Non taken. Esitin asian huonosti. Ekan viikon vaimo itki. Nyt se itkee vaan osan päivästä ja pystyy käsitteleen asioita (minun mielestä) loogisesti. Ja nukkuu ja syö jo ja työtkin luistaa - tosin miten kuten. Ukko kuulema jatkaa edelleen niitä järjen riemuvoittojen ilmaisemista mutta vaimo ei enää ota silleen itseensä koska on huomannut että äijällä on päässä kilahtanut. Kaiken lisäksi se ei oo ollenkaan halunnut riehua, että on silleen rauhallisempi kuin minä joka olen ollut suunnittelemassa kidutuskammiota inkvisition malliin.Manaaja kirjoitti:Vähän ristiriitasta. Alkuun sanoit että se äijä hajottaa sen toisen pirstaleiksi päivä kerrallaan, ja nyt sanot että se eukko on ollu alkushokin jälkeen ihan kylmänviilee. Tulee väistämättäkin mieleen että tehdään vähän tunnekuohuissa nyt omia johtopäätöksiä yksipuolisen kertoman perusteella. No offense.annepa kirjoitti:Vaimo muuten ottaa asiat yllättävän hyvin. Ensishokin jälkeen se on paljon rauhallisempi ku minä jolla ei oo mitään tekemistä asian kanssa
Muyanantai
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.