On nuo kyllä sellaiset hinkit, että toivon olevan luomut. Nimittän maksaa nyt jostain tuollaisesta... Näyttävät aika hankalilta kantaa ja tosiaan aika painavan oloiset. Vähän pienemmät isot on kyllä nätimpiä.
Edit: En olisi ihan varma panisinko
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
'05 vaikuttaa kyllä paljon käteensopivammilta, eikä varmaan noidenkaan pullahdettua rintsikoista tulisi ihan ensimmäisenä mietittyä että "oho, onpa pienet".
Isothan ne on, mutta on sitäkin kuvaa käsitelty. Sen verran strategisesti oikeissa kohdissa on valot ja varjot. Huomattavasti parempaa työtä kuitenkin kuin tämä jälkimmäinen. Ei sitä nykyaikana enää voi luottaa näköhavaintoihin. Pitäis päästä tunnustelemaan IRL.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
^ Minäkin olen pitänyt Kunista aina sietämättömänä pissiksenä, mutta "Black Swanissa" teki ensimmäisen hyvän roolityönsä. Jopa jonkinlaista eroottista väreilyä välittyi. Hyvä leffa muutenkin, suosittelen.
Michelle Rodriquez sais puhdistaa mun kiväärini koska vain!
Viimeksi muokannut küllküll, 12.01.2011 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näin scifin ja fantasyn harrastajana on tullu katsottua telkkarista kaikenlaista kökköoopperaa, kunhan siinä on avaruusaluksia, miekkoja tai magiaa. Siskoni on noita -sarjaa tuli katseltua myös esteettisistä syistä onnistuneen kattauksen myötä. Shannen Dohertyä himoitsin jo 90-luvun alussa beverly hillsissä ja Alyssa milanoa vuosikymmenen lopulla Melrose placessa, mutta myös Holly Marie Combs miellyttää silmää.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Siis tuolla naisella on oikeasti kauniit silmät. Niihin uppoaa. Kato olen Päivien viemää fani (mies kans!) ja toi vaan paranee vanhetessaan. Ja on se must aina ollu rintava, silloin nuorempanakin eikä ne ainakaan silloin näyttäneet feikeiltä. Oli roikkua ja sen semmosta. Mutta on ollut myös pulleampi aikasemmin, tossa kuvassa laihempi.
Nii. Kyllä mä ainakin lämpeän enemmän silmistä kuin tisseistä, jos pitää yrittää sytykettä löytää. Noiden silmien edessä tuntuis jotenkin mahdottomalta vastata kieltävästi. Mihinkään.
Manaaja kirjoitti:Siis mä kyllä puhuin ihan tosissani silmistä.
Seison korjattuna. Tämä tuli kyllä pyytämättä ja yllättäen.
PS Riemuseni - onnistuisitko upottamaan vielä vähän isompia kuvia? 1920px leveydessä on vielä varaa.. Kuvien sisällössä ei ole mitään moittimista, mutta en usko että työnantaja kustantaa minulle tuohon toisen näytön viereen, jotta voisi nauttia scrollaamatta näistä..