Onhan tuossa mitä lipittää. Respect.Vagabondo kirjoitti:Piti kurkata kaapin Islay tarjontaan:
Laphroaig 10yo
Bowmore 15yo ja 17yo
Caol ila 18yo ja distillers edition
Ardberg 10yo

Mä ostan pari pulloa vuoteen ja kulutus jää sen alle, niin eiköhän tuo valikoima tuosta pikkuhiljaa vielä lisäänny. 15yo Laphroaig lähtee mukaan heti, kun törmään siihen Alkoa halvemmassa liikkeessä.exPertti kirjoitti:Onhan tuossa mitä lipittää. Respect.Vagabondo kirjoitti:Piti kurkata kaapin Islay tarjontaan:
Laphroaig 10yo
Bowmore 15yo ja 17yo
Caol ila 18yo ja distillers edition
Ardberg 10yo
No jopas. Olisi ihan jännä tietää mitä ihmettä voi tapahtua naimisiin mennessä sellaista joka rikkoo sisarusten välit. (Ymmärrän kyllä että tuskin haluat asiaa täällä levitellä.)Ylermi Ylihankala kirjoitti:Naimisiinmeno ja siihen liittyen kaameat perheriidat, edelleen jatkuvat välirikko siskooni ja veljeeni.
Meikäläisellä menee taas kirkkaasti toisinpäin. Minusta tuo bunnabunna oli kamalan kitkerää tärpättiä.Manaaja kirjoitti:10 yo Laphroaig on kyllä yksi parhaista viskeistä - geneerisen yliarvostuksen osalta. Hirveetä tärpättiä. Mieluummin hakee alkosta vaikka pullon 12 yo Bunnahabhainia samaan hintaan.
Manala on tässä ollut aina erilainen nuori. 10 yo lappari on paras perusviski mitä kaupasta saa. Bunnabunna ei maistu itsellekään.masa kirjoitti:Meikäläisellä menee taas kirkkaasti toisinpäin. Minusta tuo bunnabunna oli kamalan kitkerää tärpättiä.Manaaja kirjoitti:10 yo Laphroaig on kyllä yksi parhaista viskeistä - geneerisen yliarvostuksen osalta. Hirveetä tärpättiä. Mieluummin hakee alkosta vaikka pullon 12 yo Bunnahabhainia samaan hintaan.
Joo. Ei sitä usein oikein jaksa sitten kyllä edes muita kokeilla, sen verran suurta herkkua tuo on. Makuasioita, sano. Serkkupoika haluaa irlantilaista viskiä jäillä.So Hard kirjoitti:10 yo lappari on paras perusviski mitä kaupasta saa.
No joo, ei tuo varmaan kaikille päde, mutta itse olen tyyppi joka tarvitsee rutiineja ja velvollisuuksia ollakseen onnellinen ja vireä. Sinkkuna niitä ei oikein ollut ja työ on minulla vaan pakollista paskaa.Dumis kirjoitti: Aika söpöö, oon kyllä vähän itekin alkanut noin jo kelaa. Ehkä mä jossain välissä sit saan jonkun suhteen ja perseen aikaseksi, nyt kun tajuaa jo niitä havitellakin.
Voisi kokeilla. Oma ratkaisuaikomukseni on kyllä jättää mokoma moukka kutsumatta ensi uudeksi vuodeksi.So Hard kirjoitti:Tarjoa sille seuraavaksi banaanilikööriä ja spriteä seuraksi.urpiainen kirjoitti:Serkkupoika haluaa irlantilaista viskiä jäillä.
No ei tietenkään kaikille päde. Ehkä vaan halusin alleviivata että oon aika silleen samanlainen jäbän kanssa tän asian suhteen.masa kirjoitti:No joo, ei tuo varmaan kaikille päde, mutta itse olen tyyppi joka tarvitsee rutiineja ja velvollisuuksia ollakseen onnellinen ja vireä. Sinkkuna niitä ei oikein ollut ja työ on minulla vaan pakollista paskaa.Dumis kirjoitti: Aika söpöö, oon kyllä vähän itekin alkanut noin jo kelaa. Ehkä mä jossain välissä sit saan jonkun suhteen ja perseen aikaseksi, nyt kun tajuaa jo niitä havitellakin.
Itselläni oli joulun ajan juoma Caol Ila 12v. Tuoksu on paljon vahvempi mitä maku, mutta hyvä juoma hinta-laatu suhdanteeltaan.elco kirjoitti:Vagabondo kirjoitti: Valitettavasti Caol Ila 18yo..