Perjantai 7.1.2011 . Onko sinulla lomapäivä? - kysely
Pelastusarmeijan hinnat on muuten (asiasta kuukkaruukkuun) JÄRKYTTÄVIÄGaia kirjoitti:Pinnasängystä tuli mieleen, että tarttis jostain kirpparilta/kierrätyskeskuksesta etsiä sellainen.
Ei vauvauutisia, teen siitä sohvan tuohon mun kuistille

Kävin pari päiväää sitten mattoja katsomassa, kun silmään osui YÖPÖYTÄ. Siis normaali vaaleanruskea ikean yöpöytä, 1 laatikko ja avoin tila laatikon alla, sellanen n. 40 cm korkea. Pyysivät 30€. HAHA! Järkyttävää. Oli siellä esim. toimistotuoli, sellanen, jonka saa JYSK:stä tarjouksesta 19,90€ (muovinen, kangaspäällysteiset selkänoja ja istuin), pyysivät 25€.

The great club outshines the individual, always and forever.
^Sama ollut havaittavissa pääkaupunkiseudun kierrätyskeskuksessa.
Esimerkki: puinen pinnatuoli, jossa istuinosa haljennut kahdesta kohdasta, kaksi selkänojan pinnaa irti, pokittainen tukipuu katki: 38 euroa.
Esimerkki 2: 70-luvun järkky plyysisohva, puiset, taivutetut käsinojat (tiättekö, sellainen missä ei missään nimessä voi löhötä). Kangas rikki ja saastainen. 190 euroa.
Pääsi nauru.
Esimerkki: puinen pinnatuoli, jossa istuinosa haljennut kahdesta kohdasta, kaksi selkänojan pinnaa irti, pokittainen tukipuu katki: 38 euroa.
Esimerkki 2: 70-luvun järkky plyysisohva, puiset, taivutetut käsinojat (tiättekö, sellainen missä ei missään nimessä voi löhötä). Kangas rikki ja saastainen. 190 euroa.
Pääsi nauru.
Ninni, sulla on aika paljon niitä kuvia..
No mut anyway, ei täs nyt jaksa liiemmin mietiskellä mitään autokyytejä tai sen semmosia..oon niin tyytyväinen siihen et alkaa viikonloppu (ja täytyy sietää esinaista enää viis tuntia tänään). Unta, ruokaa, telkkaria jne. Luksusta.
No mut anyway, ei täs nyt jaksa liiemmin mietiskellä mitään autokyytejä tai sen semmosia..oon niin tyytyväinen siihen et alkaa viikonloppu (ja täytyy sietää esinaista enää viis tuntia tänään). Unta, ruokaa, telkkaria jne. Luksusta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- Stadinarska
- Kitisijä
Tämän perjantaiketjun aukaisijaherra SA ilmielävänä tässä, hyvää huomenta kansa, naiset, miehet ja tukijat ja toverit, rahvaat ja herraskaiset!!
Kiitos laajasta osallistumisesta, mutta kyselyyn saisi vielä tulla pallotuksia. Ja unohdin tosiaan kohdan "eläkkeellä" ja "olen yrittäjä" , ja toivonkin että panette nyt tänään ja myös mikä te olette.
Esim kiva Ninnityttömme mustasukka, punatukka, joskus rukka ja joskus perinyt hukka!
Runo Stadinarskalta kaikille teille bonuksena ja Ninni sanoo tykkäsikö kun tein hänestä runon?
Kiitos laajasta osallistumisesta, mutta kyselyyn saisi vielä tulla pallotuksia. Ja unohdin tosiaan kohdan "eläkkeellä" ja "olen yrittäjä" , ja toivonkin että panette nyt tänään ja myös mikä te olette.
Esim kiva Ninnityttömme mustasukka, punatukka, joskus rukka ja joskus perinyt hukka!

Runo Stadinarskalta kaikille teille bonuksena ja Ninni sanoo tykkäsikö kun tein hänestä runon?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Okt-asujan iloja.Gaia kirjoitti:Pihapunttis kutsuu. Pitää saada yöllä satanut lumi pois iltapäivän lumimyräkän alta.
Verkoista tuli 11 kuhaa ja matikka. Iltasafkaksi matikkakeittoa.
Nyt sahat ahkioon ja kuusitukkeja kaatamaan kesän projektiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kysykään nyt jo joku ninniltä sen uudesta miehestä, sehän suorastaan huutaa sitä kysymystä!
Nukuin aamulla ehkä ekaa kertaa elämässäni pommiin. Ja vielä ihan reippaasti tunnilla. Myöhästyin silti sovitusta vain viidellä minuutilla, oon näemmä tarvittaessa aika hemmetin tehokas aamutoimissani. Ehdin jopa pakata illan kemuihin tarvittavat vermeet. Hyvä minä!
Nukuin aamulla ehkä ekaa kertaa elämässäni pommiin. Ja vielä ihan reippaasti tunnilla. Myöhästyin silti sovitusta vain viidellä minuutilla, oon näemmä tarvittaessa aika hemmetin tehokas aamutoimissani. Ehdin jopa pakata illan kemuihin tarvittavat vermeet. Hyvä minä!
Work like a captain, play like a pirate.
No mä taas kattelin niitä taloja ja asuntoja, sun innoittamana.Elppis kirjoitti:^Surffaile lomasivustoja. Mä katoin äsken Goa:n kuvia. Tuli lämmin.

Nyt en enää kohta voi surffata ollenkaan, koska on selkä niin kipeä että teen kohta kylkiluista ribsejä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kevyt kenttätärinä. Viime yönä unta nolla, joten kahvin voimalla mennään vakaasti kohti pehmustettua huonetta. Safkaa pitäisi saada jostain, mutta viitseliäisyys senkin suhteen taisi valua pönttöön.
Työnteko tässä tilanteessa on aika hassua. Lueskelin hetken speksiä ennenkuin tajusin sen olevan viroksi. Muumit edelleen thaikkulassa.
Työnteko tässä tilanteessa on aika hassua. Lueskelin hetken speksiä ennenkuin tajusin sen olevan viroksi. Muumit edelleen thaikkulassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vielä kun kertoisit, että poikaystäväsi vie sinut pariisiin ja ostaa sinulle kivoja lahjoja niin sitten olisi "they see me rollin' they hatin' " valmis.ninnithequeen kirjoitti:Kerrotaan nyt että kämppä on kaaos, tyttö raivaa innoissaan huonettaan just ku saa oman telkkarin, äijä nukkuu sohvalla paossa lasten kikatusta ja kuhan herää, me lähetään äiti-tytär-shoppailee.
Ja kyllä, olen edelleen puumanainen

Came here for school, graduated to the high life