Pappailu?
-
- Kitisijä
Meillä poika ei jostain syystä osaa sanoa Timppa -lastenohjelmaa T:llä vaan kutsuu sitä Pimpaksi. Joka päivä jannu huutaa että **** kattoo Pimppaa! tai lisää Pimppaa!küllküll kirjoitti:Esikoinen pisti taas killerin aamupalapöydässä: "ÄITI, ANNA ISILLE!"
Synnärillä ollessamme mulla oli läppäri matkassa ja siinä muutama kymmenen jaksoa Timppaa. No jannu tietenkin huusi kesken kätilön vauvatarkistuksen että **** kattoo Pimppaa isi tietotone! - En voinut kuin tuumata siihen, että niin isikin, niin isikin.
Kätilöä ei naurattanut.

Viimeksi muokannut masa, 30.12.2010 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa kirjoitti:Meillä poika ei jostain syystä osaa sanoa Timppa -lastenohjelmaa T:llä vaan kutsuu sitä Pimpaksi. Joka päivä jannu huutaa että **** kattoo pimppaa! tai lisää Pimppaa!küllküll kirjoitti:Esikoinen pisti taas killerin aamupalapöydässä: "ÄITI, ANNA ISILLE!"
Synnärillä ollessamme mulla oli läppäri matkassa ja siinä muutama kymmenen jaksoa Timppaa. No jannu tietenkin huusi kesken kätilön vauvatarkistuksen että **** kattoo pimppaa isin tietotone! - En voinut kuin tuumata siihen, että niin isikin, niin isikin.
Kätilöä ei naurattanut.

Ei kannata laittaa piuhoja poikki, kun ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tulleesaan:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/94- ... 5262700829
-
- Kitisijä
Lapset turvaavat vanhuuden, joten tuo pappa voi olla huoletta kun 100 pärähtää mittariin.NuoriD kirjoitti:Ei kannata laittaa piuhoja poikki, kun ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tulleesaan:
Sitten voikin kuolla pois, ja jättää 6 vuotias poika, eikun siis mies elättämään perheen.sivustahuutaja kirjoitti:Lapset turvaavat vanhuuden, joten tuo pappa voi olla huoletta kun 100 pärähtää mittariin.NuoriD kirjoitti:Ei kannata laittaa piuhoja poikki, kun ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tulleesaan:
-
- Kitisijä
Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan. Kuitenkin nämä miehen värkkien huollot ovat selkeästi paremmin hallussa.masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Came here for school, graduated to the high life
Siitähän aika ajoin artikkeleissa valistetaan, että pitää olla tarkkana millaisen puhetavan matkituttaa lapselleen.Elppis kirjoitti:Jätkä on huumorimiehiä: aina kun jossain on sotkuista, poika huokaa syvään "taaaaaaaaaaaaaas isi on sotkenut". Ei ole äidiltä peräisin
Eli jos sinä huomauttelet varaudu siihen, että lapsesi huomauttelee sinua kaikesta kunhan vähän kasvaa. Sitä niittää mitä kylvää tyyliin.
Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.exPertti kirjoitti:Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan.masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Work like a captain, play like a pirate.
Toisaalta - tyttöjen riisuminen käy isiltä luontevammin kuin poikien pukeminenmasa kirjoitti:Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.

EDIT: ja jos joku vääntää tästä heitosta minua pedofiiliksi, niin siitä vaan.
Viimeksi muokannut küllküll, 30.12.2010 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti kirjoitti:Siitähän aika ajoin artikkeleissa valistetaan, että pitää olla tarkkana millaisen puhetavan matkituttaa lapselleen.Elppis kirjoitti:Jätkä on huumorimiehiä: aina kun jossain on sotkuista, poika huokaa syvään "taaaaaaaaaaaaaas isi on sotkenut". Ei ole äidiltä peräisin
Eli jos sinä huomauttelet varaudu siihen, että lapsesi huomauttelee sinua kaikesta kunhan vähän kasvaa. Sitä niittää mitä kylvää tyyliin.
Luetun ymmärtäminen, pahvi.
The great club outshines the individual, always and forever.
No ehkä enemmän se käytännön puhtaanapito ja huoltotoimenpiteet mietityttävät kuitenkin. Ei suoraan sanoen ole mitään ajatusta miten ne pitäisi tehdä. Pitääkö tyyliin tehdä enemmän alapesuja vai mitä vi**ua?Vesper kirjoitti:Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.
Kyllä insinööriä osaamattomuuskin vaivaannuttaa, ei siinä mitään pervoiluja tarvitse olla.
No vaikeaa se on, verrattuna poikien juttuihin. Enää ei huuhdella ja pestä tostnoivaan, vaan nyt pitää pestä tiettyyn suuntaan ettei pimpsaan mene kaggaa ja ainakin minua pimpsassa näkyvä kina ihmetyttää. Pitäisikö se pestä pois ja jos pitää niin millä. Topsy-puikolla vai?exPertti kirjoitti: Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan. Kuitenkin nämä miehen värkkien huollot ovat selkeästi paremmin hallussa.
Äiti, hoida sä.
Luin kyllä mielestäni sen hyvin, mutta varoitin vaan että jossakin ikävaiheessa se ei ehkä olekaan enää niin hauskaa jos on kasvattanut lapsestaan sarkastisen piikittelijän. Mutta pidetään tietty hauskaa niin kauan kuin se on mahdollista.Elppis kirjoitti:Luetun ymmärtäminen, pahvi.
Plääh. Niin ja pitäisi se pesäpallomailateline takan päällekin vielä asentaa. Helpommalla taitaisi poikien kanssa päästä.masa kirjoitti:No vaikeaa se on, verrattuna poikien juttuihin. Enää ei huuhdella ja pestä tostnoivaan, vaan nyt pitää pestä tiettyyn suuntaan ettei pimpsaan mene kaggaa ja ainakin minua pimpsassa näkyvä kina ihmetyttää. Pitäisikö se pestä pois ja jos pitää niin millä. Topsy-puikolla vai?
Äiti, hoida sä.