asunut tässä kylässä koko ikäsi?
- En vielä.

Homeboy
olento
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ILIMAHÄLLYYYTYSSS!!!! Stadinarskamanaaja puhuu StadisArskadevil talar :o

HEI KAIKKI! :D :shock:

Joku on epäillyt etten voi hyvin, mutta kaikille tiedoksi, että voin hyvin ja on käynyt hyvin vaikka joskus on läheltä ollut käydä huonosti, mutta ollen elämän Hannu Hanhi!

Minua NIIN kovasti hämmästyttää, miten Yhtymääni SAmanaaja voi jotakin vituttaa Hommarin ketjun mukaan? Voittajana on tietenkin oltava "tyytyväinen" , MUTKU olen kuitenkin mukaaava! Minä yhtymän pääomistajana olen mukava. Manaajahan on kyllä ihan kauhea, mutta yhdessäkin olemme keskiarvoisesti mukava. TEEN SIIS HYVÄNTEKEVÄISYYSTYÖTÄ ja poistamalla ilkiön (manaustyyppi) TUOTAN UUDEN OIKEUSTOIMIHENKILÖN Sa-manaaja. MIKSI ihmisiä vituttaa? Tuotan jopa iloisia värejä! Ja jakelen muiskuja. Pitääkö vihamiehilleni antaa myös krokotiilinpusuja vai mikä on?

Pusut kaikille naisille ja kaksi pusua mm. Helmelle ja Auringolle. Ja Mustikselle ja niille, jotka tulivat nyt mustiksiksi!!


Tulen kirjoittamaan ja vastaamaan tähän tänään illalla!

Voisiko joku muistuttaa!

Samoin mulla on vastaamatta Nowalle taannoiseen kysymykseen!

Jos Nowa näkee, niin tykkääkö minustakin kun se tykkäsi jonkun ketjun mukaan manaajasta. :evil: tai siis kun se on osa minua niin :)


Terveisin SA-manaaja Yhtyma (SAmY)
Värikeisari
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Tulen kirjoittamaan ja vastaamaan tähän tänään illalla!

Voisiko joku muistuttaa!
*muistuttaa*

Mukava h-kokous taas toissapäivänä. Erotessamme ajattelin ensin käväistä Alkossa ja jatkaa - sen yhden tuopin jälkeen - röpöttämistä, mutta sitten huomasin että ei ole fiiliksiä...

Minulla 3 ääntä tähän asti Kuka kitinäläinen vatuttaa eniten-ketjussa. Vielä on mahdollisuus päästä mitaleille...

Vitsi:

- Näyttelijät Tauno Palo ja Jerry Lewis joutuivat onnettomuuteen.
- Mitä tapahtui?
- Tauno palo ja Jerry levis. :) 8)

Homeboy
varsiselleri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei! MITÄ minun piti vastata? Miksi pyysin muistuttamaan? Muistaako joku tai Home? Kiitos Homeelle muistuttamisesta, mutta mihin mun piti vastata ja mitä muistaa kun en muista muistutusta!

Tähän tarvii laittaa etten ole hullu enkä sekopolla enkä myöskään blondi eikä Manaaja sisälläni minua noin hulluksi TEHNE!! Voi kauhistus. Se pitää poistaa sisältäni!

KAIKILTA kysyisin KUTKA OVAT MINUA ÄÄNESTÄNEET VI....MAISEMMAKSI KITINÄSSÄ??? En oikeastaan salli sellaista. Jos joku voisi sanoa, kuka äänestänyt, ja perustelisi tähän niin jätän tuomitsematta Tuonelaan.

Mutta tukijoille tuttuun tapaan suukkeli! Ei siis suikkari, se ei nyt tähän kuulu, vaikka en sitä pahan pidäkään tokikaan, mutta tässä "vaan" suukkeli, hellä, tamminen! :h:

I l o i n e n p o i ka S t a d i n a r s k a

------------------------------------------------------------------------------------


Mutta oli miten oli nyt vastaan Homen 3.2 postaukseen.

NYT HOMMARI vuorossa ja vastaukset HOMEISEN kysymykset mustalla ja mun vastaukset
oranssilla:

Mukava h-kokous taas toissapäivänä. Erotessamme ajattelin ensin käväistä Alkossa ja jatkaa - sen yhden tuopin jälkeen - röpöttämistä, mutta sitten huomasin että ei ole fiiliksiä...

NO HYVÄ. SITTEN LUIT VILO SOHVIAA KOTI SÄNKYSÄ

Minulla 3 ääntä tähän asti Kuka kitinäläinen vatuttaa eniten-ketjussa. Vielä on mahdollisuus päästä mitaleille...

HOME, TIESITKÖ, ETTÄ OLEN NOIN YLIVOIMAINEN. MUA KYLLÄ VATUTTAA KUN MÄ EN OLE VATTUMAINEN EN EN EN EN EN

EN EN

EN



Vitsi:

- Näyttelijät Tauno Palo ja Jerry Lewis joutuivat onnettomuuteen.
- Mitä tapahtui?
- Tauno palo ja Jerry levis. :) 8)

PITÄIS OLLA ETTÄ TAUNO PALO AUTOON JA JERRY LEVIS KADULLE.
PUUTTEELLISUUDESTA HYLÄTTY VITSI. HOME ----> NURKKAAN HÄPEÄMÄÄN
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. En muista mitä sinun piti vastata. Nowalle? En tiedä miksi herätät antipatioita täällä. Omat 4 ääntäni myös ihmetyttävät.

Vitsi:

Ravintolassa:

- Tuo kossu.
- Tuonko kolalla?
- Tuo vaikka lapiolla.

Homeboy
räätikkö
Viimeksi muokannut Homeboy65, 09.02.2011 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää Päivää Kitinäväki!

Miten minä nyt oikein käyttäytyisin ettei ketään vituttaisi kun peräti 10 on sellaista sanonut. En nyt kirjoittanutkaan tuohon ystäväpyyntökaetjuuni enkä Manaajan kopioketjuunkaan. Manalan ketju oli kyllä helskutin hauska, mutta sitä en kyllä Manalalle kerro, että minä nauroin ihan sikana ja vedet tuli silmistä. Mä kerron manalalle vaan, että se riivattu varasti mun omaisuutta. HITSI , hän (olenpa minä kohtelias) lukee juttuni hyvin, ja taatusti koettaa ottaa sen opin minulta, mitä pystyy tajuamaan.
Tämän lauseen jälkeen hän todennäköisesti riisuu housunsa ja polttaa ne roviolla ja huutaa yhtä ainoata ääntä: RÄÄÄÄÄKS.

Minulla on ihan tavallisesti asiat. Vahtaan Katri Helunaa Suomi tv:stä. Hän oli ennen raikas tyttö ja nyt sitten sellainen kansakunnan aikuinen mummo.


STADINARSKA

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Home, kuten tiedätte, on luottovastaajani ja hän saa tässä vastaukset!
Homeboy65 kirjoitti:Arska. En muista mitä sinun piti vastata. Nowalle? En tiedä miksi herätät antipatioita täällä. Omat 4 ääntäni myös ihmetyttävät. Vitsi: ravintolassa: - tuo kossu. - tuonko kolalla? - tuo vaikka lapiolla...
Homeboy
räätikkä
TERVE HOMEINEN POIKA. Oletko hankkinut nettiyhteyden????? Juurihan sanoit ettei sulla ole???

Nowalle vissiin piti skriivata ja muistuttaa.... Nyt en itsekään muista! Huhhuh. Mutta se on ohi jo!!

No, kyllähän minun tyyli sitten ärsyttää kai. Onhan se asia jo 5 vuotta ollut niin. Tuttua. Järkeä siinä ei ole, mutta ei monessa muussakaan hyvässä asiassa ole järkeä. SOPIKOHAN tämä vertaus nyt tähän hihhih. Hällä väliä!

Sun neljä ääntä. Kohtalainen suoritus kuitenkin. Sinä olet aika vihattu. Hassu juttu. No mä äänestin sua neljä kertaa!! VITSI VITSI!!! Huh mua. Home anna anteeksi hevosleikki!!

Vitsi oli hyvä ja kyllä se edellinenkin oli...toivottavasti en loukannut tunteitasi parahin Homeinen poika!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei nettiyhteyttä. Olin faijan luona.

Omat 4 ääntäni. Kitinäkäytökseni viimeiset reilu kolme vuotta on ollut kuitenkin:

- Olen noudattanut Kitinän sääntöjä.
- En ole pottuillut co-kirjoittajille. Korkeintaan pientä naljailua.
- Olen muutenkin pyrkinyt välttämään ärsyttämistä.
- Olen pyrkinyt siihen että jokaisella postauksellani olisi joko informaatio- tai viihdearvoa.
- Olen ollut ainakin suhteellisen asiallinen.
- Olen pitänyt matalaa profiilia tai vähintään suhteellisen matalaa profiilia.

Vitsi:

- Mitä eroa on blondilla ja jäätelötötteröllä?
- Jäätelötötterö ei nuole takaisin.

Päivän siteeraus:

"You were born to rock, you'll never be an opera star." - Neil Young

Homeboy
universaali urpo
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a

toivottaa palstallaan kaikille tosiaan hyvää oloa ja riemukasta yötä hyvien unien parissa. Minä en nyt ehdi vastaamaan VIELÄ edes perusvastaajalleni HB-kastikkeelle kun on tekemistä ja väriasiat omassa ketjussani vei viljalti elämänaikaa, joka olisi tarvittu johonkin aivan muuhun!

Terveisin

Kuva

R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:]toivottaa palstallaan kaikille tosiaan hyvää oloa ja riemukasta yötä hyvien unien parissa. Minä en nyt ehdi vastaamaan VIELÄ edes perusvastaajalleni HB-kastikkeelle kun on tekemistä ja väriasiat omassa ketjussani vei viljalti elämänaikaa, joka olisi tarvittu johonkin aivan muuhun,
Ei kiirettä.

Faija flunssassa. Pyysi että hakisin hänelle postista paketin.

Serkkupojan kanssa voisi lähteä taas joskus röpöttämään.

Vitsi:

- Lontoossa kerroin suomalaisesta ruokakulttuurista, mutta enpä tiennyt mikä maksalaatikko on englanniksi.
- Tyhmä. Sehän on: Pay the box, please.

Päivän autoruno:

Uusi Skoda
4 pyörää ja loota
helppo hajottaa ja koota

Homeboy
automaattisesti autoton au-tomaatti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei,
Teille ihan salaa kerron
, mitä ajattelin tehdä tai oikeammin "ei tehdä" tulevassa, eli minä ajattelen vähentää rajusti kitinöintiä. Ja tukeutua
tähän omaan palstaani lähes ainoastaan. Kitinäpalsta on ihan kiva, mutta jo aikalailla itseään toistava kuten eräs (hehheh) saattaa myös olla ja kyllähän täällä aikalailla on harmaita tosikkojakin ja sillätavalla rajoittunutta.
Mutta hienoja ihmisiä kaikki! Kullakin on oikeus olla harmaa ja värikäs, on minun mielipiteeni. Ja täällä on melkoinen haitari ihmisiä. Ehkä selkein ero verrattuna IRL on, että täällä on enemmän itsekeskeisesti ajattelevia naisia, jotka samalla ovat varsin epäsuvaitsevaisia ja taas vastaavasti miehet eräät ovat varsin hauskoja.
Kitinästä puuttuu oikeastaan naishauskuutta ja varsinkin pehmeyttä ja
tosiaalta miesjärkeä, sellaista joka ei ole insinööriharmautta isoine rajoittuneisuuksineen. Sellainen reilu työläistyyppi puuttuu tyystin. On paljon diivailijoita joita tosin on paljon myös IRL.

Mutta minun AINOA syyni vähentää kirjoittelua tulee olemaan muitten töitten tekemisen runsaus.... Ja sitten jos ja kun on enemmän aikaa niin sitten osallistun keskusteluihin. :) :idea:

HOMElle on kaksi vastausta antamatta. Muistan sen kyllä! Älä siis hermostu, Home, vastaan aivan varmasti!


R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Ehkä selkein ero verrattuna IRL on, että täällä on enemmän itsekeskeisesti ajattelevia naisia, jotka samalla ovat varsin epäsuvaitsevaisia
Kerrankin kannatti ottaa arska pois noresta lukeakseen mitä se on kirjoittanut. Oh the irony.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ehkä selkein ero verrattuna IRL on, että täällä on enemmän itsekeskeisesti ajattelevia naisia, jotka samalla ovat varsin epäsuvaitsevaisia
Kerrankin kannatti ottaa arska pois noresta lukeakseen mitä se on kirjoittanut. Oh the irony.
Voisitko kertoa, mikä tuossa oli ironista?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ehkä selkein ero verrattuna IRL on, että täällä on enemmän itsekeskeisesti ajattelevia naisia, jotka samalla ovat varsin epäsuvaitsevaisia
Kerrankin kannatti ottaa arska pois noresta lukeakseen mitä se on kirjoittanut. Oh the irony.
Voisitko kertoa, mikä tuossa oli ironista?
Se että otin sinutkin hetkeksi pois noresta katsoakseni mitä kirjoitit. Tällä kertaa ei kannattanut.
Vastaa Viestiin