Sekoitat nyt Pertsan ja ND:nküllküll kirjoitti:^ Ai eikö teillä pidetä? :O

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta mikä-sun-nimimerkki-nyt-tällä-kertaa-oli ei muistaakseni ollut biologinen isä?küllküll kirjoitti:^ Voi vimeo. Lähtisin seuraksi ja tarjoaisin ekat, jos en olis töissä![]()
Jälleen yksi esimerkki siitä hegemoniasta, jolla sosiaalitantta-mafia poikkeuksetta sorsii erotilanteessa lapsen isän oikeuksia.
Kuitenkin oli enemmän kuin biologinen äiti, jota ei kovin kiinnostunut muistan ma. Toivottavasti akka ottaa ja tukehtuu paskaansa. Vittumainen juttu, synnyttäjä pilaa lapsen ilmeisesti ainoan merkityksellisen ihmissuhteen. Hyvät naiset, toivottavasti tukehdutte paskaanne, moiseen julmuuteen ei ihminen kykene.Lilo kirjoitti:Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta mikä-sun-nimimerkki-nyt-tällä-kertaa-oli ei muistaakseni ollut biologinen isä?
Eikö kuitenkin olisi mahdollisuutta hakea muun huoltajan statusta olosuhteiden perusteella? Oletko kysellyt esim. lastenvalvojalta tms.? Muistaakseni äiti jätti lapsen sinulle vai muistanko väärin.CeDell Davis kirjoitti:Taloudellisten riitojen takia pikku-ukon äiti päätti, että minulla ei ole tapaamisoikeutta sankariin. Juridisesti minulla ei ole mitään mahdollisuutta panna vastaan. Menen nollaamaan…
Ei käy. Se on semmonen juttu nyt että mietintämyssy päähän mahdollisimman monella ihmisellä. Vittu mikä akka.CeDell Davis kirjoitti:Taloudellisten riitojen takia pikku-ukon äiti päätti, että minulla ei ole tapaamisoikeutta sankariin. Juridisesti minulla ei ole mitään mahdollisuutta panna vastaan. Menen nollaamaan…
Ei auta mietintämyssy, laki on suomessa sellainen ettei siinä paljon miespuolisten mielipiteet paina (ellei oma lapsi ole sattunut syntymään vanhempien ollessa avioliitossa).RP kirjoitti:Ei käy. Se on semmonen juttu nyt että mietintämyssy päähän mahdollisimman monella ihmisellä. Vittu mikä akka.
Näin vakavissa asioissa en soisi kenenkään luovuttavan, oli sitten tuulimyllyt kuinka isoja ja mahdottomia tahansa. Meinaatko sinä?exPertti kirjoitti:Ei auta mietintämyssy, laki on suomessa sellainen ettei siinä paljon miespuolisten mielipiteet paina (ellei oma lapsi ole sattunut syntymään vanhempien ollessa avioliitossa).RP kirjoitti:Ei käy. Se on semmonen juttu nyt että mietintämyssy päähän mahdollisimman monella ihmisellä. Vittu mikä akka.
Tarkoitan, että tarjolla olevat keinot ovat jotakin luokkaa viron mafia. Laillisia ei ole senkään vertaa.RP kirjoitti:Näin vakavissa asioissa en soisi kenenkään luovuttavan, oli sitten tuulimyllyt kuinka isoja ja mahdottomia tahansa. Meinaatko sinä?
Niin kauan kun lapsella ja biologisella vanhemmalla on jotensakin toimiva yhteys eikä kyse ole lastensuojelucasesta, käytännössä ei mitään saumaa.Riemumieli kirjoitti:Erittäin painavat syyt ovat tietysti erittäin painavia ja harvoin aktualisoituvia, mutta kuten jo aiemmin sanoin, muistaakseni tässä tapauksessa oli piirteitä, joita voitaisiin ottaa asiassa huomioon.
Ja tietty nämä taloudelliset riidat eivät koske edes lapsiasiaa? Ilkeetä. Toivon mukaan äiti tajuaa mahdollisimman pian, ettei tuollainen ole lapsen etu ensinkään. Onko edes hänen etunsa? Mä olisin aikanaan välillä maksanut maltaita siitä, että vastuuta olisi voinut olla jakamassa joku muukin lapselle tärkeä ihminen.CeDell Davis kirjoitti:Taloudellisten riitojen takia pikku-ukon äiti päätti, että minulla ei ole tapaamisoikeutta sankariin. Juridisesti minulla ei ole mitään mahdollisuutta panna vastaan. Menen nollaamaan…