iskinnalgne tietenkinNuoriD kirjoitti:1. Elop=tanko? millä kielellä?
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
En vielä mutta kaveri on. Ei ollut kovin rohkaiseva raportti ja kyse oli kuitenkin ihan oikeasta ongelmasta.NuoriD kirjoitti: 2. Oletko tavannut henk. koht.?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Anteeks nyt vaan, mut miks mulle tulee annepan kirjoittelusta mieleen se kaikkein tyypillisin "luottamusmiestyyppi", jonka mielestä kaikki on aina päin persettä, työntekijöitä aina riistetään ja esimiehet on poikkeuksetta perseestä. Että jos MINÄ saisin päättää, olis kaikki kyllä paljon paremmin.
Work like a captain, play like a pirate.
En tiedä. Ei kaikki ole päin persettä, minä vaan puhun niistä asioista jotka on. Enkä minä itse halua päättää, ei minusta siihen ole. Haluaisin vaan että päättäjinä ois semmoisia henkilöitä jotka sais firman nousuun eikä nostais itseään jalustalle ja ymmärtäis bisneksestä jotain. Elopistahan ei vielä tiedä, sanoin että 100 päivän perusteella pelle tyyppi. Mut kuten sanottu, se on aika lyhyt aika arvioida. Ja kuten sanottu, en oo tavannu häntä henkilökohtaisesti, voin raportoida lisää sitten kun tapaan.Vesper kirjoitti:Anteeks nyt vaan, mut miks mulle tulee annepan kirjoittelusta mieleen se kaikkein tyypillisin "luottamusmiestyyppi", jonka mielestä kaikki on aina päin persettä, työntekijöitä aina riistetään ja esimiehet on poikkeuksetta perseestä. Että jos MINÄ saisin päättää, olis kaikki kyllä paljon paremmin.
Voihan se olla että olen "tyypillinen luottamusmiestyyppi", mut sit vaan oon. Koita kestää

Mua ei riistetä, enemmänkin päinvastoin. Itseni lisäksi tunnen monta suhteellisen tyytyväistä työntekijää meiltä. Nää ainaiset yt:t vaan rassaa ja silloin tietty stressitasot ja tyytymättömyys nousee ja kaikki tuntuu olevan päin persettä. Monella on erinomainen esimies, esim mulla ja hellulla. Monella sit taas ei oo, esim on ollut monta työpaikkakiusaamistapausta jossa kiusaaja on esimies. Se on kyllä ihan perseestä.
EDIT ai niin ja valehtelusta en pidä, siitähän tämä tämänkertainen narina nyt lähti. Jos Elop sanoi mitä sanoi koska ei tiennyt asian oikeaa laitaa niin sitten hän ei valehdellut, mutta ei se tietämättömyyskään kovin rohkaisevaa ole...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hyvä Urpilainen. ainoastaan 48 pinnaa äänestäjistä näkee että olet munannut koko homman. Keep up good work!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Yle%2 ... 50221.html
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Yle%2 ... 50221.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0101253111
Jaha, nyt ovat siis ensimmäiset meklariyritykset saaneet halvalla nokiavarastot täyteen.
Puolen vuoden päästä tavoitehinta 15e, sanoo kyynikko.
Jaha, nyt ovat siis ensimmäiset meklariyritykset saaneet halvalla nokiavarastot täyteen.
Came here for school, graduated to the high life
Nokiaa ei pysty ruotsalainen meklarifirma puhumaan ylös. Eli vedätyskulmaa mielipiteessä ei ole.exPertti kirjoitti:http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0101253111
Voisi verrata siihen, jos yrittäisin puhumalla vaikuttaa vallitsevaan säähän.
Muistaakseni Morgan Stanley vihjaili jo aiemmin, että heillä on osakesalkut nokiaa täyn... ei kun että tavoitehinta nokian osakkeella on korkeampi. Huomattavan moni meklariliike taas on puhunut ettei koskisi pitkällä tikullakaan siihen eli heillä on vielä tankkaus kesken.NuoriD kirjoitti:Nokiaa ei pysty ruotsalainen meklarifirma puhumaan ylös. Eli vedätyskulmaa mielipiteessä ei ole.
Came here for school, graduated to the high life
Mahtavatko meklariliikkeet itse omistaa osakkeita?exPertti kirjoitti:Muistaakseni Morgan Stanley vihjaili jo aiemmin, että heillä on osakesalkut nokiaa täyn... ei kun että tavoitehinta nokian osakkeella on korkeampi. Huomattavan moni meklariliike taas on puhunut ettei koskisi pitkällä tikullakaan siihen eli heillä on vielä tankkaus kesken.NuoriD kirjoitti:Nokiaa ei pysty ruotsalainen meklarifirma puhumaan ylös. Eli vedätyskulmaa mielipiteessä ei ole.