Jätkät anto miun nukkuu pitkään. Tääl on siis ukkovalta nyt ku on kaks isoo miestä ja yks pikkumies. Isommat lähti leffaan ja ny on taas akkavalta. Ja voi luoja miltä tää kämppä näyttää muuton jälkeen...huoh.
Äsken soitti semmoinen rekkakuski joka sanoi ehtivänsä vasta illaksi tänne, mutta portit menee kiinni jo kolmelta. Lupaili maksaa lähes mitä tahansa, jos vaan saisi kärrynsä pihalle. Firman politiikka on tietty että ne portit on auki tiettyjen aikojen mukaan, mutta päätinpä selvittää että saiskos jollain konstilla sen kärryn ulos kun melkein jo itkua väänsi puhelimessa. Tietty jossei tahtois niin ei tässä tarvis laittaa tikkua ristiin...
Pari timmaa vielä ja sitten salille ja iltasella IFK:n matsi telkkarista, vois koittaa jos sais kannustusseuraa.
Dumis kirjoitti:
Pari timmaa vielä ja sitten salille ja iltasella IFK:n matsi telkkarista, vois koittaa jos sais kannustusseuraa.
Höh.. olisin leffaan kysyny. EI sit!
Mitä lefaa? Ei tuo Mika nyt taho vastailla, kun pyysin sitä matsii katsomaan. Mutta toisaalta kiinnostais kyllä nähdä se matsi. Hamilton on taas pelissä ja Ahtola on tiputettu neloseen, Haatajan saadessa jäädä Granlundin kenttään... mikä vääryys! Kauppaisin ton Haatajan kyllä mäkeen alta aika yksikön, mutta eikait sitä kukaan osta kun kaveri surffailee tehottomasti kolmosketjussa ykkössnaipperin liksalla... ARG!
Dumis kirjoitti:
Mitä lefaa? Ei tuo Mika nyt taho vastailla, kun pyysin sitä matsii katsomaan. Mutta toisaalta kiinnostais kyllä nähdä se matsi. Hamilton on taas pelissä ja Ahtola on tiputettu neloseen, Haatajan saadessa jäädä Granlundin kenttään... mikä vääryys! Kauppaisin ton Haatajan kyllä mäkeen alta aika yksikön, mutta eikait sitä kukaan osta kun kaveri surffailee tehottomasti kolmosketjussa ykkössnaipperin liksalla... ARG!
Machete.. Vares.. RED.. emt!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:
Mitä lefaa?
Machete.. Vares.. emt!
Varesta nyt ei ainakaan pysty, menee vielä kauan että pystyn sulattamaan sen ettei Veijonen ole siinä roolissa!!!1
Machete kyl pitäs kattoa, mutQ tulis lädeekin
Niin ja pitäs taas siivoo, et ehkä mä vaan pysyn kotona. Kyl mä sen Macheten voin kattoo sun kans joku toinen päävä.
Landelle kalastamaan, metsätöihin ja arkkua kantamaan.
Viuh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.