Juu. Kiitos kaikille teille, jotka olette jaksaneet olla huolissanne terveydentilastani. Selkä voi olosuhteisiin nähden hyvin, itse haavaa huomattavasti enemmän kipua aiheutti Martan kännissä huolellisesti asentamien teippien irtirepiminen. Olivat meinaan aika tiukasti perskarvoissa kiinni, ihan meinasi itku tulla niitä irrotellessa.
Eipä siinä mitään, sattuuhan näitä. Toisille vähän useammin kuin toisille.. krhm. Vaikka enpä minäkään ihan joka kerta illanvietoissa verta vuoda, usein olen selvinnyt pelkillä mustelmilla, vääntyneillä nivelillä tai palovammoilla.
Pahoitteluni Munalalle jalan rampauttamisesta, mitä ilmeisimmin olen siihen tavalla tai toisella syyllinen. Hieman ehkä harmittaa myös sen mukavan taksikuskiäijän puolesta, joka kyyditsi meidät Letkun kämpälle. Tarinoitiin sen kanssa koko matka niitä näitä, ja vasta hieman ennen perille pääsyä tuli mieleen mainita, että vuodan verta kuin teurastettu sika. Noh, taksimies ilmeisesti vähän kavahti verilätäkköä Mersun vihreällä nahkapenkillä kun ei edes hermostunut, vaan käski mennä heti sisälle paikattavaksi ja jäi pyyhkimään sotkua. Onneksi ei ollut kankainen penkki.
Killkillin heti Belgeen saavuttuamme tarjoamat Fernet ja olut jäivät tällä kertaa tarjoamatta takaisin, mutta ehkä senkin aika vielä koittaa.
Ann kirjoitti:
Kyyppo on Lahden teuvo loman
Haista sinä räkä-ämmä paska. Ite oot.. öö, tota.. emmä keksi mitään. Kerron sit myöhemmin.